flesquote:
Dat doe je daarna maarquote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoe moet ik dan mijn steaks opeten
OMGquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond chinees eten, wel een beetje gemeen dat mijn moeder eerst spareribs zei en daarna toch maar chinees wilde. Spareribs is goden-voedsel. Chinees is. Tsja. Chinees.
Spaties?quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n nieuwe sig is volgens Word 230 tekens, maar volgens FOK! is 'ie langer dan 250 tekens
meegerekendquote:
iets gehoord van die schietpartij bij zuidplein net toevalligquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond chinees eten, wel een beetje gemeen dat mijn moeder eerst spareribs zei en daarna toch maar chinees wilde. Spareribs is goden-voedsel. Chinees is. Tsja. Chinees.
nee wel bij schinnebaanquote:Op maandag 11 april 2011 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets gehoord van die schietpartij bij zuidplein net toevallig?
Nee? Wel van die van 100 meter naast mijn huis eergisteren. Maar vandaag weer dus?quote:Op maandag 11 april 2011 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets gehoord van die schietpartij bij zuidplein net toevallig?
zie niks in de lucht qua heli's boven zuidplein.quote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee? Wel van die van 100 meter naast mijn huis eergisteren. Maar vandaag weer dus?
Ik ook niet. Maar ook niets gehoord qua ambulances of iets dergelijks.quote:Op maandag 11 april 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
zie niks in de lucht qua heli's boven zuidplein.
32quote:Op maandag 11 april 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofEn nog heeeeeeel even dus
Hoe oud word je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |