Vaker doen dan, Utrecht is tofquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Ik kom niet echt vaak in Utrecht, dus ik geloof je gelijk.
Daar heb je niet heel veel terrasjes toch?quote:
hihiquote:
Ik was als een gek op F5 aan het rammen, vandaar dequote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat niet dan? Ik vind het juist superfijn
Mwoah, hier is genoeg te doen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vaker doen dan, Utrecht is tof
[..]
Daar heb je niet heel veel terrasjes toch?Of bedoel je aan de werven?
[..]
hihi
quote:
Welke angst?quote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wilde de lapo, ik geloof dat ik over mijn angst heen ben
Maar WAT ga je doen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met een vriend erheenBen benieuwd alles.
Ga dan meidquote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, om half 7 gaan mijn wekker
Awhquote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
Nee dat nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar WAT ga je doen?Ga je stappen?
Lapoangst. Of vooral TTverzinangstquote:
Ai, vroeg zeg...quote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
Dat klinkt als een gek planquote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat nietIk weet niet wat ik ga doehoeeeen
Gewoon het eerste wat in je opkomt neerzetten!quote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lapoangst. Of vooral TTverzinangst
Klinkiebotsie!quote:
Ik loop over van (slechte) ideeën dus je mag me altijd om raad vragenquote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lapoangst. Of vooral TTverzinangst
Oh, dat worden hele gekke TT's danquote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gewoon het eerste wat in je opkomt neerzetten!
Freddieyquote:
Dat is HELEMAAL niet ergquote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat worden hele gekke TT's dan
gaat wel lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Freddiey
Alles goed met mijn vroegere vijand?
Dankje, anders ga ik namelijk nietquote:
Droom zacht Merelquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben koekjes eten, tv kijken en slapen
Slaap lekker piraatjes van me![]()
Jaja appeltje, dit is voor diehard fokkers. Zal met een paar dagen wel minder worden.quote:
Ga in ieder geval naar de Subway en vertel Jan alles over de Subway in Utrechtquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
hey maatquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
Hey. Ik had nog geen hallo tegen Beach gezegd.
Hoi Beach.
En wat als je geen piraat bentquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
Slaap lekker Relletjequote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
Misschien als die vriend dat ook wil danquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga in ieder geval naar de Subway en vertel Jan alles over de Subway in Utrecht
quote:
Jij mag ook lekker slapenquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En wat als je geen piraat bent?
Mag ik dan niet lekker slapen namens jou?
Oh man, je blijft er echt mee doorgaan ookquote:
Een nieuwe SC dus lekker meedoenquote:
Dit houdt ie nog jaren vol.quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij mag ook lekker slapen
[..]
Oh man, je blijft er echt mee doorgaan ook
Net alsof er mensen bestaan die daar niet heen willenquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien als die vriend dat ook wil dan
Dankjequote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij mag ook lekker slapen
[..]
Leuk he..die koosnaampjesquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet ik veel, mensen zijn raar.quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof er mensen bestaan die daar niet heen willen
Een beetje maar. hihi maar ik groei er wel overheen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
Mist iemand ons fobo al? Nee he. Dit praat veel makkelijker
quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
Lees ONZ Feedback topic.quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe is dit eigenlijk tot stand gekomen? Praat me bij!
Lees de OPquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe is dit eigenlijk tot stand gekomen? Praat me bij!
Alleen auto-update alquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
Ja. Haarklip heeft een subway op serieus, misschien 100 meter van z'n huis? EN HIJ HEEFT NOG NOOIT IETS VAN DE SUBWAY GEGETEN?!quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik veel, mensen zijn raar.
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Beach het volgende:
Bobo ik ben er langs gelopen en niet naar binnen.
Geef hem eens een goede klap in zijn gezicht. Dit kan gewoon echt nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Haarklip heeft een subway op serieus, misschien 100 meter van z'n huis? EN HIJ HEEFT NOG NOOIT IETS VAN DE SUBWAY GEGETEN?!
Okee, ik zie trouwens dat het waardeerbare FOK!kers gehalte erg hoor is hier.quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een nieuwe SC dus lekker meedoen
Dat andere topic was BeF, daar kun je ook nog lezen in het laatste topic wat er ongeveer gebeurt is.quote:
Goedenavond Stein!quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
Okee, ik zie trouwens dat het waardeerbare FOK!kers gehalte erg hoor is hier.
Goedenavond dan allen
Ik heb hem stomverbaasd en hoofdschuddend aangekeken.quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geef hem eens een goede klap in zijn gezicht. Dit kan gewoon echt niet
Nou jochie, dan zit je hier in het goede topic.quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik wil een piraat zijn heerlijk varen met het mooie weer van zaterdag en zondag en dat dan met een fles rum in de hand en een bemanning vol knappe piratenvrouwen
Sleur hem mee naar de Subway danquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb hem stomverbaasd en hoofdschuddend aangekeken.
OMG. Schande!quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Haarklip heeft een subway op serieus, misschien 100 meter van z'n huis? EN HIJ HEEFT NOG NOOIT IETS VAN DE SUBWAY GEGETEN?!
Trolololo hoe gaat het met je katten?!quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
Okee, ik zie trouwens dat het waardeerbare FOK!kers gehalte erg hoor is hier.
Goedenavond dan allen
Ja, dat moet ik maar eens doen jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sleur hem mee naar de Subway danEven samen lunchen ofzo.
Laatst zag ik zo'n doos van 20 subs die je ook kunt bestellenquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sleur hem mee naar de Subway danEven samen lunchen ofzo.
Zei iemand katten?quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG. Schande!
[..]
Trolololo hoe gaat het met je katten?!
Nee, om 12 uur moet iedereen daarheen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef trolololo het volgende:
Is dit de overdagversie van nachtbagger? Of is NB nu ter vernietiging aangeboden?
neen, om 12 uur stoppen we !quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef trolololo het volgende:
Is dit de overdagversie van nachtbagger? Of is NB nu ter vernietiging aangeboden?
Maximaal 2..meer krijg ik niet naar binnen denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatst zag ik zo'n doos van 20 subs die je ook kunt bestellen![]()
.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef trolololo het volgende:
Uit de OPquote:12 uur gaan we over naar de nachtbagger en blijven we niet hier hangen allemaal !!!!
Lievquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG. Schande!
[..]
Trolololo hoe gaat het met je katten?!
Maar dat zijn kleintjes.. Voor feestjes enzo.quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maximaal 2..meer krijg ik niet naar binnen denk ik
Voorgoed?quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neen, om 12 uur stoppen we !
Zo'n hele is vaak al genoegquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maximaal 2..meer krijg ik niet naar binnen denk ik
Oké..dat is beetje jammer weerquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar dat zijn kleintjes.. Voor feestjes enzo.
Ouiquote:
Doorgaans is 1 voldoende inderdaad..maar de dag na het stappen altijd iets meer honger hequote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo'n hele is vaak al genoeg. Maar 20 subs
!
Can i get a "Hell Yea"?quote:
Ohja. Herkenbaarquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doorgaans is 1 voldoende inderdaad..maar de dag na het stappen altijd iets meer honger he
Trustenquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
dames en heren, tot morgenmiddag!
Ik ga lekker slapen!
Kusjekroel!
Lief zijn tegen yvonne.
Slaaplekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ga lekker slapen!
Kusjekroel!
Lief zijn tegen yvonne.
Trustequote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ga lekker slapen!
Kusjekroel!
Lief zijn tegen yvonne.
Juistem.quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Arg7 = kwaliteit, geen gebagger of gespam.
NB = zoals het altijd is.
Deze sc is niet opeens een vrijbrief om te gaan baggeren overdag ofzo. Je mag gewoon normaal meepraten of anders verdwijnen.
Dit inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slaaplekker
en vanaf nu is yvonne mijn favoriete persoon met gezag hier op fok.
Wijze woordenquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Deze sc is niet opeens een vrijbrief om te gaan baggeren overdag ofzo. Je mag gewoon normaal meepraten of anders verdwijnen.
Voordeel dat ik nooit in mijn eigen woonplaats uitga..op de terugweg altijd langs het station..dus VRETENquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja. Herkenbaar. Kasten zijn hier op een zondag ook vaak bijna leeg
.
Ik houd van jullie.quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voordeel dat ik nooit in mijn eigen woonplaats uitga..op de terugweg altijd langs het station..dus VRETEN
Beter nu, dan overdagquote:
Ja, ik weetquote:
Het hagelt hierquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het hagelt hier! Nog erger!
Maargoed, ik was onderweg naar boven!kusjelikjedansje allemaal.
Nouja, beter nu dan morgen overdagquote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het hagelt hier! Nog erger!
Maargoed, ik was onderweg naar boven!kusjelikjedansje allemaal.
Hoi daar.quote:
Hé wat? Klinkt niet best.quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
Morgen moet ik de kettingregel neuken op mijn wiskundeblaadje
quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
De kettingregelquote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
Vandaag 3 cijfers terug voor engelsquote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
Schrijf mijn brief die ik volgende tentamenweek moet doen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vandaag 3 cijfers terug voor engels
Powerpoint: 7.5
Spreekvaardigheid: 9.3
Schrijfvaardigheid: 10.0
Nu ben ik écht weg!
Op naar de 10quote:
Powerpoint?quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nu ben ik écht weg!
Hoe kun je nou voor powerpoint het laagste punt hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nu ben ik écht weg!
slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ga lekker slapen!
Kusjekroel!
Lief zijn tegen yvonne.
ik welquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Danger.Mouse het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet waar jan is
Die is even zaken regelen. Waarom wil je hem zo graag spreken?quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Danger.Mouse het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet waar jan is
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkie is het ook, dit topic is vol voor hij er erg in heeft.
Hij wil m een geheimpje vertellenquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die is even zaken regelen. Waarom wil je hem zo graag spreken?
Het viel me op dat hij er niet bij wasquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die is even zaken regelen. Waarom wil je hem zo graag spreken?
Ah, onze Godfather doet zijn werk goed.quote:
Konijnen dit dat jwztquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
Ik zou niet weten wat dat geheimpje is verder, ik zeg ook maar wat
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook slapen doei! Tot morgen!
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Nouja, met 5 topics per kwartier moet dat lukkenquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef trolololo het volgende:
Ik ga pas slapen als het me lukt een lapo te maken in deze reeks
Trustenquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Digibeetquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kun je nou voor powerpoint het laagste punt hebben?
Pas op, beruchte hunters hier in dit topic! Je maakt geen kans van slagen!quote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef trolololo het volgende:
Ik ga pas slapen als het me lukt een lapo te maken in deze reeks
Slaaplekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Killerbee, kom er maar inquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pas op, beruchte hunters hier in dit topic! Je maakt geen kans van slagen!
Je wilt Jan versieren met je konijn? Weet niet of dat werkt hoor..quote:
Je moet bij iedere sheet zo'n WOESJJ-geluid zetten. Gegarandeerd succesquote:
Ik heb flink geoefend in de ONZ Radio reeksen, alleen dit is toch een niveautje hoger.quote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pas op, beruchte hunters hier in dit topic! Je maakt geen kans van slagen!
WOESJJ-geluid?quote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moet bij iedere sheet zo'n WOESJJ-geluid zetten. Gegarandeerd succes.
Mijn trucjens vertellen tochhh :$ :$quote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je wilt Jan versieren met je konijn? Weet niet of dat werkt hoor..
Erkenningquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb flink geoefend in de ONZ Radio reeksen, alleen dit is toch een niveautje hoger.
Dit moet eigenlijk in de OP, bewijs voor onze geweldigheid.quote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb flink geoefend in de ONZ Radio reeksen, alleen dit is toch een niveautje hoger.
Jij snapt hemquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het net of je sheet er aan komt gewaaidquote:
Zullen we er leven in blazen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja zeg, heb je gezien hoe dood BeF is?
Ja, dat probeerden we net ook al te vertellenquote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja zeg, heb je gezien hoe dood BeF is?
Ik voel me al helemaal een held als ik in de OP kom.quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit moet eigenlijk in de OP, bewijs voor onze geweldigheid.
Ik denk niet dat Misstique je dan nog heel laat.quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zullen we er leven in blazen?
quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zullen we er leven in blazen?
Ja laten we die discussie nog eens doen,quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat probeerden we net ook al te vertellenhet was voor jullie bestwil allemaal
doeiquote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
slaap lekker iedereen die gaat slapen![]()
ik ga ook naar mijn bedje toe
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het net of je sheet er aan komt gewaaid.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het net of je sheet er aan komt gewaaid.
Klein grapje, ik zal mijn mond houdenquote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja laten we die discussie nog eens doen,.
Hierin blijven posten, leer je het snel genoegquote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef picodealion het volgende:
Ik ben zo snel posten een beetje verleerd.
Ik eis een nieuwe.quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef trolololo het volgende:
Iedereen alvast excuses voor de natte krant morgen
Komt helemaal goed hierquote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef picodealion het volgende:
Ik ben zo snel posten een beetje verleerd.
Ah, nice. VWO was uiteindelijk toch te moeilijk? Of vond je er gewoon niets meer aanquote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
!
Haha, hij was gewoon inhoudelijk niet zo goed, ging over hooliganism. Maar we hadden niet echt wat boeiends te vertellen. Spreekvaardig en schrijfvaardig gingen puur om het engels! Maar ik doe nu havo en heb 4 jaar Tweetalig VWO gedaan, dan is dit niet bijzonder moeilijk
Slaap zacht buurjongen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef trolololo het volgende:
Iedereen alvast excuses voor de natte krant morgen
Niet zo naar, hij kan er ook niets aan doenquote:
BeF ging vroeger ook zo snel heur. Ik heb nog eens 1024 posts op een dag gezet.quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hierin blijven posten, leer je het snel genoeg
quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kunnen mensen hier een maar goede muziek nummers posten? Maximaal 1 per persoon!!
We moeten wel de blauwtjes te vriend houden
Da's 1/5e van je totaalquote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
BeF ging vroeger ook zo snel heur. Ik heb nog eens 1024 posts op een dag gezet.
Kunnen mensen hier een maar goede muziek nummers posten? Maximaal 1 per persoon!!
Het was god en de regen enzoquote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet zo naar, hij kan er ook niets aan doen
Watwatwatwtawtawtatwtawtatwatwatwat.quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja waar hou je van. Ik kan wel met Ministry aan komen zetten maar of dat nou bevalt?quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
Vandaar de buurjongen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ga bijna slapen, relatief dichtbijwonend flipsel
Wowquote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die had ik 2009 gezien op Lowlands. Want een flop was datquote:
Combinatie van slechte beheersing van basisstof + luiheid. In 5V had ik zo'n grote achterstand qua basisstof dat het gewoon niet meer ging lukken.quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, nice. VWO was uiteindelijk toch te moeilijk? Of vond je er gewoon niets meer aan?
Ja gelukkig bestond dat nog niet. Ik had toen 2 tabbladen met het zelfde topic open zodat ik extra snel kon meeposten.quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watwatwatwtawtawtatwtawtatwatwatwat.
Moet je na gaan als jullie auto-F5 hadden.
Jeutje. Ernstig wel.quote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja gelukkig bestond dat nog niet. Ik had toen 2 tabbladen met het zelfde topic open zodat ik extra snel kon meeposten.
Dat is wel inventief.quote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja gelukkig bestond dat nog niet. Ik had toen 2 tabbladen met het zelfde topic open zodat ik extra snel kon meeposten.
Goede oplossing welquote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Het verschil havo > vwo valt nog wel mee, maar het verschil tussen Hbo en Uni is veel groter, helaasquote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Combinatie van slechte beheersing van basisstof + luiheid. In 5V had ik zo'n grote achterstand qua basisstof dat het gewoon niet meer ging lukken.
Maargoed, ik wil toch een HBO gaan doen ( Bachelor, daarna WO master in wageningen). En een HBO bachelor lijkt me veel leuker dan een WO Bachelor. Ik krijg nu veel meer stages enzulks. Meer wat voor mij
Hbo faaltquote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Het verschil havo > vwo valt nog wel mee, maar het verschil tussen Hbo en Uni is veel groter, helaas.
Ja best wel. Doe mij dan maar lekker rustig zoals nu, en dan af en toe eens een gezellig topic meepakken.quote:
hoezoquote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef Bloempje. het volgende:
Nouja, misschien faalt niet alle hbo, maar mijn opleiding wel in elk geval.
Wat voor opleiding doe je?quote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef Bloempje. het volgende:
Nouja, misschien faalt niet alle hbo, maar mijn opleiding wel in elk geval.
Jamwoah, zo heel rustig vind ik ook weer niet zo leuk. Zat een tijdje in een rustigere SC, tot ARG7 zegmaar, dat vind ik toch een stuk leuker..quote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja best wel. Doe mij dan maar lekker rustig zoals nu, en dan af en toe eens een gezellig topic meepakken.
Ligt veel aan de opleiding. Research masters staan over het algemeen niet echt bekend als simpelquote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
HBO en Uni zijn beide simpelNo offense
We gaan het merken! Ik heb nog 4 jaar om te beslissen of ik daadwerkelijk m'n master WO wil gaan doen. Met mijn bachelor HBO heb ik in principe bereikt wat ik wilde bereiken. Etholoog ga ik wordenquote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Het verschil havo > vwo valt nog wel mee, maar het verschil tussen Hbo en Uni is veel groter, helaas.
Zei de koffiejuffrouw?quote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
HBO en Uni zijn beide simpelNo offense
Niceeeequote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
We gaan het merken! Ik heb nog 4 jaar om te beslissen of ik daadwerkelijk m'n master WO wil gaan doen. Met mijn bachelor HBO heb ik in principe bereikt wat ik wilde bereiken. Etholoog ga ik worden
@Danger.mouse:
Breng ze ff op ideeënquote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, klinkt interessant. Dat is een gedragswetenschapper voor dieren toch? Of iig iets in die richting?quote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
We gaan het merken! Ik heb nog 4 jaar om te beslissen of ik daadwerkelijk m'n master WO wil gaan doen. Met mijn bachelor HBO heb ik in principe bereikt wat ik wilde bereiken. Etholoog ga ik worden
Zo heb je die wel eens live gezien? Misschien wel het slechtste optreden waar ik ooit bij ben geweest,quote:
Verpleegkundequote:
Was sarcastischquote:
Geweldig nummerquote:
Bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef trolololo het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat we in deze SC worden verwend met een selectie van de meest gewaardeerde ONZ-posters die op dit moment meepost.
Da's wel minder idd. Ik vind hbo wel echt een stuk fijner werken dan havo. Minder kinderlijk zeg maar en gewoon echt meer eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Verpleegkunde
Maar het is zo middelbareschooligniets mis met de opleiding zelf opzich, de stof dan. Alles is wel wat ongeorganiseerd, maar dat komt omdat het een nieuwe vorm is. Maar het 'vervangende opdracht als je 2 lessen gemist hebt' vind ik zo suf
.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef trolololo het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat we in deze SC worden verwend met een selectie van de meest gewaardeerde ONZ-posters die op dit moment meepost.
Dit kan ook in de OP hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef trolololo het volgende:
Ja, mwoah, ik vind het heel erg het zelfde als vwoquote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's wel minder idd. Ik vind hbo wel echt een stuk fijner werken dan havo. Minder kinderlijk zeg maar en gewoon echt meer eigen verantwoordelijkheid.
Ethologie of gedragsbiologie is een onderdeel van biologie, waarin het gedrag van dieren centraal staat.quote:
Ethologie of gedragsbiologie is een onderdeel van biologie, waarin het gedrag van dieren centraal staat.quote:
Ik weet het niet en nu voel ik me domquote:
Gedragsbioloog bij dierenquote:
2 seconden eerderquote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ethologie of gedragsbiologie is een onderdeel van biologie, waarin het gedrag van dieren centraal staat..
was dat niet iets met gedrag van dieren?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
Dit is niet goed. Ik heb heeeeeel veel gepost vandaag
Nog niet.quote:
Waarom ben je niet naar de uni gegaan eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, mwoah, ik vind het heel erg het zelfde als vwomaar ach, ik kan er straks wel wat mee
.
Maar nu weet ik het welquote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik weet het niet en nu voel ik me dom
Kip Masalaquote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Yvonne, wat heb ge in de keuken? Heb honger
Wie geht'squote:
Geen opleidingen die me echt leuk leken en die ik ook kon doen. Ik heb E&M gedaan en daar kan je heel weinig meequote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet.
Hoi.
[..]
Waarom ben je niet naar de uni gegaan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |