Waarom? Hadden ze niks te doen voor je?quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik moest eigenlijk een hele avond werken
Maar ik ben naar huisgestuurd
doenquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb voorspellende gaven, zal ik mee doen aan het zesde zintuig?
[..]
Ze moeten je minimaal ik meen 3 uur uitbetalen he?quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik moest eigenlijk een hele avond werken
Maar ik ben naar huisgestuurd
quote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb voorspellende gaven, zal ik mee doen aan het zesde zintuig?
[..]
De mijne krijg je niet
Neh, dat win ik nietquote:
Veilig thuis?quote:
Ik ga jouw kindjes toch niet weggevenquote:
Wat is balsicum?quote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
T-Bone steak![]()
![]()
![]()
met tomaten/uien/balsanicum salade
quote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom? Hadden ze niks te doen voor je?
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veilig thuis?
[..]
Ik ga jouw kindjes toch niet weggeven![]()
ik ga voor basilicumquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is balsicum?Bedoel je balsamico azijn?
0 uren contract.quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze moeten je minimaal ik meen 3 uur uitbetalen he?Mart, daar weet jij wel wat van, 0-urencontract en minimum aantal uren per dag
Volgens mij is het iets van 6 uur per week of zelfs per maand, nou ja bijna niks dusquote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze moeten je minimaal ik meen 3 uur uitbetalen he?Mart, daar weet jij wel wat van, 0-urencontract en minimum aantal uren per dag
die bedoel ikquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is balsicum?Bedoel je balsamico azijn?
Ja, en dan hebben ze een minimum aantal uren dat ze moeten betalen, is wettelijk bepaaldquote:
Nee, het is meerquote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets van 6 uur per week of zelfs per maand, nou ja bijna niks dus
quote:
Geen idee.quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben ze een minimum aantal uren dat ze moeten betalen, is wettelijk bepaald
[..]
Nee, het is meer
Bij mij was het dat het gemiddeld op minimaal 6 uur per week moest komen, dus een aantal waar je zeker aan komtquote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben ze een minimum aantal uren dat ze moeten betalen, is wettelijk bepaald
[..]
Nee, het is meer
Secret Agent Dish.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |