_A_quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik kan Barretje moeilijk mee vragen naar een meet waar ze al isquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh ja, barretje is nog niet eens getrouwd en koen gaat al op zoek naar een ander
Neverending soapverhalen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh ja, barretje is nog niet eens getrouwd en koen gaat al op zoek naar een ander
ik hou niet van Sushiquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Misschien wil C_A wel mee Sushi eten als vervangster van mijn vrouw
ik heb iets te vaak hier m'n beklag gedaan en de vuile was buitengehangenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef missyB het volgende:
praat ook niet altijd positief over mn man maar dat mag hij weten ook, ben ook maar mens en erger me af en toe dood aaan hem.en hij aan mij denk ik
het heet hier af en toe dan ook de KLACHT SCquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb iets te vaak hier m'n beklag gedaan en de vuile was buitengehangen
maar daar ben ik ook niet de enige in
mwoa, af en toe.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb iets te vaak hier m'n beklag gedaan en de vuile was buitengehangen
maar daar ben ik ook niet de enige in
Patat, kip en appelmoesquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar wel wat anders ook
hier kan je ALLES kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het heet hier af en toe dan ook de KLACHT SC
Dan is het een Chinees met sushiquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar wel wat anders ook
stel dat we gaan eten, jullie noemen me een keer Koen, en er wordt iets over Fok geroepen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het heet hier af en toe dan ook de KLACHT SC
Die ook jahquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier kan je ALLES kwijt
je klachten, spullen, problemen, overdenkingen
het is lastig om jou te meeten hequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patat, kip en appelmoes
Maar 10 juni heb ik de verjaardag van me vader
ze weet toch al dat je op Fok! zit...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stel dat we gaan eten, jullie noemen me een keer Koen, en er wordt iets over Fok geroepen.
Dan vermoed ik dat ze snel hier is
jij bent ook een vaste donateur hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die ook jah
MZ, Symph.. wanneer komen jullie langs??
ik geloof 14 mei zo uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die ook jah
MZ, Symph.. wanneer komen jullie langs??
ze weet dat ik CHAT, van Fok weet ze niks. Zou d'r ook niet echt boeien, maar als ze Fok in combinatie met Koen hoort ben ik snel gevondenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze weet toch al dat je op Fok! zit...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent ook een vaste donateur hier
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof 14 mei zo uit mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |