wie wil nu zo een mager speenvarken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Stability het volgende:
lau kan zo weer terecht bij haar oude werkgever........
......maar als er nog iets anders op haar pad komt..........
dream on, sleeping bitch
nee die niet, maar das wel duidelijk hequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Miss-L het volgende:
[..]
geer en karim niet , die doen niks verkeerd vind ik hoor
Op dit moment wel, omdat het nu zo ter sprake kwam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
weet je wat ik me afvraag he??
Als je een gemiddelde cos erbij pakt zouden een heleboel cossers hetzelfde zeggen als ik.
Maar naar mijn mening ben je nieuwsgierig?
Tevreden is een groot woord, maar ik heb mijn antwoord. Geniet van je thee!quote:Ik zou zoiets zeggen als. Mo, meisje wat heb jij je vreselijk voor schut gezet op tv. Jij met je hoge IQ en dan je zo ranzig gedragen.
En zijn je ouders echt trots op je?
Wel tevreden met mijn antwoord? Ik wil namelijk even met me dochter thee gaan drinken....
Ja, want ik hoor haar nog steeds geeuwen, maar de camera staat niet meer op haar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Freule het volgende:
[..]
o my god ............leest regie hier mee?
Jaap zou zeggen tot nooit meer ziensquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Sonera het volgende:
Lau wat denk je nou? Dat nederland je nog vaker op tv wilt zien?
heb ik net geplaatstquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef MightyDude het volgende:
Waar is de poll gebleven op de secret story site ?
weggelopen uit schaamtequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef MightyDude het volgende:
Waar is de poll gebleven op de secret story site ?
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
Ik zou helemaal niets tegen ze zeggen als ik ze op straat zou tegenkomen. Misschien tegen Gerard. Dat ik hem een kanjer vind.
Maar voor de rest zou ik gewoon doorlopen en negeren.
Ik heb enkel verliefdheid bij alex bespeurd niet bij luiraquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef titula het volgende:
[..]
ik snap het niet helemaal hoor...
als alex en laura zoo verliefd zijn.. laura wil alleen met haar moeder een weekje weg.. en alex had het erover om in de zomer vakantie met zijn vrienden weg te gaan... gezellig
Ik ook niet en zou ze wrs zo voorbijlopen omdat ik ze niet zou herkennen. Behalve Geer en Karim.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
Ik zou helemaal niets tegen ze zeggen als ik ze op straat zou tegenkomen. Misschien tegen Gerard. Dat ik hem een kanjer vind.
Morgen nog meer, dus maar 1 dag stemmen?quote:Teammissie
12 april om 15.09
Bedenk een battle tussen de Fobiacs en de Screamers.
Morgen komt er voor een van de laatste keren deze week een opdracht voor The Fobiacs en The Screamers. Maar nu strijden ze voor geld. En jij mag bedenken wat onze bewoners gaan doen. Verzin een teammissie die uit te voeren is in een minuut en laat je tot 17:00 uur vandaag (12-4) horen op Twitter. Vergeet niet onze hashtags te gebruiken: #sstnl en #teammissie. Wie weet zie je jouw idee terug in de daily show van morgen!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
kijk die paal nou , naast karim met dr trui omhoog...doet ze ook steeds vaker de laatste tijd he
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura denkt dat zelfs 'haar moeder met open bek zit te kijken'. Die gaapt ook zo vaak?
Laura denkt dat zelfs 'haar moeder met open bek zit te kijken'. Die gaapt ook zo vaak?
Nou die lange luie draagt nog steeds dr trouwring. Zal wel denken :eens gekregen blijft gekregen. is natuurlijk doodsbang dat als ze hem afdoet die weer terug moet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik heb enkel verliefdheid bij alex bespeurd niet bij luira
Je kunt wel aan de gang blijven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze op de UI van Reksie
Dit zou ik dus ook doen, als ze aan me zouden vragen hoe ik het vond zou ik het wel zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
ja hebbe , hebbe... bah ook op dr huwlijks nacht onder dr babydoll dr bh aan hebben hoezo sexyquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou die lange luie draagt nog steeds dr trouwring. Zal wel denken :eens gekregen blijft gekregen. is natuurlijk doodsbang dat als ze hem afdoet die weer terug moet.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze op de UI van Reksie
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Freule het volgende:
[..]
ja hebbe , hebbe... bah ook op dr huwlijks nacht onder dr babydoll dr bh aan hebben hoezo sexy
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Freule het volgende:
[..]
ja hebbe , hebbe... bah ook op dr huwlijks nacht onder dr babydoll dr bh aan hebben hoezo sexy
whahaha ik ga kapotquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
laura is in staat om op haar echte huwelijksnacht een flanellen streepjes pyama van haar opa aan te trekken....lekker warm
Dus vandaag gebeurd er niks meer ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
Teammissie
12 april om 15.09
Bedenk een battle tussen de Fobiacs en de Screamers.
Morgen komt er voor een van de laatste keren deze week een opdracht voor The Fobiacs en The Screamers. Maar nu strijden ze voor geld. En jij mag bedenken wat onze bewoners gaan doen. Verzin een teammissie die uit te voeren is in een minuut en laat je tot 17:00 uur vandaag (12-4) horen op Twitter. Vergeet niet onze hashtags te gebruiken: #sstnl en #teammissie. Wie weet zie je jouw idee terug in de daily show van morgen!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef maickeltje het volgende:
ik irriteer erger me steeds meer aan mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |