quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He jongedameHoe ist?
[..]
You're pushing your luck
jah, jaartje ouderquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
deze is beter in verhouding![]()
[ http://img534.imageshack.us/img534/1287/122119lp5el05j.jpg (copy/paste deze link) ]
Boks ouwequote:
Dankjequote:
Goed welquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had je al begroet, maar hai lieverd![]()
Hoe ging het?
[..]Is ok
Mooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed wel
Ik werd alleen een beetje iebelig van het vlaamse accent en de zinnige vragen
ben je niet meer gewendquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed wel
Ik werd alleen een beetje iebelig van het vlaamse accent en de zinnige vragen
geen dankquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Boks ouwe
[..]
Dankje![]()
![]()
ow jammer dat het sarcasme niet uit het topic droopquote:
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow jammer dat het sarcasme niet uit het topic droop
Dit was wel zo'n beetje mijn meest onzinnige gesprek van dit decennium
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow jammer dat het sarcasme niet uit het topic droop
Dit was wel zo'n beetje mijn meest onzinnige gesprek van dit decennium
Ew. Oh ja, die hadden nog een help-mailtje, ik zal eens kijken wat zet vragen hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Zo moest even sociaal doen met collega's
Collega van me kent een tentje in Alkmaar waar je EN sushi EN andere japanse dingen kan eten.. handig voor de NIET-sushi lovers..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart naar me toegegooid?![]()
Maar jeuj, zal ik dan anders gewoon jouw kant opkomen? Of Haarlem is ook prima?Zeg maar
Ik zou niks denken en gewoon een gesprek met diegene aangaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef missyB het volgende:
even iets voorleggen he
stel je hebt poetsbaantje, je gaat er heen voor eerste keer,sopt alles grondig, groot huis, gaat volfaan naar huis want je hebt lekker gesopt en alles daar is schoon
je krijgt savonds foon, mensen zijn niet tevreden,terwijl jij 100% zeker bent het feit dat alles goed schoon was
zijdelings hoor je iets van geen klik, waarvan ze zeiden dat die er tijdens gesprek wel was,en gemompel over andere hulp.
trek je je dat dan persoonlijk aan of denk je na ze hebben goedkopere hulp gevonden?
Jaaaa!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Collega van me kent een tentje in Alkmaar waar je EN sushi EN andere japanse dingen kan eten.. handig voor de NIET-sushi lovers..
kunnen BarMan en Symoph ook mee..
en evt Koen en z'n vrouw??
Dan zal ik het eens peilen bij BarMan..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaaaa!Al is Symph dol op sushi
maar wat afwisseling is altijd leuk
En Barman zien
Koen en z'n vrouw vinden het misschien ook wel leuk ja
in foongesprek zei men dus niet tevreden te zijn, din hoogst verbaasd, was eerste keer dus dubbel dr best gedaan zegt ze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou niks denken en gewoon een gesprek met diegene aangaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |