SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stommerd! Ik wou die fucking lapo
Ja, wel goed hequote:
Ahh. Ja geneeskunde is ook wel lastig denk ik. Qua loting, maar ook de studie an sich.quote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geen opleidingen die me echt leuk leken en die ik ook kon doen. Ik heb E&M gedaan en daar kan je heel weinig meeik wilde geneeskunde, maar niet zo goed in natuur en scheidkunde
Weer wat geleerdquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zag 'm Bob!!!!Extra liefde voor jou tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik ben HappyBobquote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef picodealion het volgende:
Zeg wie zijn jullie eigenlijk allemaal? Alleen zeroku komt me bekend voor.
Trustequote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef trolololo het volgende:
Schatjens, ik ga pitten, welteruste..
Ohja moet ik morgen om heul vroeg naar de SC, of naar NB?
Hoi, ik ben hier sinds oktober. Maar jij komt mij ook niet bekend voor ok.quote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef picodealion het volgende:
Ja inderdaad, uiteindelijk ook blij dat ik dat niet ben gaan doen hoor, veel minder patiëntencontact.quote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wel goed he.
[..]
Ahh. Ja geneeskunde is ook wel lastig denk ik. Qua loting, maar ook de studie an sich.
doeiquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mensen ik ben ook slapen, trusten allemaal![]()
De jonge generatie ONZ'ers.quote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef picodealion het volgende:
Slaap lekker manquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mensen ik ben ook slapen, trusten allemaal![]()
Ik ben Bloempje., aangenaamquote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef picodealion het volgende:
Ik kom niet uit allebeiquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De jonge generatie ONZ'ers.
Meesten van ons komen uit de nachtbagger of uit ONZ radio.
Enkele uitzonderingen daargelaten.
en ik neem aan dat je Yvonne wel kent?
Breezerslet17, Dyr. aka Cosmo. Jarenlang actief nachtbaggeraarquote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef picodealion het volgende:
Hmhm. En bij de uni heb je sowieso een stuk sneller dat je een nummertje ben dan echt een leerlingen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, uiteindelijk ook blij dat ik dat niet ben gaan doen hoor, veel minder patiëntencontact.
Man met yvonne heb ik meerdere keren bier gedronkenquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De jonge generatie ONZ'ers.
Meesten van ons komen uit de nachtbagger of uit ONZ radio.
Enkele uitzonderingen daargelaten.
en ik neem aan dat je Yvonne wel kent?
Hallo, ik ben appel. Ik word vaak aangesproken met 'appel', 'appelina' of 'krullenbol'.quote:Op maandag 11 april 2011 23:57 schreef picodealion het volgende:
'' enkele uitzonderingen daargelatenquote:
veel plezier, ik blijf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, we gaan over naar de nachtbagger!
Ja dat is waar, grootste hoorcollege hier is met 300 mensen ofzo..quote:Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm. En bij de uni heb je sowieso een stuk sneller dat je een nummertje ben dan echt een leerlingen.
Ik heb op dit moment hoorcolleges met pak 'm beet 50 man. Op de uni, zelfde studierichting, heb je colleges met 1.500 man.
Daar heb ik nou écht helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, we gaan over naar de nachtbagger!
Ja, dat zag ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
Remlof post nog stiekem door het slotje in vorig topic.
Dat dus. Nachtbagger netjes vanaf 12 uur met een stempeltje erop en een krulletje eronder,quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik nou écht helemaal niks mee.
Enjoy
Slaap zequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, veel plezier allen, tot morgen, ik ga slapen![]()
Sssjt, niks zeggen, hij wordt een dagje ouder hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
Remlof post nog stiekem door het slotje in vorig topic.
Slaap lekker Bloempss! Tot morgen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Bloempje. het volgende:
Die is nu niet meer nodigquote:
Zoudie het door hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sssjt, niks zeggen, hij wordt een dagje ouder hè
Hehehe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sssjt, niks zeggen, hij wordt een dagje ouder hè
Slaap lekker Bloempjequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Bloempje. het volgende:
Jawel, de NB moet wel blijven voortbestaan.quote:
Ik ben betere mod dan jij tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, de NB moet wel blijven voortbestaan.
zoek je nog mods
Ik vind het best hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, de NB moet wel blijven voortbestaan.
zoek je nog mods
Okee als het wel zo is (voor onz bijv.) hoor ik het graagquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor
En: neeNiet op dit moment iig.
Ik kan er ook niet aan wennen dat iedereen zo vroeg gaat slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat dus. Nachtbagger netjes vanaf 12 uur met een stempeltje erop en een krulletje eronder,.
Ik ben de beste mod toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben betere mod dan jij toch
I knowquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee als het wel zo is (voor onz bijv.) hoor ik het graagjarenlange fok ervaring enzo.
Wanneer word ik nou eens ONZ mod? Ik wacht al bijna 10 jaar,quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor
En: neeNiet op dit moment iig.
Man het is voor mij ook alweer bedtijd. Verschrikkelijk,quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet aan wennen dat iedereen zo vroeg gaat slapen
Je kunt het alles noemen, maar stiekemquote:
Hahahah zal iteejer blij mee zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne, ik dacht altijd dat jij getrouwd was met Danny.
Sjongejongejongequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Man het is voor mij ook alweer bedtijd. Verschrikkelijk,.
Hey. Dat doet me denken aan die brief van een advocaat geadresseerd aan Yvonne Roodbolquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hahahah zal iteejer blij mee zijn
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey. Dat doet me denken aan die brief van een advocaat geadresseerd aan Yvonne Roodbol.
haha prachtigquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey. Dat doet me denken aan die brief van een advocaat geadresseerd aan Yvonne Roodbol.
Puike trollquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Grin!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is al een tijdje terugquote:
Wow. En jij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Grin!
Nee: Danny is met Knorretje getrouwd
Die ontmoette hij in '99 op de FOK!chat
Redbandquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Yvonne, ik meld me graag aan als ONZ mod, ben zeer loyaal en niet om te kopen met redband of bier
Ging dat niet om een foto ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug. Weet ook niet meer waarvoor o.i.d. Weet alleen nog dat hij aan die naam geadresseerd was
.
Geen idee, zou best kunnen.quote:
Tof wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:07 schreef picodealion het volgende:
Wow, nooit geweten dat Danny en Knorretje elkaar ook echt via FOK! kenden. Weer wat geleerd.
Jaquote:
Dit méén je nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:07 schreef picodealion het volgende:
Wow, nooit geweten dat Danny en Knorretje elkaar ook echt via FOK! kenden. Weer wat geleerd.
Prachtigquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit méén je niet
Op de chat ontmoet, een afspraakje gemaakt en * KABLAM ze belandden zo in de bakken van de FRS haha, liefde op eerste gezicht
Ik met Iteejer , en al voor FOK! met elkaar getrouwd.quote:
Was een topic over toch?quote:
Wat? Dat klinkt pijnlijk :squote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
Oef. Mijn pa moet nu nog naar het ziekenhuis.
Komt net terug van zijn werk met een omgeslagen hand, waarschijnlijk gebroken.
Blijkbaar een stukje geschiedenis dat dan weer langs me heen is gegaan,quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit méén je niet
Op de chat ontmoet, een afspraakje gemaakt en * KABLAM ze belandden zo in de bakken van de FRS haha, liefde op eerste gezicht
Omg, schrikken zeg! Sterkte en beterschap enzo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
Oke okequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik met Iteejer , en al voor FOK! met elkaar getrouwd.
Ew wat naarquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
Blegh, waardeloos.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
Ja..de brief stond in de OP geloof ik. Weet alleen het topic niet te vindenquote:
Ja, had nachtdienst, maar komt net binnenquote:
Thanksquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, schrikken zeg! Sterkte en beterschap enzo!
Nee, hij had nachtdienst. Is op het werk gebeurdquote:
Is niet te hopen neequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blegh, waardeloos.
Hopelijk geen lange wachttijd
doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:13 schreef picodealion het volgende:
Ja, tijd om als een oude vent een tukje te gaan plegen.
Thanksquote:
Hihi, slaap lekker!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:13 schreef picodealion het volgende:
Tja, toegeven dat je hulp nodig hebt is soms lastigquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:14 schreef Zeroku het volgende:
Hij wilde eerst zo naar bed gaan, 5 minuten later stond hij beneden dat het toch niet ging werken zo. Wel typisch, dat eigenwijze.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Gaat te snel, MSN en FoK op mobiel![]()
Volgens mij las ik dat ik aspirant mod mocht worden
Uhuh en ons pap is sowieso helemaal niet van de hulp, Zelfs met 1 been wil hij nog een marathon uitlopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja, toegeven dat je hulp nodig hebt is soms lastigzelfs in zulke gevallen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh en ons pap is sowieso helemaal niet van de hulp, Zelfs met 1 been wil hij nog een marathon uitlopen.
BB1quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke oke
En en hoe kwam jij eigenlijk op FOK!?
[..]
Ew wat naarHuh. Zomaar?
Ja, hij is nu onderweg. Ik blijf sowieso wakker tot hij weer terug isquote:
Truste Klinkquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Cosmo ik zal dit niet meer doen
Maar nu ga ik echt![]()
![]()
Mwoehahahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:13 schreef picodealion het volgende:
wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar nu ga ik echt![]()
![]()
Slaap lekker lief Klinkjenn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar nu ga ik echt![]()
![]()
Veronica kon het niet aan? Waren jullie zo rebels?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
BB1
Dat was iets totaal nieuws, zoiets was er nog nooit eerder geweest.
Veronica zond het uit en had een chat.
Ook dat was nieuw.
Daar zaten we, en het ging er hard aantoe
Veronica kon het niet aan, bande onsen sloot daarna de hele chat en stuurde ons naar FOK!
FOK! was net voor BB1 open gegaan en werd door BB1 een enorm succes. En zo is het gekomen
Ik zeg 'ons' omdat er hier nog steeds oud veronica-BB1chatters zitten.
We waren strontvervelendquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Slaap lekker lief Klinkjenn.
[..]
Veronica kon het niet aan? Waren jullie zo rebels?
Waar heb ik dat aan te danken?quote:
Diep van binnen schuilt een piraat in jequote:
Verhalen uit de oude doosquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
BB1
Dat was iets totaal nieuws, zoiets was er nog nooit eerder geweest.
Veronica zond het uit en had een chat.
Ook dat was nieuw.
Daar zaten we, en het ging er hard aantoe
Veronica kon het niet aan, bande onsen sloot daarna de hele chat en stuurde ons naar FOK!
FOK! was net voor BB1 open gegaan en werd door BB1 een enorm succes. En zo is het gekomen
Ik zeg 'ons' omdat er hier nog steeds oud veronica-BB1chatters zitten.
Wat tof.quote:
Gewoon, omdat je lief bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan te danken?
Topje van de ijsberg, vrouwe appel :$quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat tof.
[..]
Gewoon, omdat je lief bent.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een stuk of 50. Zelf uitzoeken welke.
Afmaak verhaal?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:22 schreef yvonne het volgende:
SLUITING BB FORUM VERONICA TERECHT!
Die 'vonnie' was ik trouwens niet.
Een verhaal ' afmaken'quote:
Psssj. Naar bed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Top 100 van maandag 11 april 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 225 Klinkerbotsing
Kijk dit nou![]()
Yarr! Tijd om die te verstoren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kijk, van zulks een rust kan ik echt genieten
Hopelijk zetten ze alles snel goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef Zeroku het volgende:
Ben benieuwd. Wanneer ons pap weer thuis is.
Als het maar goed heelt enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:56 schreef Zeroku het volgende:
Ja, heb geen idee of het daadwerkelijk gebroken is. Maar het zag er allemaal nogal vreemd uit.
Anders log ik wel ff in op m'n priestquote:
Ik heb geen idee wat dat is, sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anders log ik wel ff in op m'n priest.
quote:
Komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:16 schreef Beach het volgende:
[..]
hehe
Maar ik ga slapen. Succes met wakkerblijven totdat je pa er is
Bier , zon en een terras.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:31 schreef Floxc het volgende:
Een hele goedenacht baggeraars, hoe was jullie maandag?
Hoi, dit is geen bagger. Groetjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:31 schreef Floxc het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoi, dit is geen bagger. Groetjes.
Nachtnerdsquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoi, dit is geen bagger. Groetjes.
Saai.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:31 schreef Floxc het volgende:
BAM.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:33 schreef Floxc het volgende:
[..]
Heerlijk, hopelijk zullen er meer van dit soort dagen zijn deze maand.
Maak het leuk.quote:
JanPiraat en zijn creepmaatje Floxcie kunnen je helpen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BAM.
Maar nog liever op een dubbeldeks oud zeilschip uit de VOC tijd.
Met negerslaven en de zwarte doodskop vlag boven alles.
Kan niet, het is al dinsdag.quote:
Iets met volgende weekquote:
Ruslandquote:
Jijquote:
Hij is 12, natuurlijk snapt hij het niet.quote:
13quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is 12, natuurlijk snapt hij het niet.
Hoi michhas
Hoi Hupsiequote:Op dinsdag 12 april 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is 12, natuurlijk snapt hij het niet.
Hoi michhas
Mijn rug is in staking verdommequote:
Jij blijft eeuwig 12 en annoyingquote:
in jouw ogen danquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn rug is in staking verdomme
[..]
Jij blijft eeuwig 12 en annoying
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 12 april 2011 07:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik kom nooit meer optijd op school tentamenweek Wat doe je
Gelukkig vinden meer mensen jou irritantquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig vinden meer mensen jou irritant
Wees niet bang!quote:
PIELLLLLLLquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wees niet bang!
Ook in de mijne hoor.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PIELLLLLLL
Ik moest van de week nog aan je denken. Ik was bij een dierenwinkel waar ze ook reptielen hebben. Zat ook een schorpioen en 2 baardagamen.
Kwamen er 3 kutkoters aangelopen en die gingen als debielen op het ruitje staan tikken en schreeuwen. Vond ik zo zielig voor die beestjes
Nee echt, je hoeft echt niet overal op te reageren hoorquote:
Anders ik wel, ik dacht even dat de wereld vergingquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja man ik kreeg het aan mn hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik dacht even dat de wereld vergingVerslapen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa. Morgen hertentamen, vannacht moest m'n vader naar het ziekenhuis. Buiten dat wel aardig.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anders log ik wel ff in op m'n priest.
Wat is er met je paquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Morgen hertentamen, vannacht moest m'n vader naar het ziekenhuis. Buiten dat wel aardig.
Met jou dan?
Kwam gisteren terug van z'n werk. Hij wilde iets opvangen en dat was veel zwaarder dan hij dacht, en toen sloeg zijn hand omquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is er met je pa
Gaat goed gaat goed, lang niet gesproken
Je hebt er al een gehadquote:
Damnquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kwam gisteren terug van z'n werk. Hij wilde iets opvangen en dat was veel zwaarder dan hij dacht, en toen sloeg zijn hand om.
En het begint hier opeens echt hard te regenen.
Zwaar gekneusd en waarschijnlijk een scheurtje in zijn bot. Moet nu een week met z'n hand ingepakt zitten en dan kijken ze verder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
DamnGebroken? Gekneusd?
Hier in Arnhem vanmorgen ook al, tien minuten voordat ik naar werk moest gaan begont het keihard te stormen hier![]()
Jij komt niet meer in GRTD of wel?
ja netquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt er al een gehad?
Hoe ging die?
Oh, da's niet zo handig bij het lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja netweet niet zo goed.. ik wou vanochtend leren maar ik viel in slaap
Hoi sjefriequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef Zeroku het volgende:
Patjen.
[..]
Oh, da's niet zo handig bij het leren.
Klinkiequote:
vertel mij watquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef Zeroku het volgende:
Patjen.
[..]
Oh, da's niet zo handig bij het leren.
Succes nogquote:
Vaak welquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef Beach het volgende:
Soms is de waarheid beter om te vertellen dan om te zwijgen, toch?
Als zwijgen meer kapot maaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar soms ook echt niet.
Hangt totaal van de situatie af, maar doeinquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Als zwijgen meer kapot maakt
hihi bedankt ik weet voldoende tot later piraatjes
Ik heb van het weekend trouwens geprobeerd een Bleach film te kijken, ik kwam er niet doorheen, na een kwartiertje maar weer afgezetquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zwaar gekneusd en waarschijnlijk een scheurtje in zijn bot. Moet nu een week met z'n hand ingepakt zitten en dan kijken ze verder.
Nee![]()
.
Films heb ik ook niet gezien. Serie ftwquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend trouwens geprobeerd een Bleach film te kijken, ik kwam er niet doorheen, na een kwartiertje maar weer afgezet
Mwa. Veel te vroeg wakkerquote:
Ik heb de hele dag vrijquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awhh, tot hoelaat kon je maximaal uitslapen dan?
Ahh je kon gewoon niet meer slapen dan? Das kut. Als ik vrij was geweest lag ik nu nog in bedquote:
Nee, wilde sowieso ff weten hoe het met ons pap was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh je kon gewoon niet meer slapen dan? Das kut. Als ik vrij was geweest lag ik nu nog in bed
Ohh dat heb ik gemist, iets ergs?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, wilde sowieso ff weten hoe het met ons pap was.
Oja, hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, wilde sowieso ff weten hoe het met ons pap was.
Hij had nachtdienst gisteren en kwam opeens om half 12 al terug. Hij wilde iets opvangen wat viel, maar dat was veel zwaarder dan hij dacht. Heel z'n hand dik geworden, dus ff aan de buurman gevraagd of die mee wilde rijden naar het ziekenhuis. Ik zou eigenlijk wachten op hem, maar toen belde de buurman dat die dokter een spoedgeval er tussen kreeg en dat dat de vorige keer 6 uur duurdequote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, hoe is het afgelopen?
Ik kon trouwens ook tot een uur of 3 blijven liggen als ik dat wilde.
Grutjes, niet prettig! Hopelijk heeft ie niet teveel pijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Tss, niet naar school?
.
Hoi.quote:
Ahh ok, gelukkig niet te erg danquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij had nachtdienst gisteren en kwam opeens om half 12 al terug. Hij wilde iets opvangen wat viel, maar dat was veel zwaarder dan hij dacht. Heel z'n hand dik geworden, dus ff aan de buurman gevraagd of die mee wilde rijden naar het ziekenhuis. Ik zou eigenlijk wachten op hem, maar toen belde de buurman dat die dokter een spoedgeval er tussen kreeg en dat dat de vorige keer 6 uur duurde.
Maar het is zwaar gekneusd en waarschijnlijk een scheurtje in zijn bot. Moet nu een week met een ingepakte arm rondlopen en dan moet hij terug voor controle.
Ewaquote:
Ohjaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, niet prettig! Hopelijk heeft ie niet teveel pijn!
Nee, daar wist je al vanaf toch?
Neuh, valt op zich wel mee, gelukkigquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |