Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ziet er leuk uit zoquote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Telefooncamera's zijn nog altijd niet heel erg snel![]()
[ afbeelding ]
Dan meld ik me bij dezequote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan het al best goed geloof ikmensen vallen vaak in slaap als ik het doe
was dat maar waarquote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsk, jij wordt vast vaak genoeg gemasseerd
omdat ik anders alleen naar huis moetquote:Op maandag 11 april 2011 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen?
alleen voor de treinenquote:
mn vinger zit nog ingespalktquote:Op maandag 11 april 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit zo
[..]
Dan meld ik me bij deze
graagquote:
welkomquote:
ik las OPAquote:
quote:
Dat is wel zo handig jaquote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mn vinger zit nog ingespalktdus nog ff n weekje wachten en dan ff rustig opbouwen met weer bewegen
doe jij ook masserenquote:
Jij dacht, ik sla m'n slag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 11 april 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij had toch een masseuse aan huis?
stomme vinger kan niet eens bewegen als ik m nu uit die spalk haalquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij dacht, ik sla m'n slag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik dacht een van je klantenquote:
Dat haalt die wel weer inquote:Op maandag 11 april 2011 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stomme vinger kan niet eens bewegen als ik m nu uit die spalk haalhelemaal stijf en zielig wit ( rest van mn hand is al bruin door de zon
)
ik heb hier een massage tafel staan en ook genoeg oliequote:
hoop tquote:
Dat snap ikquote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoop twant t ziet er niet uit
quote:Op maandag 11 april 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht een van je klantenMaar dan zal ik wel in de war zijn
He, de 14e he?quote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier een massage tafel staan en ook genoeg olie
Ik hier ook. Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier een massage tafel staan en ook genoeg olie
Oh hahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
maar dat is een masseur
Mag ik die mee naar huis nemen?quote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
maar dat is een masseur
en een verrekte goeie ook nog![]()
ik wil gemasseerd wordenquote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, de 14e he?Kun jij dan masseren?
Als je heeeeeeel lief bentquote:
ik heb een BBQ en T-Bone steaksquote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hier ook. Wat wil je daar mee zeggen?
hij komt wel bij jouw uit de buurtquote:
Ik heb al gegeten.quote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een BBQ en T-Bone steaks
feestjequote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi. ik heb een laptop gekocht van HP.
nog 2 dagen en ik ben jarig
OEHNICE! Ik wil.quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij komt wel bij jouw uit de buurt
Zo te lezen een leuke verjaardagscadeauquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef sararaats het volgende:
dan eet ik ze wel zelf opquote:
Tofquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef sararaats het volgende:
Of jij mij...quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan eet ik ze wel zelf op![]()
kan jij me gewoon masseren
dat moet je voor het altaar zeggenquote:
en hoe moet ik dan mijn steaks opetenquote:
Nee bedankt.quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je voor het altaar zeggen
flesquote:
Dat doe je daarna maarquote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoe moet ik dan mijn steaks opeten
OMGquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond chinees eten, wel een beetje gemeen dat mijn moeder eerst spareribs zei en daarna toch maar chinees wilde. Spareribs is goden-voedsel. Chinees is. Tsja. Chinees.
Spaties?quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n nieuwe sig is volgens Word 230 tekens, maar volgens FOK! is 'ie langer dan 250 tekens
meegerekendquote:
iets gehoord van die schietpartij bij zuidplein net toevalligquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond chinees eten, wel een beetje gemeen dat mijn moeder eerst spareribs zei en daarna toch maar chinees wilde. Spareribs is goden-voedsel. Chinees is. Tsja. Chinees.
nee wel bij schinnebaanquote:Op maandag 11 april 2011 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets gehoord van die schietpartij bij zuidplein net toevallig?
Nee? Wel van die van 100 meter naast mijn huis eergisteren. Maar vandaag weer dus?quote:Op maandag 11 april 2011 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets gehoord van die schietpartij bij zuidplein net toevallig?
zie niks in de lucht qua heli's boven zuidplein.quote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee? Wel van die van 100 meter naast mijn huis eergisteren. Maar vandaag weer dus?
Ik ook niet. Maar ook niets gehoord qua ambulances of iets dergelijks.quote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
zie niks in de lucht qua heli's boven zuidplein.
32quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofEn nog heeeeeeel even dus
Hoe oud word je dan?
zit hier tot 21:30 dus als ik wat langs zie vliegen hoor je dat.quote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ook niets gehoord qua ambulances of iets dergelijks.
komen er hier net twee voorbij... maar ziekenhuis zit natuurlijk ook naast zp dus veel sirenes zijn niet nodig lijkt mequote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ook niets gehoord qua ambulances of iets dergelijks.
Enige dat ik lekker vind van de chinees is gebakken banaan, dus dan zou chinees gewoon echt HEEL kut zijn ipv spare ribsquote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, en dan is chinees gewoon een tegenvaller.
gebakken banaan is ook heel easy zelf te makenquote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Enige dat ik lekker vind van de chinees is gebakken banaan, dus dan zou chinees gewoon echt HEEL kut zijn ipv spare ribs
wat een schatjequote:
Weet ik, maar ik ben luiquote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gebakken banaan is ook heel easy zelf te maken
Daarop?quote:
die heb ik nou aan staanquote:
Oh ik dat dat het zon kussen wasquote:
Ik heb voorspellende gaven, zal ik mee doen aan het zesde zintuig?quote:
De mijne krijg je nietquote:
Nee, leuke vrolijke muziekjesquote:
die wil ik ipv mijn huidige bankstelquote:
Waarom? Hadden ze niks te doen voor je?quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik moest eigenlijk een hele avond werken
Maar ik ben naar huisgestuurd
doenquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb voorspellende gaven, zal ik mee doen aan het zesde zintuig?
[..]
Ze moeten je minimaal ik meen 3 uur uitbetalen he?quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik moest eigenlijk een hele avond werken
Maar ik ben naar huisgestuurd
quote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb voorspellende gaven, zal ik mee doen aan het zesde zintuig?
[..]
De mijne krijg je niet
Neh, dat win ik nietquote:
Veilig thuis?quote:
Ik ga jouw kindjes toch niet weggevenquote:
Wat is balsicum?quote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
T-Bone steak![]()
![]()
![]()
met tomaten/uien/balsanicum salade
quote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom? Hadden ze niks te doen voor je?
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veilig thuis?
[..]
Ik ga jouw kindjes toch niet weggeven![]()
ik ga voor basilicumquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is balsicum?Bedoel je balsamico azijn?
0 uren contract.quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze moeten je minimaal ik meen 3 uur uitbetalen he?Mart, daar weet jij wel wat van, 0-urencontract en minimum aantal uren per dag
Volgens mij is het iets van 6 uur per week of zelfs per maand, nou ja bijna niks dusquote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze moeten je minimaal ik meen 3 uur uitbetalen he?Mart, daar weet jij wel wat van, 0-urencontract en minimum aantal uren per dag
die bedoel ikquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is balsicum?Bedoel je balsamico azijn?
Ja, en dan hebben ze een minimum aantal uren dat ze moeten betalen, is wettelijk bepaaldquote:
Nee, het is meerquote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets van 6 uur per week of zelfs per maand, nou ja bijna niks dus
quote:
Geen idee.quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben ze een minimum aantal uren dat ze moeten betalen, is wettelijk bepaald
[..]
Nee, het is meer
Bij mij was het dat het gemiddeld op minimaal 6 uur per week moest komen, dus een aantal waar je zeker aan komtquote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben ze een minimum aantal uren dat ze moeten betalen, is wettelijk bepaald
[..]
Nee, het is meer
Secret Agent Dish.quote:
Bronquote:De werknemer heeft per oproep recht op tenminste drie uur aaneengesloten werk.
Hey kerel, hoe is het?quote:
quote:
Wettelijk ligt dat andersquote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij was het dat het gemiddeld op minimaal 6 uur per week moest komen, dus een aantal waar je zeker aan komt
quote:
quote:
Hoooiquote:
Geestelijk een heel intensief interview afgenomen bij mijn afstudeerplek.quote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe en zo maar verder alles goed, hoezo ben jij gesloopt?
Ja! Ik was wel aangenaam verrast over het verliep. Ook heel veel mooie en nieuwe inzichten opgedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alles goed gegaan?
Oh en Thijs was lief hoor
Weggeven hoeft ook niet, ik hoef ze maar een half uurtje te lenen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga jouw kindjes toch niet weggeven![]()
Sorry, was het vergetenquote:
Gaat een beetje lastig als je in je vakantie vol werkt en tijdens je school weken kan dat niet dus denk van nietquote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Wettelijk ligt dat andersBij een 0-uren contract geldt na een half jaar ook dat je in principe een contract hebt voor het gemiddeld gewerkte aantal uren
Dus volgens mij ben je toen misschien een beetje genaaid
Asociaalquote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, was het vergeten
[..]
Gaat een beetje lastig als je in je vakantie vol werkt en tijdens je school weken kan dat niet dus denk van niet
Met leuke dingen hoop ik?quote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoooi! Ik ben echt superduperdruk
! Maar het gaat wel oke, en met jou
?
Mooiquote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geestelijk een heel intensief interview afgenomen bij mijn afstudeerplek.
[..]
Ja! Ik was wel aangenaam verrast over het verliep. Ook heel veel mooie en nieuwe inzichten opgedaan.
Ja, dat maakt het ietsjes anders, maar dan nog wil een 0-uren contract niet zeggen dat je geen rechten hebt als werknemer of plichten hebt als werkgeverquote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, was het vergeten
[..]
Gaat een beetje lastig als je in je vakantie vol werkt en tijdens je school weken kan dat niet dus denk van niet
Moe maar verder wel goed, op zoek naar een baan en daar?quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Asociaal! We hadden je nodig
! Het was de nummer 1 en wij nummer 7 ofzo. We gingen heel lang gelijk op, alleen aan het eind zakten we in
! Daar had jij ons er weer bovenop kunnen trekken ofzo
! Klootzak
!
Hihi kusjeHoe gaat het?
Goedenmiddagquote:
Dat zeg ik ook niet, de dagen die ik gewerkt heb waren ook zeker minimaal 4 uur per weekquote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met leuke dingen hoop ik?Hier alles goed
[..]
Mooi
[..]
Ja, dat maakt het ietsjes anders, maar dan nog wil een 0-uren contract niet zeggen dat je geen rechten hebt als werknemer of plichten hebt als werkgever
Per keer moet dat dus zijnquote:Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, de dagen die ik gewerkt heb waren ook zeker minimaal 4 uur per week
Ik neem aan dat je met Thijs naar buiten bent gegaan? Zwolle was vandaag één kinderparadijs als ik het zo zag.quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Mooi
[..]
Ja, dat maakt het ietsjes anders, maar dan nog wil een 0-uren contract niet zeggen dat je geen rechten hebt als werknemer of plichten hebt als werkgever
Uhm vooral met werkquote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, alleen dan op zoek naar een andere baan. En ik heb mijn schouder naar de tieft, maar dat overleef ik wel alvolgens 'le dokteur'quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe maar verder wel goed, op zoek naar een baan en daar?
En terecht. Dat mag na het weekend.quote:
Klopt maar dat gaat via uwvquote:Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Per keer moet dat dus zijnEn bij ziekte heb jij bijv. ook recht op doorbetaling etc. Iets wat heel veel mensen niet weten
Ja, dvdtje gekeken en daarna geschommeld enzoquote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met Thijs naar buiten bent gegaan? Zwolle was vandaag één kinderparadijs als ik het zo zag.
En allemaal luierende studenten bij het water rond het centrum. Ik wou dat ik daar had kunnen chillen.
Wat voor werk heb je?quote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uhm vooral met werk. Maandag, dinsdag en donderdag van 0630 - 1830, op maandag waterpolo drbij, op woensdag dansen en waterpolo. Vrijdagmiddag wel vrij, en weekend. Maar dan wedstrijden
!
[..]
Ongeveer hetzelfde, alleen dan op zoek naar een andere baan. En ik heb mijn schouder naar de tieft, maar dat overleef ik wel alvolgens 'le dokteur'
quote:
Hier dan ook ander werk, werk jij dan nog bij de super?quote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uhm vooral met werk. Maandag, dinsdag en donderdag van 0630 - 1830, op maandag waterpolo drbij, op woensdag dansen en waterpolo. Vrijdagmiddag wel vrij, en weekend. Maar dan wedstrijden
!
[..]
Ongeveer hetzelfde, alleen dan op zoek naar een andere baan. En ik heb mijn schouder naar de tieft, maar dat overleef ik wel alvolgens 'le dokteur'
Ja ben/ was superdruk. Heb ook een 'nieuwe' (andere) auto trouwensquote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah eindelijk iemand die het begrijpt
Alles goed? Long time no see
Nog steeds AHquote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dvdtje gekeken en daarna geschommeld enzo
[..]
Wat voor werk heb je?
[..]Wat is dat
In de Sub/Sup/Small-tags worden de smileys nu ook verkleindquote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat voor werk heb je?
[..]Wat is dat
Zo romantisch, een jongen en een meisje op de schommel.quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft toch nietsquote:
Ik wil aan de studie maar ik heb geen idee watquote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft toch nietsEn tof van de BSO
Ben je ook weer aan de studie dan?
Het is wel grappigquote:Op maandag 11 april 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de Sub/Sup/Small-tags worden de smileys nu ook verkleind![]()
![]()
Smilies...
Niet meer op een ambu rijden?quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil aan de studie maar ik heb geen idee wat![]()
Ben al een hele tijd aan het rondkijken enzo...
Heb nog steeds geen 5 jaar mn rijbewijsquote:
heb n vriend op fb die bij de politie hier zat, die postte er iets over, weet niet of er iemand dood is of whatever,.. stond alleen schietpartijquote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
lijkt wel of schieten de mode is. Zaterdag in Rotterdam 1 dode. Vandaag 1 dode en dan nog die door LDG genoemde schietpartij waar ik niks over vindt.
En boven dat alles zweeft natuurlijk Alphen nog. Dat is een drama van de bovenste plank!
Hij moest vooral hard giebelenquote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo romantisch, een jongen en een meisje op de schommel.
Iets met kindjes en dan iets wat je snel kunt halen?quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil aan de studie maar ik heb geen idee wat![]()
Ben al een hele tijd aan het rondkijken enzo...
Hihihi schattigquote:
Jarige jobinaquote:
Bijvoorb eeld jaquote:Op maandag 11 april 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met kindjes en dan iets wat je snel kunt halen?![]()
[..]
Hihihi schattig
[..]
Jarige jobina![]()
En Merel![]()
Ik hoor het al! Dat word later een stuntman die met gave geluidseffecten gaat werken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij moest vooral hard giebelen![]()
Ik deed em hoog en dan zat z'n laars niet goed en maakte ik gekke geluidjes en duwde ik hem omhoog door op z'n laars te tikken
![]()
Aha zo, dat is wel balen, hoelang moet je dan nog wachten?quote:Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen 5 jaar mn rijbewijs
Anderhalf jaarquote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, dat is wel balen, hoelang moet je dan nog wachten?
Rijkquote:
trevjequote:
Symphquote:
Woah! Mag ik jouw oom lenenquote:
Moe maar verder op zich wel goed en daar?quote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
trevje![]()
Hoe ist?
[..]
Symph![]()
![]()
Rocknijn, gefeli!!![]()
Whehequote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het begin van je eerste miljoen is er zo te zien al
Maar dat overleef ik wel denk ikquote:
Misschien is ie vrijgezel, hebben we een date voor die heksquote:
Postalgoooldquote:Op maandag 11 april 2011 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn oom gaf me 50 euro dat was echt fantastisch
Fijne avondquote:Op maandag 11 april 2011 19:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar dat overleef ik wel denk ik
Ik ben er nu weer vandoor want waterpolotraining (en rustig aan doen)
Fijne avond nog allen![]()
![]()
Gezelligquote:Op maandag 11 april 2011 19:50 schreef nijnja het volgende:
*ik moet hier vaker komen merk ik alwel![]()
!
Voor de centjes welquote:
Bis Later Knijnquote:Op maandag 11 april 2011 19:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar dat overleef ik wel denk ik
Ik ben er nu weer vandoor want waterpolotraining (en rustig aan doen)
Fijne avond nog allen![]()
![]()
Vrijgezel, al 46 jaarquote:Op maandag 11 april 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien is ie vrijgezel, hebben we een date voor die heks
Die kan z'n eigen reclame krijgenquote:
Ik zie een matchquote:
Volgens mij wil ze dat op het geld na ook heus welquote:Op maandag 11 april 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie een matchDan kan ze bij hem gaan wonen
Alleen moet jij dan bij d'r uit de buurt blijven ja?
Prrrftt die heks gaat maar in het riool zoekenquote:Op maandag 11 april 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie een matchDan kan ze bij hem gaan wonen
Alleen moet jij dan bij d'r uit de buurt blijven ja?
quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Prrrftt die heks gaat maar in het riool zoeken
Ja, dat liedje he?quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Muck het volgende:
I'd like to build the world a home
And furnish it with love
Grow apple trees and honey bees
And snow-white turtle doves
Hey Muckiequote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Muck het volgende:
I'd like to build the world a home
And furnish it with love
Grow apple trees and honey bees
And snow-white turtle doves
dan neem ik die 50 euro welquote:
Dat hoort bij die oomquote:
Eik hetzelfdequote:Op maandag 11 april 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe maar verder op zich wel goed en daar?
Dat van het kort slapen is hier ook het probleemquote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eik hetzelfdeGaar van kort slapen en veel doen, maar dat is de bedoeling
Lekker slapen vanavond
![]()
Marijkje![]()
Hoe ist?
quote:
Haha ja toch wel?quote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat van het kort slapen is hier ook het probleemwel de bedoeling om dat vannacht langer te doen
Vandaag even bluhquote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eik hetzelfdeGaar van kort slapen en veel doen, maar dat is de bedoeling
Lekker slapen vanavond
![]()
Marijkje![]()
Hoe ist?
Is al heeeeeel oudquote:Op maandag 11 april 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat liedje he?Die is nu in een reclame en ik vind em zo lief
Trevjequote:
Ohjeequote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaag even bluhVerder wel ok
Met jou dan lieverd
Dat zeker, helaas moest ik binnen werkenquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja toch wel?Ik ook ja
![]()
Was wel enorm lekker weer vandaag zeg![]()
Waar was je net? moest helemaal alleen douchenquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Is al heeeeeel oud
Toen ik hem weer hoorde in de reclame was ik heul blij
[..]
Trevje
Pgr!quote:
Binnen werken?quote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, helaas moest ik binnen werken
[..]
Waar was je net? moest helemaal alleen douchen
Oh, ik stond hier onder de douche te wachtenquote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, helaas moest ik binnen werken
[..]
Waar was je net? moest helemaal alleen douchen
Alleen in de pauzes buiten van de zon en het weer kunnen genietenquote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr!Hahahha
nieuwe smiley uitgevonden?
![]()
![]()
[..]
Binnen werken?En toen?
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr!Hahahha
nieuwe smiley uitgevonden?
![]()
![]()
[..]
Binnen werken?En toen?
Ja, inderdaad, erg fijn weer eens te horenquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Is al heeeeeel oud
Toen ik hem weer hoorde in de reclame was ik heul blij
[..]
Trevje
Oh, jammer.quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen in de pauzes buiten van de zon en het weer kunnen genieten
quote:
He, stomme miscommunicatie ook weerquote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, ik stond hier onder de douche te wachten
Is de paus katholiek?quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, erg fijn weer eens te horenWeet jij van wie het is?
Ja, i kdacht dat je mijn douche bedoeldequote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
He, stomme miscommunicatie ook weer
Ja hoor, zaterdag verjaardag van mijn zus alvast gevierd dus buiten gezeten en zondag lekker wezen vissenquote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, jammer.Maar van het weekend nog wat leuks gedaan met het lekkere weer?
![]()
[..]
Leuk!
Een volgende keer beter?quote:Op maandag 11 april 2011 20:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, i kdacht dat je mijn douche bedoelde
Had al heul fijn badschuim met mint klaarstaan
Lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, zaterdag verjaardag van mijn zus alvast gevierd dus buiten gezeten en zondag lekker wezen vissen
Nou zekerquote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, van dit weer moet je ook kunnen genieten
deze is ook zo cute van haarquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Muck het volgende:
Ohhh, marijke, weet je waar ik altijd blij van word?
Jaaaaquote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze is ook zo cute van haar
Ooooh jaquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Muck het volgende:
Ohhh, marijke, weet je waar ik altijd blij van word?
Ik heb een enorme voorraad muziek in mijn hoofdquote:
quote:
smurfquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
'navond
Vissen was leuk, hoop kleine visjes gevangen
En ik begin eindelijk een kleurtje te krijgen
Jawel, want leuke muziekjes in de autoquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een enorme voorraad muziek in mijn hoofd
Ga nooit, ik herhaal: nooit, bij mij en mijn broer in de auto zitten als je niet gek wilt worden
Ander kleurtjequote:
Nou idd. Of deze week, ik heb toch veel vrij XDquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippie
[..]
Hopen dat het volgend weekend ook mooi weer wordt
Op je nieuwe smileyquote:
Wie is de gelukkige?quote:
Ben ik alquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een enorme voorraad muziek in mijn hoofd
Ga nooit, ik herhaal: nooit, bij mij en mijn broer in de auto zitten als je niet gek wilt worden
Daar had ik gisteren ook al last vanquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
'navond
Vissen was leuk, hoop kleine visjes gevangen
En ik begin eindelijk een kleurtje te krijgen
Die staat dichtbij mijquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/438632937
Ooooohhh... Arme miniwokquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/349885
dit was dus in de buurt van de school waar mijn kinderen opzitten.
daar zijn de deuren op slot gegaan en de politie is geweest.
nu heeft miniwok problemen om te gaan slapenze is bang voor de boef
Dat is wel heel heftig, ik snap dat ze de schrik er goed in heeft zittenquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
Owwwwwquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
Dan ga je kijken of bel je of je een aanbetaling zou mogen doen en dan afbetalen oidquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar die staat straks niet meer te koop
Want ik moet eerst sparen.
Arme miniwokquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
ik ben al 3 keer terug geweestquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel heftig, ik snap dat ze de schrik er goed in heeft zitten
Truequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/438632937
Seriously uncoolquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
Kom maar danquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, want leuke muziekjes in de auto![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik ben al 3 keer terug geweest![]()
papa moet blijven
Nee, ik zou eerder lachen en verbaasd zijnquote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef Muck het volgende:
[..]
True
[..]
[..]
Seriously uncool
[..]
Kom maar dan![]()
Niet huilen als we na 2 noten artiest, album en titel kunnen noemen en ondertussen woordspelletjes doen met nummerborden dan he?
Neh, mag toch nog niet.quote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je kijken of bel je of je een aanbetaling zou mogen doen en dan afbetalen oid
Ik duim met je meequote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neh, mag toch nog niet.
Eerst maar werken, en hopelijk staat er dan ook zo'n mooie en oude Mini te koop
Dat is zeker zwaar klotequote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik ben al 3 keer terug geweest![]()
papa moet blijven
hij staat te vroeg te koopquote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neh, mag toch nog niet.
Eerst maar werken, en hopelijk staat er dan ook zo'n mooie en oude Mini te koop
Ik ben er bang voor jaquote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet tof
[..]
Nee, ik zou eerder lachen en verbaasd zijn
Ik kijk elke dagquote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij staat te vroeg te koop![]()
beter nog niet kijken want dit is zo enorm balen
En Bonesquote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Koen66 het volgende:
Zow, ik ben ff naar huis rijden, eten en kids in bed doen
En weer een topic verder
Zometeen ff CSI kijken
NCIS LAquote:
quote:
Die neem ik meestal op, 2 series achter elkaar trek ik nooitquote:
ik haak tijdens csi en bones, en meestal heb ik dan wel een stuk van een project afquote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die neem ik meestal op, 2 series achter elkaar trek ik nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |