Lijkt me duidelijk.. Verbieden!quote:'Tristan was een Justin Bieber fan'
Tristan van der Vlis
Tristan Van der Vlis was een Justin Bieber fan. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens NRC Handelsblad zong Tristan dagelijks nummers van zijn grote idool, dit leidde tot grote irritatie bij de flatbewoners. "Het was dan ook niet vreemd dat de politie geregeld aan de deur stond vanwege de geluidsoverlast"
Ja leuk, al die 13 jarige sletjes die dood geschoten worden. Dacht het dus even niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
Was hij maar naar een concert van Justin Bieber gegaan ipv dat winkelcentrum. Dan was iedereen tenminste blij
quote:
quote:He, heb je een linkje van je bericht? Of is het een verzonnen iets? Wil een FP item maken
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ja weet ik veel, ik geloof tegenwoordig alles. Kijk nergens meer van op
nee kneus, justin bieber overhoop geschoten. kijk zo:quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja leuk, al die 13 jarige sletjes die dood geschoten worden. Dacht het dus even niet.
Stel je voor, al die 13 jarige lekkere sletjes die overhoop geschoten worden. Dat kan natuurlijk niet, dan hebben we niets meer om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
nee kneus, justin bieber overhoop geschoten. kijk zo:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
Was hij maar naar een concert van Justin Bieber gegaan ipv dat winkelcentrum. Dan was iedereen tenminste blij
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
nee kneus, justin bieber overhoop geschoten. kijk zo:
[ afbeelding ]
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2011/04/19/attentie/quote:De politie vraagt uw aandacht voor het volgende.
Op 9 april, omstreeks drie over twaalf, heeft een 24-jarige, blanke, autochtone, kortgeknipte, donkerblonde, legerbroek dragende, in het jaar van de Tsjernobyl-ramp geboren, suïcidale, schizofrene, psychisch instabiele, wiet rokende, vrijgezelle, on-Hollandse, aan games verslaafde, door natuurrampen geobsedeerde, rechts-anarchistische, Mercedes-rijdende, sociaal geïsoleerde, aan zijn kelderbox gekluisterde, door een kunstzinnige vader opgevoede, autoriteiten wantrouwende, introverte, PVV-stemmende, uit een gereformeerd nest afkomstige, contactgestoorde, buitenluchtschuwe, roemzuchtige, in een geïndividualiseerde samenleving opgegroeide, schietclubs bezoekende, pistolen verzamelende, als vorkheftruckbestuurder opgeleide, bij een schoonmaakbedrijf in dienst genomen, door de C-1000 ontslagen, tot conflicten aangetrokken, genetische afwijkende, antidepressiva slikkende, van slaapmiddelen afhankelijke, met zijn psychiatrische behandeling gestopte, spiritueel verdwaalde, door de boeken van zijn oma geïnspireerde, met God gebrouilleerde, van de mensheid afkerige, in een gesloten inrichting geplaatste, door de GGZ uit het oog verloren, bij de politie bekende, Amerikaanse high school shooters kopiërende, door de verruwing in de media aangespoorde, allochtonen hatende, van zijn klasgenoten vervreemd geraakte, Justin Bieber adorerende, voor horrorfilms gevoelige kleinzoon van een voormalig NSB’er zes omstanders en zichzelf van het leven beroofd met een half-illegaal-quasi-automatisch-semi-omgebouwd vuurwapen.
Dan zijn ze de pindakaas vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef yvonne het volgende:
En jawel
Columnisten lezen FOK!
[..]
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2011/04/19/attentie/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |