Leuk he..die koosnaampjesquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh man, je blijft er echt mee doorgaan ook
Weet ik veel, mensen zijn raar.quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof er mensen bestaan die daar niet heen willen
Een beetje maar. hihi maar ik groei er wel overheen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
Mist iemand ons fobo al? Nee he. Dit praat veel makkelijker
quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
Lees ONZ Feedback topic.quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe is dit eigenlijk tot stand gekomen? Praat me bij!
Lees de OPquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe is dit eigenlijk tot stand gekomen? Praat me bij!
Alleen auto-update alquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
Ja. Haarklip heeft een subway op serieus, misschien 100 meter van z'n huis? EN HIJ HEEFT NOG NOOIT IETS VAN DE SUBWAY GEGETEN?!quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik veel, mensen zijn raar.
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Beach het volgende:
Bobo ik ben er langs gelopen en niet naar binnen.
Geef hem eens een goede klap in zijn gezicht. Dit kan gewoon echt nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Haarklip heeft een subway op serieus, misschien 100 meter van z'n huis? EN HIJ HEEFT NOG NOOIT IETS VAN DE SUBWAY GEGETEN?!
Okee, ik zie trouwens dat het waardeerbare FOK!kers gehalte erg hoor is hier.quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een nieuwe SC dus lekker meedoen
Dat andere topic was BeF, daar kun je ook nog lezen in het laatste topic wat er ongeveer gebeurt is.quote:
Goedenavond Stein!quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
Okee, ik zie trouwens dat het waardeerbare FOK!kers gehalte erg hoor is hier.
Goedenavond dan allen
Ik heb hem stomverbaasd en hoofdschuddend aangekeken.quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geef hem eens een goede klap in zijn gezicht. Dit kan gewoon echt niet
Nou jochie, dan zit je hier in het goede topic.quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik wil een piraat zijn heerlijk varen met het mooie weer van zaterdag en zondag en dat dan met een fles rum in de hand en een bemanning vol knappe piratenvrouwen
Sleur hem mee naar de Subway danquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb hem stomverbaasd en hoofdschuddend aangekeken.
OMG. Schande!quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Haarklip heeft een subway op serieus, misschien 100 meter van z'n huis? EN HIJ HEEFT NOG NOOIT IETS VAN DE SUBWAY GEGETEN?!
Trolololo hoe gaat het met je katten?!quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
Okee, ik zie trouwens dat het waardeerbare FOK!kers gehalte erg hoor is hier.
Goedenavond dan allen
Ja, dat moet ik maar eens doen jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sleur hem mee naar de Subway danEven samen lunchen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |