nee, een avatarquote:
Je bent vaak genoeg ineens een tijd niet aanwezig, of dan zal je wel weer aan het lurken zijnquote:
En bedankt, door die foto krijg ik weer zin in de vastelaovend....quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef missyB het volgende:
[ afbeelding ]
wilde dees maar kwam er beetje verknipt uit te zien
10 juni, gooi het in d evergadering hier!
Dat had ik ook alquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En bedankt, door die foto krijg ik weer zin in de vastelaovend....
Want je mist de cliniclowns van de EHBO?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
had je mijn droom nog gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
mja is idd carnavalsfotoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijne ook: boven de grote rivieren blijvenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja is idd carnavalsfoto![]()
mijn eerste carnavals evenement is alweer gepland![]()
Idem.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijne ook: boven de grote rivieren blijven.
t as geen carnavalsfoto eigenlijk , maar ik had een foto gezet bij bewrekte userfoto dinges en daar maakte iemand deze bewerking van, ik hou dr wel vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neequote:
quote:
Bizarquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
Ik heb vannacht van jou gedroomd
Dat je kwam mededelen dat je nooit meer op Fok zou komen en je ging stoppen met de FP
Zullen we zaterdag vastelaovendparty houden bij jou thuisquote:
Dan zit ik in ONZ of ben ik aan het lurken. En heel soms ben ik gewoon eventjes niet op FOK!.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent vaak genoeg ineens een tijd niet aanwezig, of dan zal je wel weer aan het lurken zijn
Omg...quote:
10 juniquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij als de helquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
10 juni
voetbal avond met carnavals verenigingen
Alleen als je een vergunning ervoor hebt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:32 schreef missyB het volgende:
effe hak tak moment;klopt het dat je een varen in huis niet verplaatsen mag?
hoogstens blauwe schenen en zeer veel lolquote:
tss en in 3 voud aanvragen zeker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als je een vergunning ervoor hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |