Sssjt, niks zeggen, hij wordt een dagje ouder hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
Remlof post nog stiekem door het slotje in vorig topic.
Slaap lekker Bloempss! Tot morgen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, veel plezier allen, tot morgen, ik ga slapen![]()
Die is nu niet meer nodigquote:
Zoudie het door hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sssjt, niks zeggen, hij wordt een dagje ouder hè
Hehehe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sssjt, niks zeggen, hij wordt een dagje ouder hè
Slaap lekker Bloempjequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, veel plezier allen, tot morgen, ik ga slapen![]()
Jawel, de NB moet wel blijven voortbestaan.quote:
Ik ben betere mod dan jij tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, de NB moet wel blijven voortbestaan.
zoek je nog mods
Ik vind het best hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, de NB moet wel blijven voortbestaan.
zoek je nog mods
Okee als het wel zo is (voor onz bijv.) hoor ik het graagquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor
En: neeNiet op dit moment iig.
Ik kan er ook niet aan wennen dat iedereen zo vroeg gaat slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat dus. Nachtbagger netjes vanaf 12 uur met een stempeltje erop en een krulletje eronder,.
Ik ben de beste mod toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben betere mod dan jij toch
I knowquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee als het wel zo is (voor onz bijv.) hoor ik het graagjarenlange fok ervaring enzo.
Wanneer word ik nou eens ONZ mod? Ik wacht al bijna 10 jaar,quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor
En: neeNiet op dit moment iig.
Man het is voor mij ook alweer bedtijd. Verschrikkelijk,quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet aan wennen dat iedereen zo vroeg gaat slapen
Je kunt het alles noemen, maar stiekemquote:
Hahahah zal iteejer blij mee zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne, ik dacht altijd dat jij getrouwd was met Danny.
Sjongejongejongequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Man het is voor mij ook alweer bedtijd. Verschrikkelijk,.
Hey. Dat doet me denken aan die brief van een advocaat geadresseerd aan Yvonne Roodbolquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hahahah zal iteejer blij mee zijn
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey. Dat doet me denken aan die brief van een advocaat geadresseerd aan Yvonne Roodbol.
haha prachtigquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey. Dat doet me denken aan die brief van een advocaat geadresseerd aan Yvonne Roodbol.
Puike trollquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Grin!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is al een tijdje terugquote:
Wow. En jij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Grin!
Nee: Danny is met Knorretje getrouwd
Die ontmoette hij in '99 op de FOK!chat
Redbandquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Yvonne, ik meld me graag aan als ONZ mod, ben zeer loyaal en niet om te kopen met redband of bier
Ging dat niet om een foto ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug. Weet ook niet meer waarvoor o.i.d. Weet alleen nog dat hij aan die naam geadresseerd was
.
Geen idee, zou best kunnen.quote:
Tof wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:07 schreef picodealion het volgende:
Wow, nooit geweten dat Danny en Knorretje elkaar ook echt via FOK! kenden. Weer wat geleerd.
Jaquote:
Dit méén je nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:07 schreef picodealion het volgende:
Wow, nooit geweten dat Danny en Knorretje elkaar ook echt via FOK! kenden. Weer wat geleerd.
Prachtigquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit méén je niet
Op de chat ontmoet, een afspraakje gemaakt en * KABLAM ze belandden zo in de bakken van de FRS haha, liefde op eerste gezicht
Ik met Iteejer , en al voor FOK! met elkaar getrouwd.quote:
Was een topic over toch?quote:
Wat? Dat klinkt pijnlijk :squote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
Oef. Mijn pa moet nu nog naar het ziekenhuis.
Komt net terug van zijn werk met een omgeslagen hand, waarschijnlijk gebroken.
Blijkbaar een stukje geschiedenis dat dan weer langs me heen is gegaan,quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit méén je niet
Op de chat ontmoet, een afspraakje gemaakt en * KABLAM ze belandden zo in de bakken van de FRS haha, liefde op eerste gezicht
Omg, schrikken zeg! Sterkte en beterschap enzo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
Oef. Mijn pa moet nu nog naar het ziekenhuis.
Komt net terug van zijn werk met een omgeslagen hand, waarschijnlijk gebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |