Ik zeg, verbieden die zooi, niet te geloven dat mensen beinvloed kunnen worden door zoiets alledaags!quote:'Tristan was Heineken drinker'
Tristan van der Vlis
Tristan Van der Vlis dronk Heineken. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens NRC Handelsblad vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij op de leuning had geplast. "Hij zei: dat mag je eigenlijk niet doen, maar daar heb ik schijt aan ". Hij had wel genoeg van die gasten, die alleen maar Grolsch dronken." Maar echt dronken was hij nooit ", zegt de man tegen de krant.
En terecht!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is dit nou voor nieuws mensen...
Betekent dit dat Heineken verboden gaat worden, want je wordt er mogelijk gewelddadig van?
Dat, en omdat mensen (ik) misselijk worden van Heineken (en andere soorten bier).quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is dit nou voor nieuws mensen...
Betekent dit dat Heineken verboden gaat worden, want je wordt er mogelijk gewelddadig van?
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Betekent dit dat Heineken verboden gaat worden
Proletariërs die dat niet kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef Dimens het volgende:
Mensen die denken dat ze het merk bier kunnen proeven
Het nieuws slaat in als een bom!quote:
Wedden dat je met een blind proef geen verschil proeft tussen Heineken, Grolsch en Schultenbrau?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat, en omdat mensen (ik) misselijk worden van Heineken (en andere soorten bier).
Verschil is er wel, maar zo minimaal dat alleen een echte kenner zijn merk bier eruit zal halen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wedden dat je met een blind proef geen verschil proeft tussen Heineken, Grolsch en Schultenbrau?
De volgende ochtend weet ik het welquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wedden dat je met een blind proef geen verschil proeft tussen Heineken, Grolsch en Schultenbrau?
Puur psychisch, alleen omdat er Heineken op het flesje stond denk jij hoofdpijn ervan te krijgenquote:
Meestal omdat het uit een blikje komt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Puur psychisch, alleen omdat er Heineken op het flesje stond denk jij hoofdpijn ervan te krijgen
Want als je cola uit een blikje drinkt heb je de volgende dag ook hoofdpijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meestal omdat het uit een blikje komt.
Schultenbrau = koppijn de volgende ochtend.
Want in cola zit alcohol?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Want als je cola uit een blikje drinkt heb je de volgende dag ook hoofdpijn?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het nieuws slaat in als een bom!
Heineken al 0,64% in de min.
[ afbeelding ]
Dus van alcohol uit een blikje krijg je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want in cola zit alcohol?
Net als je dronken wordt van fristi met een rietje?
Ik zet een kratje in.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |