Als ie tapt niet loslatenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een guillotine choke op dat hert
Je kan klein beginnen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dankje man, ik denk dat het wel moeilijk gaat worden want ze hebben volgens mij een sterke nek wel.
Waar kan ik die vinden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je kan klein beginnen he
[ afbeelding ]
De kleine kantjil is een hert van nog geen 40 cm hoog
moet te doen zijn lijkt me
quote:
Artis, in het kleine zoogdierenhuisquote:
Ik kijk teveel TVquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]![]()
Twee keer deze smiley omdat goede post en tappen
Ik kijk altijd uitzendinggemist of downloaden :$ hihi Kutreclames op tv duren me te lang.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kijk teveel TV(eigenlijk niet want TV
)
Masterchef Australië heb wel redelijk gevolgd..maar dat Topchef vind ik gewoon kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Zeroku het volgende:
TV. Alleen Topchef en MasterChef zijn het bekijken waard.
Vorige week was met Boreas, uit Heezequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Masterchef Australië heb wel redelijk gevolgd..maar dat Topchef vind ik gewoon kut
Merelquote:
Hooiquote:
Michhasquote:
Douchezequote:
Patjequote:
Ja ik zat ook onder een steen, maar ik ben herrezen, zie me als een fenixquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Michhas![]()
![]()
Ja inderdaad, ik dacht dat je ergens onder een steen zat ofzo![]()
Koekjes van eigen deegquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb een dilemma jongens..
Welke koekjes zal ik bakken?
Jeejquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik zat ook onder een steen, maar ik ben herrezen, zie me als een fenix
Een fenix herrijst uit as, niet uit steenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik zat ook onder een steen, maar ik ben herrezen, zie me als een fenix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |