Laatst zag ik zo'n doos van 20 subs die je ook kunt bestellenquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sleur hem mee naar de Subway danEven samen lunchen ofzo.
Zei iemand katten?quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG. Schande!
[..]
Trolololo hoe gaat het met je katten?!
Nee, om 12 uur moet iedereen daarheen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef trolololo het volgende:
Is dit de overdagversie van nachtbagger? Of is NB nu ter vernietiging aangeboden?
neen, om 12 uur stoppen we !quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef trolololo het volgende:
Is dit de overdagversie van nachtbagger? Of is NB nu ter vernietiging aangeboden?
Maximaal 2..meer krijg ik niet naar binnen denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatst zag ik zo'n doos van 20 subs die je ook kunt bestellen![]()
.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef trolololo het volgende:
Uit de OPquote:12 uur gaan we over naar de nachtbagger en blijven we niet hier hangen allemaal !!!!
Lievquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG. Schande!
[..]
Trolololo hoe gaat het met je katten?!
Maar dat zijn kleintjes.. Voor feestjes enzo.quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maximaal 2..meer krijg ik niet naar binnen denk ik
Voorgoed?quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neen, om 12 uur stoppen we !
Zo'n hele is vaak al genoegquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maximaal 2..meer krijg ik niet naar binnen denk ik
Oké..dat is beetje jammer weerquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar dat zijn kleintjes.. Voor feestjes enzo.
Ouiquote:
Doorgaans is 1 voldoende inderdaad..maar de dag na het stappen altijd iets meer honger hequote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo'n hele is vaak al genoeg. Maar 20 subs
!
Can i get a "Hell Yea"?quote:
Ohja. Herkenbaarquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doorgaans is 1 voldoende inderdaad..maar de dag na het stappen altijd iets meer honger he
Trustenquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
dames en heren, tot morgenmiddag!
Ik ga lekker slapen!
Kusjekroel!
Lief zijn tegen yvonne.
Slaaplekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ga lekker slapen!
Kusjekroel!
Lief zijn tegen yvonne.
Trustequote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ga lekker slapen!
Kusjekroel!
Lief zijn tegen yvonne.
Juistem.quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Arg7 = kwaliteit, geen gebagger of gespam.
NB = zoals het altijd is.
Deze sc is niet opeens een vrijbrief om te gaan baggeren overdag ofzo. Je mag gewoon normaal meepraten of anders verdwijnen.
Dit inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slaaplekker
en vanaf nu is yvonne mijn favoriete persoon met gezag hier op fok.
Wijze woordenquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Deze sc is niet opeens een vrijbrief om te gaan baggeren overdag ofzo. Je mag gewoon normaal meepraten of anders verdwijnen.
Voordeel dat ik nooit in mijn eigen woonplaats uitga..op de terugweg altijd langs het station..dus VRETENquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja. Herkenbaar. Kasten zijn hier op een zondag ook vaak bijna leeg
.
Ik houd van jullie.quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voordeel dat ik nooit in mijn eigen woonplaats uitga..op de terugweg altijd langs het station..dus VRETEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |