Verhalen uit de oude doosquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
BB1
Dat was iets totaal nieuws, zoiets was er nog nooit eerder geweest.
Veronica zond het uit en had een chat.
Ook dat was nieuw.
Daar zaten we, en het ging er hard aantoe
Veronica kon het niet aan, bande onsen sloot daarna de hele chat en stuurde ons naar FOK!
FOK! was net voor BB1 open gegaan en werd door BB1 een enorm succes. En zo is het gekomen
Ik zeg 'ons' omdat er hier nog steeds oud veronica-BB1chatters zitten.
Wat tof.quote:
Gewoon, omdat je lief bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan te danken?
Topje van de ijsberg, vrouwe appel :$quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat tof.
[..]
Gewoon, omdat je lief bent.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een stuk of 50. Zelf uitzoeken welke.
Afmaak verhaal?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:22 schreef yvonne het volgende:
SLUITING BB FORUM VERONICA TERECHT!
Die 'vonnie' was ik trouwens niet.
Een verhaal ' afmaken'quote:
Psssj. Naar bed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Top 100 van maandag 11 april 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 225 Klinkerbotsing
Kijk dit nou![]()
Yarr! Tijd om die te verstoren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kijk, van zulks een rust kan ik echt genieten
Hopelijk zetten ze alles snel goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef Zeroku het volgende:
Ben benieuwd. Wanneer ons pap weer thuis is.
Als het maar goed heelt enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:56 schreef Zeroku het volgende:
Ja, heb geen idee of het daadwerkelijk gebroken is. Maar het zag er allemaal nogal vreemd uit.
Anders log ik wel ff in op m'n priestquote:
Ik heb geen idee wat dat is, sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anders log ik wel ff in op m'n priest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |