jij bent snelquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef missyB het volgende:
ik heb man gepolst en wij gaan 25 juni naar sakura wie zich aansluit hartstikke leuk wie niet kan is jammer.
heb oppas geritseld yesss,nu nog hotelletje.
jee jaren geleden nachtje samen weg, al sluit niemand zich aan, ik ga genieten hahahaha
Ik vind je niet dwingerig overkomen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef missyB het volgende:
mm ik merk dat ik erg onvriendelijk en dwingelanderig overkom zo, bedoel ik niet zo hoor, zocht al langer gelegenheid eens lekker met man en evt leuke mensen weg te gaan dus greep deze gelegenheid evn aan om er werk van te maken. wil geen andere meetings in de weg gaan zitten natuurlijk!@
en ja ik ben wel snel wat dat betreft,,hier gaat bv oppas erg slecht ivm kind nummer 1 dus als ik oppas heb en zelfs voor 1 nacht maak ik er gebruik van , laatste keer was nl 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent snel
Zo snel regelen we hier geen meets
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
*pgr reedt daarstraks 80 op een weg waar je 30 mochtmoest ff de nieuwe leenauto uitproberen
Lekker ding zeg
dat had ik vanmorgen ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
*pgr reedt daarstraks 80 op een weg waar je 30 mochtmoest ff de nieuwe leenauto uitproberen
Lekker ding zeg
180 rijden waar je maar 30 magquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat had ik vanmorgen ook
180 en had nog over, maar jah, moest afremmen voor verkeer dat maar 120 reed
6 versnellingen![]()
Heb ee nskoda superB als leen auto bij
nee, 120quote:
mja is elke keer de gok wat je mee krijgt, maar dit keer weer gelukquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik rij nu de nieuwe Yaris, wat een awsome auto is dat
Ter vergelijking, de auto waar ik normaal in rijdt is een starlet uit 1996
En wat een goede audio zit erin
Volume op 80 en blazen maar
das dan pechquote:
ok ..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef missyB het volgende:
ik heb man gepolst en wij gaan 25 juni naar sakura wie zich aansluit hartstikke leuk wie niet kan is jammer.
heb oppas geritseld yesss,nu nog hotelletje.
jee jaren geleden nachtje samen weg, al sluit niemand zich aan, ik ga genieten hahahaha
Er bestaat ook een functie waar je berichten kan editten ipv 10000 postsquote:
Ik zou een PMetje doen oidquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef missyB het volgende:
stelt zaterdag 25 juni voor bij sakura arnhem en daaropvolgend snookeren
tijd:20.00 uur
Geen flauw idee, wij hebben moeten afzeggen in elk gevalquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
ummmummm gaat de Noordwijk meeting 18/6 niet meer door?
daar gaat je puntenrijbewijsquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker ding zeg
120 rijden waar je 30 magquote:
quote:
Morguh!quote:
Sowieso heb ik een schurft hekel aan mensen die extreem hard rijdenquote:
Goedemorgen lieverdquote:
tsjaa.. als ik een datum voorstel als IK kan.. en die wordt van tafel geveegd..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wij maken wel een individuele afspraak, nog steeds
noem eens wat data barrel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsjaa.. als ik een datum voorstel als IK kan.. en die wordt van tafel geveegd..
nietesquote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsjaa.. als ik een datum voorstel als IK kan.. en die wordt van tafel geveegd..
Bij jou weet je het nooitquote:
hehe, ik probeer mn leven te beterenquote:
Doe dat eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, ik probeer mn leven te beteren
hahaquote:
ik heb mart naar je toegegooidquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat?Heb je aan mij al een datum voorgesteld?
Mij maakt het niet uit hoor, 10 juni kan ik ook
Zullen wij dan gewoon samen gaan eten?
Mart naar me toegegooid?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb mart naar je toegegooid
10 juni.. dan in arnhem of ergens aan dewest kant van het land??Haarlem / alkmaar is ook prima!
Symphiequote:
Ik had je al begroet, maar hai lieverdquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
ik doe mn best
maar soms sluipt er nog een foutje in
Gelukkig mee is dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had je al begroet, maar hai lieverd![]()
Hoe ging het?
[..]Is ok
He jongedamequote:
You're pushing your luckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |