Waarom? Hadden ze niks te doen voor je?quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik moest eigenlijk een hele avond werken
Maar ik ben naar huisgestuurd
doenquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb voorspellende gaven, zal ik mee doen aan het zesde zintuig?
[..]
Ze moeten je minimaal ik meen 3 uur uitbetalen he?quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik moest eigenlijk een hele avond werken
Maar ik ben naar huisgestuurd
quote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb voorspellende gaven, zal ik mee doen aan het zesde zintuig?
[..]
De mijne krijg je niet
Neh, dat win ik nietquote:
Veilig thuis?quote:
Ik ga jouw kindjes toch niet weggevenquote:
Wat is balsicum?quote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
T-Bone steak![]()
![]()
![]()
met tomaten/uien/balsanicum salade
quote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom? Hadden ze niks te doen voor je?
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veilig thuis?
[..]
Ik ga jouw kindjes toch niet weggeven![]()
ik ga voor basilicumquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is balsicum?Bedoel je balsamico azijn?
0 uren contract.quote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze moeten je minimaal ik meen 3 uur uitbetalen he?Mart, daar weet jij wel wat van, 0-urencontract en minimum aantal uren per dag
Volgens mij is het iets van 6 uur per week of zelfs per maand, nou ja bijna niks dusquote:Op maandag 11 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze moeten je minimaal ik meen 3 uur uitbetalen he?Mart, daar weet jij wel wat van, 0-urencontract en minimum aantal uren per dag
die bedoel ikquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is balsicum?Bedoel je balsamico azijn?
Ja, en dan hebben ze een minimum aantal uren dat ze moeten betalen, is wettelijk bepaaldquote:
Nee, het is meerquote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets van 6 uur per week of zelfs per maand, nou ja bijna niks dus
quote:
Geen idee.quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben ze een minimum aantal uren dat ze moeten betalen, is wettelijk bepaald
[..]
Nee, het is meer
Bij mij was het dat het gemiddeld op minimaal 6 uur per week moest komen, dus een aantal waar je zeker aan komtquote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben ze een minimum aantal uren dat ze moeten betalen, is wettelijk bepaald
[..]
Nee, het is meer
Secret Agent Dish.quote:
Bronquote:De werknemer heeft per oproep recht op tenminste drie uur aaneengesloten werk.
Hey kerel, hoe is het?quote:
quote:
Wettelijk ligt dat andersquote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij was het dat het gemiddeld op minimaal 6 uur per week moest komen, dus een aantal waar je zeker aan komt
quote:
quote:
Hoooiquote:
Geestelijk een heel intensief interview afgenomen bij mijn afstudeerplek.quote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe en zo maar verder alles goed, hoezo ben jij gesloopt?
Ja! Ik was wel aangenaam verrast over het verliep. Ook heel veel mooie en nieuwe inzichten opgedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alles goed gegaan?
Oh en Thijs was lief hoor
Weggeven hoeft ook niet, ik hoef ze maar een half uurtje te lenen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga jouw kindjes toch niet weggeven![]()
Sorry, was het vergetenquote:
Gaat een beetje lastig als je in je vakantie vol werkt en tijdens je school weken kan dat niet dus denk van nietquote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Wettelijk ligt dat andersBij een 0-uren contract geldt na een half jaar ook dat je in principe een contract hebt voor het gemiddeld gewerkte aantal uren
Dus volgens mij ben je toen misschien een beetje genaaid
Asociaalquote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, was het vergeten
[..]
Gaat een beetje lastig als je in je vakantie vol werkt en tijdens je school weken kan dat niet dus denk van niet
Met leuke dingen hoop ik?quote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoooi! Ik ben echt superduperdruk
! Maar het gaat wel oke, en met jou
?
Mooiquote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geestelijk een heel intensief interview afgenomen bij mijn afstudeerplek.
[..]
Ja! Ik was wel aangenaam verrast over het verliep. Ook heel veel mooie en nieuwe inzichten opgedaan.
Ja, dat maakt het ietsjes anders, maar dan nog wil een 0-uren contract niet zeggen dat je geen rechten hebt als werknemer of plichten hebt als werkgeverquote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, was het vergeten
[..]
Gaat een beetje lastig als je in je vakantie vol werkt en tijdens je school weken kan dat niet dus denk van niet
Moe maar verder wel goed, op zoek naar een baan en daar?quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Asociaal! We hadden je nodig
! Het was de nummer 1 en wij nummer 7 ofzo. We gingen heel lang gelijk op, alleen aan het eind zakten we in
! Daar had jij ons er weer bovenop kunnen trekken ofzo
! Klootzak
!
Hihi kusjeHoe gaat het?
Goedenmiddagquote:
Dat zeg ik ook niet, de dagen die ik gewerkt heb waren ook zeker minimaal 4 uur per weekquote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met leuke dingen hoop ik?Hier alles goed
[..]
Mooi
[..]
Ja, dat maakt het ietsjes anders, maar dan nog wil een 0-uren contract niet zeggen dat je geen rechten hebt als werknemer of plichten hebt als werkgever
Per keer moet dat dus zijnquote:Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, de dagen die ik gewerkt heb waren ook zeker minimaal 4 uur per week
Ik neem aan dat je met Thijs naar buiten bent gegaan? Zwolle was vandaag één kinderparadijs als ik het zo zag.quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Mooi
[..]
Ja, dat maakt het ietsjes anders, maar dan nog wil een 0-uren contract niet zeggen dat je geen rechten hebt als werknemer of plichten hebt als werkgever
Uhm vooral met werkquote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, alleen dan op zoek naar een andere baan. En ik heb mijn schouder naar de tieft, maar dat overleef ik wel alvolgens 'le dokteur'quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe maar verder wel goed, op zoek naar een baan en daar?
En terecht. Dat mag na het weekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |