Gisteravond zei Mo al moet ik mezelf kaal scheren of 10 piercing zetten doe ik het om te winnen. Ze scheit in haar string voor de stoel .quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel zou doen om niet genomineerd te worden!
das een goeie , misschien een tip voor de programma makers , mja dan moet mo er ook bij worden gegooid , want anders krijg je dat urenlange gejank en gezeikquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zou een superstel zijn...allebij de geheime kamer in, sleutel weggooien , en wij er geen last meer van , dreamscenario
kan ze beter doen als ze vrijdag thuis is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw begin voor Monique, met korte coupe?
Of camouflage?
hahahah , ja dat kan ze ook niet weten , want ze slaapt anders zelf ook wanneer het haar uitkomtquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef beequeen het volgende:
Zegt Luira nou dat Mo en Maik alleen maar slapen?
Nee ze had het over haar liefhebbende man.... alexquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef beequeen het volgende:
Zegt Luira nou dat Mo en Maik alleen maar slapen?
Als ik Mo was had ik me haar zwart geverfd bril op want die heeft een partij voor joker gestaan in het progamma .quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw begin voor Monique, met korte coupe?
Of camouflage?
Komt omdat 70% van de cos wordt bevolkt door vrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef mootie het volgende:
Laten we wel wezen, in de Cossen wordt wel het meest gesproken over Laura. 90% is hetzelfde, maar toch.
En zij lag naast hem. Pot en ketel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef titula het volgende:
Nee ze had het over haar liefhebbende man.... alex
Wie weet, het zou me eerlijk gezegd niet heel veel verbazen als het toch iets kan worden na SST, maar nu is het programma eerst het belangrijkste voor Laura.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Freule het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo staan Luira en Ales boven aan , ik heb geen minuut het idee gehad dat luinix verliefd was.
Of heb ik dat verkeerd gezien?
Ja dat is het vast!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef marky het volgende:
[..]
Komt omdat 70% van de cos wordt bevolkt door vrouwen
Aal en Palingquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zij lag naast hem. Pot en ketel.
*bam*quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef marky het volgende:
[..]
Komt omdat 70% van de cos wordt bevolkt door vrouwen
Ik doelde ook op dat 'dit weekend naar de kapper gaan'.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Blackprinces het volgende:
kan ze beter doen als ze vrijdag thuis is.
Minder kans op uitlachen als mensen haar herkennen op straat
past allemaal in straatje van mo,poep en plas sex,wormen.maden,niet douchen,quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef Blackprinces het volgende:
Jo benoemt even dat mo het veel over poepen heeft?
omdat mensen nou nooit eens lekker het lef hebben om dat gewoon in iemands gezicht te doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doelde ook op dat 'dit weekend naar de kapper gaan'.
En dat uitlachen valt volgens mij reuze mee, uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |