Kijk mijn MyATquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Link naar je goede topics plz.
Lapohunters overhalquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:42 schreef picodealion het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten. Ik zag toevallig de teller op 298 staan,.
Prachtig nieuw deel aangemaakt tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:42 schreef picodealion het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten. Ik zag toevallig de teller op 298 staan,.
viesssssquote:
Hey Yvonnequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kramp aan vingerr door scrollen OP
Ga je vaker hier posten?quote:
Kom je even op schoot zittenquote:
op met mobiel lezen is kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
[..]
Ga je vaker hier posten?Gezellig.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Kom je even op schoot zitten*perverse lach*
Je kent me te goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je weer in je broek gepoept michhas?
Als het magquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
[..]
Ga je vaker hier posten?Gezellig.
Ja dat heb ik echt nodigquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het magJullie krijgen dan les over FOK!
+1.quote:
Les 1: die linkjes naar vorige delen in een SC zijn echt zonde van de moeite. Alsof iemand dat ooit terug wil lezen,quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan hé.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juf yvonneeee? Ik moet plassenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
oewwwwquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen denk ik hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
"Baggeren-voor-dummy's"
Yvonne leert het jullie wel.
Ja toch, die ene met die ballonnen toenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oewwww![]()
Is er weleens politie bij iemand aan de deur geweest naar aanleiding van een topic ?
Yvonne vindt me al een baggeraarquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
"Baggeren-voor-dummy's"
Yvonne leert het jullie wel.
Dat zou ik zeker niet afslaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was een keer een topic over balonnen in een tas op het station zetten, toen met al die bommeldingen en iemand had dat dus ook gedaan en daar kwam wel wat drama van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oewwww![]()
Is er weleens politie bij iemand aan de deur geweest naar aanleiding van een topic ?
Beetje FOK geschiedenis johquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan hé.
Wat houden die lessen dan in?
Wippenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beetje FOK geschiedenis joh
Dat Danny niet mijn man is bv
Dingetjes die jullie blijkbaar niet weten over FOK!
Maak je geen zorgen, zo nu en dan wip ik even binnen
Wanneer begint de eerste lesquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk mijn userID eens, ik weet best veel hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat 11 september uw sporttas staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was een keer een topic over balonnen in een tas op het station zetten, toen met al die bommeldingen en iemand had dat dus ook gedaan en daar kwam wel wat drama van.![]()
Yildizquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was een keer een topic over balonnen in een tas op het station zetten, toen met al die bommeldingen en iemand had dat dus ook gedaan en daar kwam wel wat drama van.![]()
Van welk FOK!stel was de eerste FOK!baby?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh god, dat zou ik moeten wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van welk FOK!stel was de eerste FOK!baby?
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oewwww![]()
niet iedereen over de zelfs kam scheren :pquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ninja-edit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Yildiz. Laat 11 september uw sporttas staan
Ik haat kinderen dus die informatie is niet relevant aan mijn interesse.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, heb jij nog tijd teveel? Eens een FOK!geschiedenisQuiz in elkaar zetten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh god, dat zou ik moeten weten.
Psst. Zeg:quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik haat kinderen dus die informatie is niet relevant aan mijn interesse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik haat kinderen dus die informatie is niet relevant aan mijn interesse.
Ik heb hem vorig jaar ofzo gemeet, maar toen wist ik niet eens dat hij het was en ook nog niets over die actie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Yildiz. Laat 11 september uw sporttas staan
yvonne en Danny!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weetiktogquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk mijn userID eens, ik weet best veel hoor!
Ik heb tegenwoordig een echte drukke baan, maar ik wil wel ff helpen heur,quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, heb jij nog tijd teveel? Eens een FOK!geschiedenisQuiz in elkaar zetten?
Leuke knul hè?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar ofzo gemeet, maar toen wist ik niet eens dat hij het was en ook nog niets over die actie.
Dan is het goedquote:
Puik, leuk voor de zomermaanden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een echte drukke baan, maar ik wil wel ff helpen heur,.
Die mot je dan wel mailen hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef picodealion het volgende:
Eerst even lunch, daarna ga ik wel even helpen met leuke vragen bedenken.
Van voor 2002 weet ik zelf ook maar weinig eigenlijk, behalve de echt belangrijke dingen.
Vervolgtopics (Ik ben net bij de spoorwegpolitie geweest) zijn veel leukerquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
Damn die topics zijn echte pareltjes
Jup. Doe jij een topic daar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die mot je dan wel mailen hèOh, kun jij in FOK!crew?
hehehe prachtigquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Laat 11 september uw sporttas staan
yildiz is de lul :)
Joh, we hebben in de loop der jaren zoveel leuke dingen meegemaakt op FOK!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
Damn die topics zijn echte pareltjes
Die lapoquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vervolgtopics (Ik ben net bij de spoorwegpolitie geweest) zijn veel leuker.
Sebasser toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, we hebben in de loop der jaren zoveel leuke dingen meegemaakt op FOK!
Ook verdrietige, maar goed, hoort bij een community.
Lotte of Laura of hoe heette dat mens?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanaf Anita de bjoetiekweien ben ik pas redelijk actief. Ik heb volgens mij een hele hoop leuke dingen gemistquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Calypso, gewoon mensen die je bijblijven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hagelslag, otaku-san, sokolsky, om er maar een paar te noemen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hagelslag, otaku-san, sokolsky, om er maar een paar te noemen.
Dat topicquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef Zeroku het volgende:
Zaken gedaan met een randdebiel
Die is ook wel de moeite waard om door te lezen.
[..]
Uhuh.
Goed plan!quote:
Eetsmakelijk!quote:
B&Jquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef dralion13 het volgende:
Over 2 uur gratis ben en jerry's
Maar moet nog wel leren voor morgen
quote:
quote:
Ja die had ik laatst in Amsterdam op de damquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef dralion13 het volgende:
Over 2 uur gratis ben en jerry's
Maar moet nog wel leren voor morgen
Oké.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wat een goed idee ! ik doe met je mee, oké ?!
Succes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeh over een uur mn presentatie, ik ga me even voorbereiden enzo. Aju!
Succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zou het niet mogen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne hoe zit dat met multiquoten (?) , mag dat wel of niet?
Dan weet je wat je moet doen!quote:
Ik heb net mn ontbijt opquote:
Ik deed het een keer in ONZ Radio en toen werd er gezegd dat het niet mocht blablabla.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen?Ik als user, dus dat is geheel persoonlijk, vind het vervelend lezen, maar een ander vindt het geweldig.
Bakje yoghurt met chocolade cruesliquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Heb over 5 minuten pauze
[..]
Wat heb je op
*krijgt alweer honger*quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bakje yoghurt met chocolade cruesli
Deze inkopper laat ik aan me voorbij gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef killerbee911 het volgende:
Ik heb last van mijn verstandskiezen
Goede zaakquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bakje yoghurt met chocolade cruesli
Gaat wel weer overquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef killerbee911 het volgende:
Ik heb last van mijn verstandskiezen
Ik ben dan ook een grote jongenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe een grote eter jij als ik het zo hoor
Succes met net wat je gaat doen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef JanPiraat het volgende:
Het is tijd om me even soort van nuttig te makentot straks liefdevolle mensen
Succes liefjen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef JanPiraat het volgende:
Het is tijd om me even soort van nuttig te makentot straks liefdevolle mensen
Hee Appeltjequote:
Have funquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben ff weg. Vriendin kwam binnenvallen![]()
Die zag ik een half uur geleden ook nog. Nu is het helemaal donkerquote:
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef picodealion het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Een cent terug voor datquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef picodealion het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
quote:
Ik ga zo maar eens tosti's makenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
Dit:paint request
doet me denken aan dit: Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Dat topic was inderdaad best geniaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
Ruige stoppelbaardnegerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat topic was inderdaad best geniaalJammer dat ik die gemist heb
Ditquote:
Hij staat er hier weer mooi bij hoorquote:
Ik neem aan dat je Bosbeetle kent?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
huh?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij was een keer dood en toen ben ik gebanned.
Hij is nu perfectquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij staat er hier weer mooi bij hoorEn hoe is jouw ruige stoppelbaard?
Morgen wordt die van mij weer even gekortwiekt
Jammer dat je 'm niet kan laten stoppen met groeienquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij is nu perfectAchja, moet ook gebeuren man
Bobo de kluizenaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm niet kan laten stoppen met groeienDie shit kan wel gewoon in het digitale leven..ik kom nooit meer achter deze computer vandaan!!
Was je je niet aan het voorbereiden voor een presentatie?quote:
Jawel ik ga zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Was je je niet aan het voorbereiden voor een presentatie?
Ik zie mijzelf ooit nog wel kluizenaar worden. Ergens in Canada ofzo mijn eigen hutje in het bos bouwen en leven van de natuur.quote:
En dan herten wurgen om te overlevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ooit nog wel kluizenaar worden. Ergens in Canada ofzo mijn eigen hutje in het bos bouwen en leven van de natuur.
Jij hebt 'Shooter' te vaak gekekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf ooit nog wel kluizenaar worden. Ergens in Canada ofzo mijn eigen hutje in het bos bouwen en leven van de natuur.
Bye Klinky en succes hequote:
Gewoon in de nek bijten en niet meer loslatenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dan herten wurgen om te overleven
Poema-stylequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon in de nek bijten en niet meer loslaten
Dat is stoer, maar ik droom ervan om hem te wurgen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon in de nek bijten en niet meer loslaten
Ik denk eigenlijk maar 1 of 2 keerquote:
Dankje man, ik denk dat het wel moeilijk gaat worden want ze hebben volgens mij een sterke nek wel.quote:
Gewoon een guillotine choke op dat hertquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is stoer, maar ik droom ervan om hem te wurgen.
Misschien eerst één wurgen en de volgende doodbijten
Als ie tapt niet loslatenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een guillotine choke op dat hert
Je kan klein beginnen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dankje man, ik denk dat het wel moeilijk gaat worden want ze hebben volgens mij een sterke nek wel.
Waar kan ik die vinden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je kan klein beginnen he
[ afbeelding ]
De kleine kantjil is een hert van nog geen 40 cm hoog
moet te doen zijn lijkt me
quote:
Artis, in het kleine zoogdierenhuisquote:
Ik kijk teveel TVquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]![]()
Twee keer deze smiley omdat goede post en tappen
Ik kijk altijd uitzendinggemist of downloaden :$ hihi Kutreclames op tv duren me te lang.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kijk teveel TV(eigenlijk niet want TV
)
Masterchef Australië heb wel redelijk gevolgd..maar dat Topchef vind ik gewoon kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Zeroku het volgende:
TV. Alleen Topchef en MasterChef zijn het bekijken waard.
Vorige week was met Boreas, uit Heezequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Masterchef Australië heb wel redelijk gevolgd..maar dat Topchef vind ik gewoon kut
Merelquote:
Hooiquote:
Michhasquote:
Douchezequote:
Patjequote:
Ja ik zat ook onder een steen, maar ik ben herrezen, zie me als een fenixquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Michhas![]()
![]()
Ja inderdaad, ik dacht dat je ergens onder een steen zat ofzo![]()
Koekjes van eigen deegquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb een dilemma jongens..
Welke koekjes zal ik bakken?
Jeejquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik zat ook onder een steen, maar ik ben herrezen, zie me als een fenix
Een fenix herrijst uit as, niet uit steenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik zat ook onder een steen, maar ik ben herrezen, zie me als een fenix
Doe maar choco chip cookiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb een dilemma jongens..
Welke koekjes zal ik bakken?
Hahahquote:
Nee, ik maak ze illegaalquote:
Sorry Zeroquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een fenix herrijst uit as, niet uit steen.
was het gezellig?quote:
Weet jij toevallig wat voor koekjes ik kan bakken?quote:
Zandkoekjes met vlokken er doorheen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wat voor koekjes ik kan bakken?
Mooizoquote:
Chocochip cookies dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zandkoekjes met vlokken er doorheen?
Kan ook nog..quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zandkoekjes met vlokken er doorheen?
Jij ook niet tegen haarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
Omdatappel heeft nog helemaal geen hoi gezegd tegen mij
Hoi Michquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
Omdatappel heeft nog helemaal geen hoi gezegd tegen mij
Wat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Godver heb een soort van lemmingstroom doen ontstaan in NWS
Geen recept voor en geen wafelijzerquote:
Mooie tijden waren datquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen mij denken aan vervlogen tijdenCheck mijn sig
Nou ditquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Geen recept voor en geen wafelijzer
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Godver heb een soort van lemmingstroom doen ontstaan in NWS
En stiekem ben je nog steeds een vrouwenverleider.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen mij denken aan vervlogen tijdenCheck mijn sig
quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de afsluitdijk reeks
Wat is deze??quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat![]()
Stiekem ben ik nog steeds verliefd natuurlijk
Ik ben ook nog wel verliefd op jou, groot hart enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat is deze??
Gisteren nog liefdesverklaring om em es en alles!?!![]()
Ik hou niet van meisjes delenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel verliefd op jou, groot hart enzo
Tdronequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef tdrone het volgende:
Haha iemand met een derp gezicht hier in de bus
Oh oke, doei alvast danquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:16 schreef tdrone het volgende:
Hoi merel ben zo weer weg want iPod heeft wifi nodig
Ik heb echt zitten wachten op een geschikt moment om dat plaatje te postenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat![]()
Stiekem ben ik nog steeds verliefd natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En stiekem ben je nog steeds een vrouwenverleider.
Ja. Hele nachten op msn en nu zeggen dat ze op iemand anders valt terwijl ze al een vriend heeftquote:
Maar ik moet jou toch ook delen dan?quote:
Sowiesoquote:
Wat is er?quote:
Nee want jij kiestquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik moet jou toch ook delen dan?
Jij bent een klasgenoot van me hequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:21 schreef HappyBob het volgende:
Goedendag broeder
Nu ga ik even tandjes poetsen en mijzelf nuttig maken
Succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:21 schreef HappyBob het volgende:
Goedendag broeder
Nu ga ik even tandjes poetsen en mijzelf nuttig maken
Dat nachtbaggertopic van je toen hangt nog altijd boven mn bed hoorquote:
Dit plan was er toch al? Ik wil wel naar dubai trouwens op die toren staan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Zeroku het volgende:
Lol. Saudi Arabië wil een toren van 1 mile hoog maken.
[ afbeelding ]
De linkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef 92Merel het volgende:
Welke koekjes zal ik nou gaan maken?
zandkoekjes
chocolatechip koekjes
kokosmakronen
afgaantjes
kattentongetjes
griekse amandelkoekjes
schots zandgebak
chocokoeken
chocokruisjes
pecan chocorotsjes
honingzonnetjes
Hmmm ik kies toch voor de Choclate chip kookiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef 92Merel het volgende:
Welke koekjes zal ik nou gaan maken?
zandkoekjes
chocolatechip koekjes
kokosmakronen
afgaantjes
kattentongetjes
griekse amandelkoekjes
schots zandgebak
chocokoeken
chocokruisjes
pecan chocorotsjes
honingzonnetjes
Geen ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit plan was er toch al? Ik wil wel naar dubai trouwens op die toren staan!
Hoge torens
Sowieso, en over 10 á 20 jaar is China aan de beurtquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Dubai klapt binnen de kortste keren dicht
Ik ook niet, maar het ziet er wel lekker uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm ik kies toch voor de Choclate chip kookies![]()
en sommige heb ik echt nog nooit van gehoord
En nu lig je te trillen in een hoekje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb lapoverslaving maar als ik ga hunten dan haal ik ze nooit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |