11 watquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Symphonic het volgende:
En dan de 11e koffie drinken bij mij..
Iets met jarig
10 juni is vrijdag avondquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
dat mijn aanhang meekomt is maar ongeveer 1% kans he
Wat ik al eens eerder zei, tenzij op vrijdagavond, want dan kan ik meestal probleemloos, wil ik zaterdagmeets het liefst beperken tot meets met grotere groepen. ZO vaak kan ik immers niet
Het gaat zo snel ik kan het allemaal niet meer bijhouden tussendoor met het werk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar geloof dat er tien juni iets te doen is voor de liefhebbers.
dat had ik niet eens bekeken nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
10 juni is vrijdag avond
en doe een poging tot vrouw??
Nou, vraag haar gewoon mee uit eten met vriendenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
dat mijn aanhang meekomt is maar ongeveer 1% kans he
Wat ik al eens eerder zei, tenzij op vrijdagavond, want dan kan ik meestal probleemloos, wil ik zaterdagmeets het liefst beperken tot meets met grotere groepen. ZO vaak kan ik immers niet
juniquote:
Werkzequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Het gaat zo snel ik kan het allemaal niet meer bijhouden tussendoor met het werk.
Als er een vaste datum is meld iemand dit even ergens of stuur maar een PM kan ik rustig kijken of ik kan.
Ik ga nu maar weer verder aan het werk.
[ afbeelding ]
En dan zijn quotes uitprinten en meenemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
10 juni is vrijdag avond
en doe een poging tot vrouw??
mweh.. MZ en ik gaan sushi eten en nemen onze partners.. wie mee wil kan prima mee.. gaat er niemand mee.. dan wordt het ook gezellig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Het gaat zo snel ik kan het allemaal niet meer bijhouden tussendoor met het werk.
Als er een vaste datum is meld dit even ergens of stuur maar een PM kan ik rustig kijken of ik kan.
Ik ga nu maar weer verder aan het werk.
[ afbeelding ]
tsskk..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn quotes uitprinten en meenemenGezellige avond!
Dat hadden we voor jou al in gedachtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn quotes uitprinten en meenemenGezellige avond!
Daar zal ik weinig mee zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hadden we voor jou al in gedachten
daarom ging ik niet naar meetsquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hadden we voor jou al in gedachten
Schat..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Koen66 het volgende:
als ik mijn vrouw meeneem wordt het wel erg kunstmatig hoor.....
ik ben geheid de hele avond nerveus dat er iets geroepen wordt waardoor ze een keer op Fok gaat kijken
Aangezien Barman ook niet op Fok! zit gaan we het daar gewoon niet tot weinig over hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Koen66 het volgende:
ik ben geheid de hele avond nerveus dat er iets geroepen wordt waardoor ze een keer op Fok gaat kijken
Ook al die deegroller opmerkingen?quote:
dat zijn vrouw jaloers isquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Schat..
ik ga 2 weken later trouwen.. wat denk je zelf??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Koen66 het volgende:
nee, ik heb het niet specifiek over jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Schat..
ik ga 2 weken later trouwen.. wat denk je zelf??
Te veel om op te noemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef missyB het volgende:
hahahahahahahah hebben jullie sneeky geheimpjes dan?
Daar kan ze alleen maar om lachen, ze leest ook af en toe mee hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ook al die deegroller opmerkingen?
ik ben hier niet altijd even aardig over mijn vrouwquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef missyB het volgende:
hahahahahahahah hebben jullie sneeky geheimpjes dan?
ze post hier wel eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ze alleen maar om lachen, ze leest ook af en toe mee hoor
oh ja, barretje is nog niet eens getrouwd en koen gaat al op zoek naar een anderquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Misschien wil C_A wel mee Sushi eten als vervangster van mijn vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |