Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
vandaag is het dinsdagquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar ik kan niet op korte termijn plannen (tenzij op vrijdagavond)
Vrouw begrijpt chatten dus niet, en als ik donderdag roep dat ik zaterdag iets met chat-buddies ga doen komt het niet goed
genoeg andere meets om uit te kiezenquote:
bedenk me net man is nog grotere sushi liefhebber dan ik dus het word oppas hier en man mee sushi etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Barreltje het volgende:
Hmm. het wordt een sushi meet in Arnhem zie ik al
Gewoon er heen voor de gezelligheid kan ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wat gaan wij dan eten/doen?
kindermenu?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb nog 2 dinerbonnen liggen van 50 euroquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef missyB het volgende:
he en heb nog 50 euro dinerbon liggen, even kijken of die in sakura ook geldig is, dan gooi ik er rondje drank in
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon er heen voor de gezelligheid kan ook
Eten wij iets anders.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef missyB het volgende:
[..]
kindermenu?
\patat, kip en appelmoes met kersje
onbeperkt meen ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 dinerbonnen liggen van 50 euroGeen idee tot wanneer geldig?
Arnhem onveilig makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet
wokkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow gelukkig
Ik denk dat ik volgende maand eens gaat wokken ofzo
wat ga je doen met mequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow gelukkig
Ik denk dat ik volgende maand eens gaat wokken ofzo
Wij eten kip, patat en appelmoes en een kersjequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben het niet eens met de TT
Ik ga nog een bakkie doen
Olie in je gooien en daarna vlees en groente!quote:
Hij heeft ook vlees om in je te werpen!quote:
Poolen/Snookeren is altijd goedquote:
wij eten wortels en doperwten en gebakken aardappelschijfjes en een gehaktbalquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij eten kip, patat en appelmoes en een kersje
Ook goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij eten wortels en doperwten en gebakken aardappelschijfjes en een gehaktbal
Blue lotus een aanradarquote:
ik las: na sauna snookeren?quote:
Zit vlak bij ziekenhuis en dan rtichting het spoor (vaanaf velperbroek)quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef missyB het volgende:
[..]
die ken ik nog niet, ook prima, probeer ook graag iets nieuws hoor
ach die scheuren in het laken tijdens biljarten horen er toch gewoon bij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel toe, als ik ga poolen, dan vliegen de ballen door de ruimte heen
Kan er ook weinig van, maar het is gewoon leuk om te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel toe, als ik ga poolen, dan vliegen de ballen door de ruimte heen
Ow toch welquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef missyB het volgende:
[..]
ach die scheuren in het laken tijdens biljarten horen er toch gewoon bij?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
Karaokequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:02 schreef missyB het volgende:
jammer dat karaokebar hier weg is, was ook leuke activiteit na eten geweest
O Hashi zit op de Korenmarktquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef missyB het volgende:
[..]
die ken ik nog niet, ook prima, probeer ook graag iets nieuws hoor
Ja je mag hier roken!quote:
Geniale tent daarquote:
Ook goedquote:
had jij de spoiler in de OP al eens gezien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef missyB het volgende:
Nu ben ik nog weleens voortvarend maar gaan we datum plannen dan?
blijkbaar niet????quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had jij de spoiler in de OP al eens gezien?
quote:
Ik ben voor, regel maarquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Edit: Moet nog steeds doorgeven of ik kan, ja of nee.![]()
Die man is ook echt van alle markten thuis hequote:
ik heb al diverse tanden getrokken hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Die man is ook echt van alle markten thuis he...
je weet dat newbee ben he at is een UI?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
MissyB, ik moest lachen om jouw UI. Tof.
UserIconquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:17 schreef missyB het volgende:
[..]
je weet dat newbee ben he at is een UI?
User Icon. Dat plaatje onder je naam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:17 schreef missyB het volgende:
[..]
ooooh erg ben ik, ik denk ui ui ui wtf is ene ui???? ik dacht aan ui-keuken-jankenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
User Icon. Dat plaatje onder je naam.
Een avatar!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:17 schreef missyB het volgende:
[..]
Hey Myr, ook weer eens aanwezigquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
MissyB, ik moest lachen om jouw UI. Tof.
Vrijdag 10 mei Juni!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:11 schreef missyB het volgende:
voor wat betreft de sushilovers,ik kan wel even bellen of er bijv een groepskorting te verkrijgen is?
En wanneer had men willen dineren?
eind mei na vakantiegeld een optie?
Alles is mijn schuldquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is allemaal jouw schuld weet je dat
Bedoel je 13 mei?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Vrijdag 10 mei Juni!![]()
dan kan Koen ook mee
en dan niet om 18.00 he.. we moeten wel vanaf de andere kant van het land komen
Juni dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles is mijn schuld![]()
[..]
Bedoel je 13 mei?
niet allesquote:
nee, een avatarquote:
Je bent vaak genoeg ineens een tijd niet aanwezig, of dan zal je wel weer aan het lurken zijnquote:
En bedankt, door die foto krijg ik weer zin in de vastelaovend....quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef missyB het volgende:
[ afbeelding ]
wilde dees maar kwam er beetje verknipt uit te zien
10 juni, gooi het in d evergadering hier!
Dat had ik ook alquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En bedankt, door die foto krijg ik weer zin in de vastelaovend....
Want je mist de cliniclowns van de EHBO?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
had je mijn droom nog gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
mja is idd carnavalsfotoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijne ook: boven de grote rivieren blijvenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja is idd carnavalsfoto![]()
mijn eerste carnavals evenement is alweer gepland![]()
Idem.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijne ook: boven de grote rivieren blijven.
t as geen carnavalsfoto eigenlijk , maar ik had een foto gezet bij bewrekte userfoto dinges en daar maakte iemand deze bewerking van, ik hou dr wel vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neequote:
quote:
Bizarquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
Ik heb vannacht van jou gedroomd
Dat je kwam mededelen dat je nooit meer op Fok zou komen en je ging stoppen met de FP
Zullen we zaterdag vastelaovendparty houden bij jou thuisquote:
Dan zit ik in ONZ of ben ik aan het lurken. En heel soms ben ik gewoon eventjes niet op FOK!.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent vaak genoeg ineens een tijd niet aanwezig, of dan zal je wel weer aan het lurken zijn
Omg...quote:
10 juniquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij als de helquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
10 juni
voetbal avond met carnavals verenigingen
Alleen als je een vergunning ervoor hebt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:32 schreef missyB het volgende:
effe hak tak moment;klopt het dat je een varen in huis niet verplaatsen mag?
hoogstens blauwe schenen en zeer veel lolquote:
tss en in 3 voud aanvragen zeker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als je een vergunning ervoor hebt!
Wazig, indd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vaag he?
Geen idee hoe ik daar bij kwam ook
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen we zaterdag vastelaovendparty houden bij jou thuis?
Geeft niet, je mag toch zelf doen waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zit ik in ONZ of ben ik aan het lurken. En heel soms ben ik gewoon eventjes niet op FOK!.
Lekker druk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
09 Juni laatste avond van de vierdaagse
10 Juni heb ik een verjaardag van mijn paps
11 Juni heb ik een BBQ meet
12 Juni heb ik een verjaardag van mijn neefje
Gaat niet lukken
Jaquote:
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:32 schreef missyB het volgende:
effe hak tak moment;klopt het dat je een varen in huis niet verplaatsen mag?
oke bedankt, heb hem nu uit licht gezet eigenlijk das dus niet oke, ik zet hem braaf weer zuruckquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat weet ik![]()
beter van niet maar als je het toch doet hou dan rekening met het licht!!
een varen groeit naar het licht en als je hem verdraait dan draait hij zelf zijn bladeren en daar kan hij helemaal tegensoort van suïcidale plant
Krat pils, DE dvd, en party!quote:
1 krat voor jezelf en 1 voor joy zeker ?quote:
Een halve voor Joysa... Ze vult t aan, want half-om....quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 krat voor jezelf en 1 voor joy zeker ?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Een halve voor Joysa... Ze vult t aan, want half-om....
En ik kan ze allemaal nietquote:
Vanmorgen dronk je anders koffie...quote:
geeeeeen ideeeequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
ummmummm gaat de Noordwijk meeting 18/6 niet meer door?
jawel toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
want als ik daar dus heen ga is 25/6 out of the question om weer weg te gaanquote:
Tuurlijk wel, tenzij er te weinig mensen heen kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
al aardig wat cancellationsquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, tenzij er te weinig mensen heen kunnen.
jij bent snelquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef missyB het volgende:
ik heb man gepolst en wij gaan 25 juni naar sakura wie zich aansluit hartstikke leuk wie niet kan is jammer.
heb oppas geritseld yesss,nu nog hotelletje.
jee jaren geleden nachtje samen weg, al sluit niemand zich aan, ik ga genieten hahahaha
Ik vind je niet dwingerig overkomen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef missyB het volgende:
mm ik merk dat ik erg onvriendelijk en dwingelanderig overkom zo, bedoel ik niet zo hoor, zocht al langer gelegenheid eens lekker met man en evt leuke mensen weg te gaan dus greep deze gelegenheid evn aan om er werk van te maken. wil geen andere meetings in de weg gaan zitten natuurlijk!@
en ja ik ben wel snel wat dat betreft,,hier gaat bv oppas erg slecht ivm kind nummer 1 dus als ik oppas heb en zelfs voor 1 nacht maak ik er gebruik van , laatste keer was nl 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent snel
Zo snel regelen we hier geen meets
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
*pgr reedt daarstraks 80 op een weg waar je 30 mochtmoest ff de nieuwe leenauto uitproberen
Lekker ding zeg
dat had ik vanmorgen ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
*pgr reedt daarstraks 80 op een weg waar je 30 mochtmoest ff de nieuwe leenauto uitproberen
Lekker ding zeg
180 rijden waar je maar 30 magquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat had ik vanmorgen ook
180 en had nog over, maar jah, moest afremmen voor verkeer dat maar 120 reed
6 versnellingen![]()
Heb ee nskoda superB als leen auto bij
nee, 120quote:
mja is elke keer de gok wat je mee krijgt, maar dit keer weer gelukquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik rij nu de nieuwe Yaris, wat een awsome auto is dat
Ter vergelijking, de auto waar ik normaal in rijdt is een starlet uit 1996
En wat een goede audio zit erin
Volume op 80 en blazen maar
das dan pechquote:
ok ..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef missyB het volgende:
ik heb man gepolst en wij gaan 25 juni naar sakura wie zich aansluit hartstikke leuk wie niet kan is jammer.
heb oppas geritseld yesss,nu nog hotelletje.
jee jaren geleden nachtje samen weg, al sluit niemand zich aan, ik ga genieten hahahaha
Er bestaat ook een functie waar je berichten kan editten ipv 10000 postsquote:
Ik zou een PMetje doen oidquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef missyB het volgende:
stelt zaterdag 25 juni voor bij sakura arnhem en daaropvolgend snookeren
tijd:20.00 uur
Geen flauw idee, wij hebben moeten afzeggen in elk gevalquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
daar gaat je puntenrijbewijsquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker ding zeg
120 rijden waar je 30 magquote:
quote:
Morguh!quote:
Sowieso heb ik een schurft hekel aan mensen die extreem hard rijdenquote:
Goedemorgen lieverdquote:
tsjaa.. als ik een datum voorstel als IK kan.. en die wordt van tafel geveegd..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wij maken wel een individuele afspraak, nog steeds
noem eens wat data barrel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsjaa.. als ik een datum voorstel als IK kan.. en die wordt van tafel geveegd..
nietesquote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsjaa.. als ik een datum voorstel als IK kan.. en die wordt van tafel geveegd..
Bij jou weet je het nooitquote:
hehe, ik probeer mn leven te beterenquote:
Doe dat eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, ik probeer mn leven te beteren
hahaquote:
ik heb mart naar je toegegooidquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat?Heb je aan mij al een datum voorgesteld?
Mij maakt het niet uit hoor, 10 juni kan ik ook
Zullen wij dan gewoon samen gaan eten?
Mart naar me toegegooid?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb mart naar je toegegooid
10 juni.. dan in arnhem of ergens aan dewest kant van het land??Haarlem / alkmaar is ook prima!
Symphiequote:
Ik had je al begroet, maar hai lieverdquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
ik doe mn best
maar soms sluipt er nog een foutje in
Gelukkig mee is dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had je al begroet, maar hai lieverd![]()
Hoe ging het?
[..]Is ok
He jongedamequote:
You're pushing your luckquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He jongedameHoe ist?
[..]
You're pushing your luck
jah, jaartje ouderquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
deze is beter in verhouding![]()
[ http://img534.imageshack.us/img534/1287/122119lp5el05j.jpg (copy/paste deze link) ]
Boks ouwequote:
Dankjequote:
Goed welquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had je al begroet, maar hai lieverd![]()
Hoe ging het?
[..]Is ok
Mooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed wel
Ik werd alleen een beetje iebelig van het vlaamse accent en de zinnige vragen
ben je niet meer gewendquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed wel
Ik werd alleen een beetje iebelig van het vlaamse accent en de zinnige vragen
geen dankquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Boks ouwe
[..]
Dankje![]()
![]()
ow jammer dat het sarcasme niet uit het topic droopquote:
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow jammer dat het sarcasme niet uit het topic droop
Dit was wel zo'n beetje mijn meest onzinnige gesprek van dit decennium
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow jammer dat het sarcasme niet uit het topic droop
Dit was wel zo'n beetje mijn meest onzinnige gesprek van dit decennium
Ew. Oh ja, die hadden nog een help-mailtje, ik zal eens kijken wat zet vragen hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Zo moest even sociaal doen met collega's
Collega van me kent een tentje in Alkmaar waar je EN sushi EN andere japanse dingen kan eten.. handig voor de NIET-sushi lovers..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart naar me toegegooid?![]()
Maar jeuj, zal ik dan anders gewoon jouw kant opkomen? Of Haarlem is ook prima?Zeg maar
Ik zou niks denken en gewoon een gesprek met diegene aangaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef missyB het volgende:
even iets voorleggen he
stel je hebt poetsbaantje, je gaat er heen voor eerste keer,sopt alles grondig, groot huis, gaat volfaan naar huis want je hebt lekker gesopt en alles daar is schoon
je krijgt savonds foon, mensen zijn niet tevreden,terwijl jij 100% zeker bent het feit dat alles goed schoon was
zijdelings hoor je iets van geen klik, waarvan ze zeiden dat die er tijdens gesprek wel was,en gemompel over andere hulp.
trek je je dat dan persoonlijk aan of denk je na ze hebben goedkopere hulp gevonden?
Jaaaa!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Collega van me kent een tentje in Alkmaar waar je EN sushi EN andere japanse dingen kan eten.. handig voor de NIET-sushi lovers..
kunnen BarMan en Symoph ook mee..
en evt Koen en z'n vrouw??
Dan zal ik het eens peilen bij BarMan..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaaaa!Al is Symph dol op sushi
maar wat afwisseling is altijd leuk
En Barman zien
Koen en z'n vrouw vinden het misschien ook wel leuk ja
in foongesprek zei men dus niet tevreden te zijn, din hoogst verbaasd, was eerste keer dus dubbel dr best gedaan zegt ze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou niks denken en gewoon een gesprek met diegene aangaan
ARRGGHH MENS!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef missyB het volgende:
[..]
in foongesprek zei men dus niet tevreden te zijn, din hoogst verbaasd, was eerste keer dus dubbel dr best gedaan zegt ze.
en gelijk we hebben ook nog ander op gesprek laten komen, gewoon gelijk hop na 1 keer hoefde ze niet terug te komen.\ik vind dat toch wat raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Juist daarom gesprek, omdat ze het zelf niet begrijpt. Stel nou dat zij toch echt iets niet goed gedaan heeft, kan ze dat verbeteren voor volgende keer. Als er vage antwoorden gegeven worden weet ze dat het niet aan haar ligtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef missyB het volgende:
[..]
in foongesprek zei men dus niet tevreden te zijn, din hoogst verbaasd, was eerste keer dus dubbel dr best gedaan zegt ze.
en gelijk we hebben ook nog ander op gesprek laten komen, gewoon gelijk hop na 1 keer hoefde ze niet terug te komen.\ik vind dat toch wat raar
Ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dan zal ik het eens peilen bij BarMan..
ik zet 10 juni in m'n agenda!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ARRGGHH MENS!
wil je HELE woorden typen???oke! ik dacht dat tikt wat korter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef pgrferrari het volgende:
Weet je waarom de Italianen hun koffie in van die kleine kopjes drinken? Dat doen ze expres-zo!
Whahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef pgrferrari het volgende:
Weet je waarom de Italianen hun koffie in van die kleine kopjes drinken? Dat doen ze expres-zo!
Halloquote:
ohh..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHoud me op de hoogte
En Symph, we gaan de 10e van juni sushi eten in Alkmaar![]()
Is helemaal primaquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh..
of haarlemzal het even checken waar het nou was
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHoud me op de hoogte
En Symph, we gaan de 10e van juni sushi eten in Alkmaar![]()
wie komen er allemaal dan de 10equote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh..
of haarlemzal het even checken waar het nou was
Jij, je vrouw, ik en Peter en Bar en Barmanquote:
Al je e-babes!quote:
Met aanhangquote:
Die van Koen ook!quote:
Ik zie door al die posts de meets niet meerquote:
Ik ook niet, maar geloof dat er tien juni iets te doen is voor de liefhebbers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zie door al die posts de meets niet meer
quote:
Jaaaa, jarigquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Symphonic het volgende:
En dan de 11e koffie drinken bij mij..
Iets met jarig
11 watquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Symphonic het volgende:
En dan de 11e koffie drinken bij mij..
Iets met jarig
10 juni is vrijdag avondquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
dat mijn aanhang meekomt is maar ongeveer 1% kans he
Wat ik al eens eerder zei, tenzij op vrijdagavond, want dan kan ik meestal probleemloos, wil ik zaterdagmeets het liefst beperken tot meets met grotere groepen. ZO vaak kan ik immers niet
Het gaat zo snel ik kan het allemaal niet meer bijhouden tussendoor met het werk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar geloof dat er tien juni iets te doen is voor de liefhebbers.
dat had ik niet eens bekeken nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
10 juni is vrijdag avond
en doe een poging tot vrouw??
Nou, vraag haar gewoon mee uit eten met vriendenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
dat mijn aanhang meekomt is maar ongeveer 1% kans he
Wat ik al eens eerder zei, tenzij op vrijdagavond, want dan kan ik meestal probleemloos, wil ik zaterdagmeets het liefst beperken tot meets met grotere groepen. ZO vaak kan ik immers niet
juniquote:
Werkzequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Het gaat zo snel ik kan het allemaal niet meer bijhouden tussendoor met het werk.
Als er een vaste datum is meld iemand dit even ergens of stuur maar een PM kan ik rustig kijken of ik kan.
Ik ga nu maar weer verder aan het werk.
[ afbeelding ]
En dan zijn quotes uitprinten en meenemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
10 juni is vrijdag avond
en doe een poging tot vrouw??
mweh.. MZ en ik gaan sushi eten en nemen onze partners.. wie mee wil kan prima mee.. gaat er niemand mee.. dan wordt het ook gezellig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Het gaat zo snel ik kan het allemaal niet meer bijhouden tussendoor met het werk.
Als er een vaste datum is meld dit even ergens of stuur maar een PM kan ik rustig kijken of ik kan.
Ik ga nu maar weer verder aan het werk.
[ afbeelding ]
tsskk..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn quotes uitprinten en meenemenGezellige avond!
Dat hadden we voor jou al in gedachtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn quotes uitprinten en meenemenGezellige avond!
Daar zal ik weinig mee zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hadden we voor jou al in gedachten
daarom ging ik niet naar meetsquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hadden we voor jou al in gedachten
Schat..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Koen66 het volgende:
als ik mijn vrouw meeneem wordt het wel erg kunstmatig hoor.....
ik ben geheid de hele avond nerveus dat er iets geroepen wordt waardoor ze een keer op Fok gaat kijken
Aangezien Barman ook niet op Fok! zit gaan we het daar gewoon niet tot weinig over hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Koen66 het volgende:
ik ben geheid de hele avond nerveus dat er iets geroepen wordt waardoor ze een keer op Fok gaat kijken
Ook al die deegroller opmerkingen?quote:
dat zijn vrouw jaloers isquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Schat..
ik ga 2 weken later trouwen.. wat denk je zelf??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Koen66 het volgende:
nee, ik heb het niet specifiek over jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Schat..
ik ga 2 weken later trouwen.. wat denk je zelf??
Te veel om op te noemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef missyB het volgende:
hahahahahahahah hebben jullie sneeky geheimpjes dan?
Daar kan ze alleen maar om lachen, ze leest ook af en toe mee hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ook al die deegroller opmerkingen?
ik ben hier niet altijd even aardig over mijn vrouwquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef missyB het volgende:
hahahahahahahah hebben jullie sneeky geheimpjes dan?
ze post hier wel eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ze alleen maar om lachen, ze leest ook af en toe mee hoor
oh ja, barretje is nog niet eens getrouwd en koen gaat al op zoek naar een anderquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Misschien wil C_A wel mee Sushi eten als vervangster van mijn vrouw
_A_quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik kan Barretje moeilijk mee vragen naar een meet waar ze al isquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh ja, barretje is nog niet eens getrouwd en koen gaat al op zoek naar een ander
Neverending soapverhalen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh ja, barretje is nog niet eens getrouwd en koen gaat al op zoek naar een ander
ik hou niet van Sushiquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Misschien wil C_A wel mee Sushi eten als vervangster van mijn vrouw
ik heb iets te vaak hier m'n beklag gedaan en de vuile was buitengehangenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef missyB het volgende:
praat ook niet altijd positief over mn man maar dat mag hij weten ook, ben ook maar mens en erger me af en toe dood aaan hem.en hij aan mij denk ik
het heet hier af en toe dan ook de KLACHT SCquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb iets te vaak hier m'n beklag gedaan en de vuile was buitengehangen
maar daar ben ik ook niet de enige in
mwoa, af en toe.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb iets te vaak hier m'n beklag gedaan en de vuile was buitengehangen
maar daar ben ik ook niet de enige in
Patat, kip en appelmoesquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar wel wat anders ook
hier kan je ALLES kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het heet hier af en toe dan ook de KLACHT SC
Dan is het een Chinees met sushiquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar wel wat anders ook
stel dat we gaan eten, jullie noemen me een keer Koen, en er wordt iets over Fok geroepen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het heet hier af en toe dan ook de KLACHT SC
Die ook jahquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier kan je ALLES kwijt
je klachten, spullen, problemen, overdenkingen
het is lastig om jou te meeten hequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patat, kip en appelmoes
Maar 10 juni heb ik de verjaardag van me vader
ze weet toch al dat je op Fok! zit...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stel dat we gaan eten, jullie noemen me een keer Koen, en er wordt iets over Fok geroepen.
Dan vermoed ik dat ze snel hier is
jij bent ook een vaste donateur hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die ook jah
MZ, Symph.. wanneer komen jullie langs??
ik geloof 14 mei zo uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die ook jah
MZ, Symph.. wanneer komen jullie langs??
ze weet dat ik CHAT, van Fok weet ze niks. Zou d'r ook niet echt boeien, maar als ze Fok in combinatie met Koen hoort ben ik snel gevondenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze weet toch al dat je op Fok! zit...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent ook een vaste donateur hier
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof 14 mei zo uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |