Bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef trolololo het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat we in deze SC worden verwend met een selectie van de meest gewaardeerde ONZ-posters die op dit moment meepost.
Da's wel minder idd. Ik vind hbo wel echt een stuk fijner werken dan havo. Minder kinderlijk zeg maar en gewoon echt meer eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Verpleegkunde
Maar het is zo middelbareschooligniets mis met de opleiding zelf opzich, de stof dan. Alles is wel wat ongeorganiseerd, maar dat komt omdat het een nieuwe vorm is. Maar het 'vervangende opdracht als je 2 lessen gemist hebt' vind ik zo suf
.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef trolololo het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat we in deze SC worden verwend met een selectie van de meest gewaardeerde ONZ-posters die op dit moment meepost.
Dit kan ook in de OP hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef trolololo het volgende:
Ja, mwoah, ik vind het heel erg het zelfde als vwoquote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's wel minder idd. Ik vind hbo wel echt een stuk fijner werken dan havo. Minder kinderlijk zeg maar en gewoon echt meer eigen verantwoordelijkheid.
Ethologie of gedragsbiologie is een onderdeel van biologie, waarin het gedrag van dieren centraal staat.quote:
Ethologie of gedragsbiologie is een onderdeel van biologie, waarin het gedrag van dieren centraal staat.quote:
Ik weet het niet en nu voel ik me domquote:
Gedragsbioloog bij dierenquote:
2 seconden eerderquote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ethologie of gedragsbiologie is een onderdeel van biologie, waarin het gedrag van dieren centraal staat..
was dat niet iets met gedrag van dieren?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
Dit is niet goed. Ik heb heeeeeel veel gepost vandaag
Nog niet.quote:
Waarom ben je niet naar de uni gegaan eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, mwoah, ik vind het heel erg het zelfde als vwomaar ach, ik kan er straks wel wat mee
.
Maar nu weet ik het welquote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik weet het niet en nu voel ik me dom
Kip Masalaquote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Yvonne, wat heb ge in de keuken? Heb honger
Wie geht'squote:
Geen opleidingen die me echt leuk leken en die ik ook kon doen. Ik heb E&M gedaan en daar kan je heel weinig meequote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet.
Hoi.
[..]
Waarom ben je niet naar de uni gegaan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |