Je hebt er al een gehadquote:
Damnquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kwam gisteren terug van z'n werk. Hij wilde iets opvangen en dat was veel zwaarder dan hij dacht, en toen sloeg zijn hand om.
En het begint hier opeens echt hard te regenen.
Zwaar gekneusd en waarschijnlijk een scheurtje in zijn bot. Moet nu een week met z'n hand ingepakt zitten en dan kijken ze verder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
DamnGebroken? Gekneusd?
Hier in Arnhem vanmorgen ook al, tien minuten voordat ik naar werk moest gaan begont het keihard te stormen hier![]()
Jij komt niet meer in GRTD of wel?
ja netquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt er al een gehad?
Hoe ging die?
Oh, da's niet zo handig bij het lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja netweet niet zo goed.. ik wou vanochtend leren maar ik viel in slaap
Hoi sjefriequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef Zeroku het volgende:
Patjen.
[..]
Oh, da's niet zo handig bij het leren.
Klinkiequote:
vertel mij watquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef Zeroku het volgende:
Patjen.
[..]
Oh, da's niet zo handig bij het leren.
Succes nogquote:
Vaak welquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef Beach het volgende:
Soms is de waarheid beter om te vertellen dan om te zwijgen, toch?
Als zwijgen meer kapot maaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar soms ook echt niet.
Hangt totaal van de situatie af, maar doeinquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Als zwijgen meer kapot maakt
hihi bedankt ik weet voldoende tot later piraatjes
Ik heb van het weekend trouwens geprobeerd een Bleach film te kijken, ik kwam er niet doorheen, na een kwartiertje maar weer afgezetquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zwaar gekneusd en waarschijnlijk een scheurtje in zijn bot. Moet nu een week met z'n hand ingepakt zitten en dan kijken ze verder.
Nee![]()
.
Films heb ik ook niet gezien. Serie ftwquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend trouwens geprobeerd een Bleach film te kijken, ik kwam er niet doorheen, na een kwartiertje maar weer afgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |