Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dat weet ik ook nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ook nog BBQ he.... weet nog steeds niet of ik kom
al erg veel afzeggers, en het combineert beroerd met vaderdagquote:
Goed planquote:
ja vaderdag dat ook nogquote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al erg veel afzeggers, en het combineert beroerd met vaderdag
Als het strandweer is.quote:
Oooooooooooow keeeeequote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
In augustus, maar dat wordt tzt wel verder geregeld, dat duurt nog 4 maanden of zo.
ik kan heeeel augustus..quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oooooooooooow keeeee
Ik ben op vakantie van 26-08 tot 09-09Vandaar dat ik het vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik heb stiekem snel even mijn pc aangezet, kom zo op msnquote:
Okequote:Op maandag 11 april 2011 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb stiekem snel even mijn pc aangezet, kom zo op msn
quote:
Hij is al sinds januari niet lekker, bleek huidkanker te hebben en dat is opgelost, voor zover we nu weten.quote:
Ow vervelend zegquote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hij is al sinds januari niet lekker, bleek huidkanker te hebben en dat is opgelost, voor zover we nu weten.
Daarna dacht hij ach, dat hoort daar nog bij, maar toen kreeg hij een heel hoge bloeddruk, overal heel erg pijn en steeds koorts.
En nu trekt hij het niet op de allerhoogste dosering pijnstillers die hij mag en had hij vanochtend weer 39,8. Dus nu hebben ze hem gehouden..
Dat is niet leuk. Sterktequote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hij is al sinds januari niet lekker, bleek huidkanker te hebben en dat is opgelost, voor zover we nu weten.
Daarna dacht hij ach, dat hoort daar nog bij, maar toen kreeg hij een heel hoge bloeddruk, overal heel erg pijn en steeds koorts.
En nu trekt hij het niet op de allerhoogste dosering pijnstillers die hij mag en had hij vanochtend weer 39,8. Dus nu hebben ze hem gehouden..
Juhquote:
Dankjequote:Op maandag 11 april 2011 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm serieuze shit dus![]()
Sterkte er maar mee Suikertje
Ik vind van welquote:Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow vervelend zeg![]()
Gedverderrie, nou heel veel sterkte![]()
Hopen dat het snel weer goed komt
quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
tuurlijk komt t wel goedquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
Nounou, niet zo sip hoor, snoetjes, het komt allemaal wel weer goed.
Want dat doet alles. Altijd. Hoe dan ook![]()
Tuurlijk komt het goedquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk komt t wel goedmaar je mag je er wel ff goed kut over voelen
quote:
Oh snoetje tochquote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
fijn dat je in ieder geval positief bent, dat helpt altijdquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
doe ik straks ook wel echt, als aapjelief in bed ligt
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Oh snoetje toch![]()
Knuffel
![]()
En bedankt voor je lieve kaartje met armbandje
Moet ik weer komen knuffelenquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
En dan weet je dat er veel mensen zijn die je een virtuele knuffel geven tegen de schrik en het rotgevoelquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Nee, jij moet lekker even tijd voor jezelfquote:
kijk maar uit, dat is straks echt verbodenquote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef summer2bird het volgende:
Yeeeeeey, eerste keer een film met succes gedownload
Meh Marijke zei ook al waarom ik nou weer zover weg woonquote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En alsjeblieft, jij vond hem zo tof en ik had hem nooit om en hij was dan wel niet nieuw maar ik vond dat jij hem zo verdient![]()
Alleen voor degene die het aanbieden krijgen een boetequote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk maar uit, dat is straks echt verboden
quote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan weet je dat er veel mensen zijn die je een virtuele knuffel geven tegen de schrik en het rotgevoel.
Zullen we gewoon samen een dubbele twee-onder-een-kapwoning kopen? Dan worden we buren!quote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh Marijke zei ook al waarom ik nou weer zover weg woon
Ik ga maar verhuizen naar zwolle
sinds MP3 bestaat, nu al zowat 15 jaar, wordt er al gesproken over strengere boetes etcquote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alleen voor degene die het aanbieden krijgen een boete
Jajajajaquote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima toch?quote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds MP3 bestaat, nu al zowat 15 jaar, wordt er al gesproken over strengere boetes etc
mar tot op heden voornamelijk gebakken lucht
een heel groot Fok huis, een soort communequote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we gewoon samen een dubbele twee-onder-een-kapwoning kopen? Dan worden we buren!
tis veel te groot en ongrijpbaar om te controlerenquote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds MP3 bestaat, nu al zowat 15 jaar, wordt er al gesproken over strengere boetes etc
mar tot op heden voornamelijk gebakken lucht
De KSC-villaquote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een heel groot Fok huis, een soort commune
yepperquote:
trust me jij wil mij echt niet als buurvrouwquote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we gewoon samen een dubbele twee-onder-een-kapwoning kopen? Dan worden we buren!
het wordt tijd dat we kunnen teleportenquote:
en dan fipo roepen als je als eerste de wc hebt gebruikt ofzoquote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een heel groot Fok huis, een soort commune
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trust me jij wil mij echt niet als buurvrouw![]()
Nee, dan roep je MPG om naar de Pi die je hebt voorkomen te kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan fipo roepen als je als eerste de wc hebt gebruikt ofzo
quote:Op maandag 11 april 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan roep je MPG om naar de Pi die je hebt voorkomen te kijken.
Ja, maar jij bent belangrijkquote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij moet lekker even tijd voor jezelf
Ik kan genoeg redenen bedenken hoorquote:
Rij dan gelijk ook even langs Amstelveenquote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook... moet ik zo even naar Zwolle rijden om jullie allebei een knuffel te geven?![]()
.
ja echtquote:
Je draait de muziek hard?quote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan genoeg redenen bedenken hoor![]()
jij ook, en ik heb mijn mannen hierquote:
waar staat dat ding dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik schreeuw als een viswijf...quote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je draait de muziek hard?
Je leent in een week tijd mijn complete suikervoorraad?
De barbecuerook trekt altijd mijn tuin in?
Koen wil dan telkens naar 'die toe'?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar staat dat ding dan??
* Barreltje wil niet in een hutje op de hei hoor!In Zwolle gaan we die bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Doen! Doen!quote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste kan niet, want dat haal ik zelf wel weg dan... tuinierenquote:Op maandag 11 april 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik schreeuw als een viswijf...
Mijn kinderen hebben altijd op de verkeerde momenten altijd SAMEN een driftbui
Het onkruid komt groeit bij de buren in de tuin
Gaaf!quote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://shop.wefashion.com(...)gIj&SearchParameter=
In het blauw
als je dan toch bezig bent, doe mijn tuin dan ook evenquote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste kan niet, want dat haal ik zelf wel weg dan... tuinieren.
Als het kon.. deed ik hetquote:
Dat is idd erg liefquote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
Doe ik mijn brooddoos open zit er een bakje in vol met snoep. Lief en lekker
wat luister je braaf naar onsquote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had ook een turqoise shirt gekocht
Maar daar zit een gat in, dus moet weer terug
Oeh mooi kleurtjequote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had ook een turqoise shirt gekocht
Maar daar zit een gat in, dus moet weer terug
Ik vind het zelf ook mooi hoorquote:Op maandag 11 april 2011 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat luister je braaf naar ons
quote:Op maandag 11 april 2011 17:33 schreef Muck het volgende:
En verder faal ik hard
Ik h hoorde telkens vogetjes, dus ik keek op het balkon.blijkt het het gebeurtenisgeluidje van mijn telefoon te zijn
Dat wil ik dan best doen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je dan toch bezig bent, doe mijn tuin dan ook even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder faal ik hard
Ik h hoorde telkens vogetjes, dus ik keek op het balkon.blijkt het het gebeurtenisgeluidje van mijn telefoon te zijn
quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wil ik dan best doen hoor.
En wanneer kom je Mart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee.quote:Op maandag 11 april 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan roep je MPG om naar de Pi die je hebt voorkomen te kijken.
Werkzequote:
Die moet dan een uur in de tuin staan?quote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
En als iemand fipo roept, deel ik een ban uit.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wil ik dan best doen hoor.
strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En verder faal ik hard
met zn gezicht naar de muurquote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die moet dan een uur in de tuin staan?
FIPO FIPO FIPOquote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
En verder faal ik hard
kun je nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
ook benieuwd naar de strafquote:
Of knuffelenquote:
vanaf hoelaat zijn we welkom?quote:Op maandag 11 april 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of knuffelenIn elk geval zaterdag
![]()
En nu naar de C1000 en kliekje de tron in
Ja, zaterdag knuffelenquote:Op maandag 11 april 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of knuffelenIn elk geval zaterdag
![]()
En nu naar de C1000 en kliekje de tron in
Woah, jij bent mijquote:
Uhuquote:Op maandag 11 april 2011 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook benieuwd naar de straf?
SEPO SEPO SEPOquote:
Vanaf op tijd?quote:
Niet staan, onkruid wieden.quote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die moet dan een uur in de tuin staan?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu
Ik hoop op billenkoek
[..]
zullen we het maar houden op 'een aantal'?quote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Hoeveel gebeurtenissen heb je zo gemist?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
zullen we het maar houden op 'een aantal'?
quote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, jij bent mij![]()
[..]
Uhu
Ik hoop op billenkoek
[..]
SEPO SEPO SEPO
PIPO PIPO PIPOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* littledrummergirl gaat naast marijke staanquote:
Het is even wennen he, zo'n nieuwe telefoonquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
PIPO PIPO PIPOhoi PetraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Wou jij ook over de kniequote:Op maandag 11 april 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl gaat naast marijke staan![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is even wennen he, zo'n nieuwe telefoon.
Mijn vader is nog eens zijn bus doorgelopen op zoek naar een baby... ik had met zijn beltoon gespeeld.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef Toekito het volgende:
Fipo de clown en Mama Loe
Reizen recht door zon en regen
Langs de weide wereld wegen
Maken van hun leven een heerlijk ratjetoe.....
Daar komt een ezelswagen
ver over berg en dal.
Je hoeft ons niet te vragen
wie daar in zitten zal.
Een clowntje met een ruitjes jas,
een vrouw met duizend krullen.
Hun namen zijn je weet het vast
wat wij nu zingen zullen:
Ik ben een circus clowntje,
ik sta graag op mijn kop
Ik ben een circus vrouwtje,
toe Fipo sta recht op.
We reizen recht door zon en hei
met ons gezellig koetsje
En bakken voor onszelf een ei
en anderen een poetsje.
Ok.quote:
OMG ik post door het slotjequote:
alleen als het nodig is natuurlijkquote:
ik ken wel n petra met oranje haarquote:
* MPG grijpt littledrummergirl en legt haar over de knie...quote:Op maandag 11 april 2011 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen als het nodig is natuurlijk
* littledrummergirl roept heel hard FIPOOOOOOO! in mpg's oor en sprint weg![]()
Jummiequote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
MmmmmmmhhhhhKip Matras kliek en een ijsje strakjes als toetje
![]()
f*ck Pipoquote:
kip maTras nog welquote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
MmmmmmmhhhhhKip Matras kliek en een ijsje strakjes als toetje
![]()
bassie en adriaan generatiequote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
f*ck Pipo
Bassie is de enige echte clown
zonder pakkie aan zijn ze irritantquote:Op maandag 11 april 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bassie en adriaan generatie
Jaquote:
Ik wil dat niet met Pipoquote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
f*ck Pipo
Ik hou ook van jouquote:
Uhu, namen veranderen ftwquote:
en frauderen zequote:
bassie is een kloothommelquote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
f*ck Pipo
Ik heb geen kippenmatrasquote:
quote:
Kom gaan we ze opjagen met hooivorken en fakkels! Kijken hoe lenig ze nog zijnquote:
Als je oud genoeg bent voor meets maak ik kip matras voor jequote:
dans acrobaatje dansquote:Op maandag 11 april 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kom gaan we ze opjagen met hooivorken en fakkels! Kijken hoe lenig ze nog zijn![]()
Een hele nare man ja, die kindertjes aan het huilen maakt...quote:
lijkt beetje op jouquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Een hele nare man ja, die kindertjes aan het huilen maakt...
kindertjes aan het huilen maken kan best leuk zijnquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent voor meets maak ik kip matras voor je![]()
Ja he?quote:
Whehehe, preciesquote:
Die man kan er ook niets aan doen dat zijn hoofd zo'n reactie uitloktquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Die eigenschappen lijken me niet handig voor op het zwembadquote:
jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kom gaan we ze opjagen met hooivorken en fakkels! Kijken hoe lenig ze nog zijn![]()
Juist wel, gratis extra water ftwquote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eigenschappen lijken me niet handig voor op het zwembad
hij is veeleisend zegt men! Dat maakt kinderen aan het huilen, omdat ze niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kom danquote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kindertjes maken kan best leuk zijn
dat dus!quote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kindertjes aan het huilen maken kan best leuk zijn
ik ga toch niet baren jonguhquote:
dat bad blijft wel lekker vol al s hij ze aan het huilen maaktquote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allein oefenen danquote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga toch niet baren jonguh
Dat zou ook vals spelen zijn, dan huilen ze namelijk standaardquote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga toch niet baren jonguh
ik ben al proquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Muck het volgende:
[..]
dat bad blijft wel lekker bol al s hij ze aan het huilen maakt
OMG OMG OMG, you're freaking me out!quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist wel, gratis extra water ftw
en anders ff mn mep tegen de kont verkopenquote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou ook vals spelen zijn, dan huilen ze namelijk standaard
Zeg je nou dat je geen seks meer nodig hebt?quote:
LDG en geen seks? riggggggghtquote:Op maandag 11 april 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je geen seks meer nodig hebt?![]()
Prove it!quote:
Second thatquote:
Ik was al aan het vouwenquote:
hier ga ik maar even niet op inquote:
Engquote:Op maandag 11 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Second that![]()
[..]
Ik was al aan het vouwen![]()
* pgrferrari trekt aan wangetjes van ldgquote:Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier ga ik maar even niet op in
quote:
niet te vaak doen hoor, krijg ik hamsterwangen vanquote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari trekt aan wangetjes van ldg![]()
like you knowquote:
Die had je toch al?quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet te vaak doen hoor, krijg ik hamsterwangen van
Gewoon het vuur hoger zettenquote:Op maandag 11 april 2011 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
Te koud voor een BBQ
Dan maar gourmetten
De temperatuur is ineens flink gedaald na 16:00 uur... zo was het lekker buiten en zo werd het toch ineens tijd om binnen verder te werkenquote:Op maandag 11 april 2011 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
Te koud voor een BBQ
Dan maar gourmetten
Ook lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
Te koud voor een BBQ
Dan maar gourmetten
ik weet hoe je je voordoet. De rest heb ik nooit mogen meemakenquote:
er zit ook echt een knopje opquote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zorgen dat er meer warmte van de BBQ komt zodat je het niet koud hebt
eigenlijk ben ik heel lief en braafquote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet hoe je je voordoet. De rest heb ik nooit mogen meemaken
Dat is ook lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zit ook echt een knopje op
we gaan wel gourmetten
Herkenbaarquote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik heel lief en braafen is het allemaal grote bek gedoe hoor
Gezelligquote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zijn 2tjesde jongens hebben gegeten en gaan zo naar bed, dan ga ik alles klaarzetten
Ik ga misschien zo al wel slapenquote:
Slecht geslapen of nog moe van het weekend?quote:Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga misschien zo al wel slapenBen gebroken...
ja dat snap ik schatquote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik heel lief en braafen is het allemaal grote bek gedoe hoor
je spreekt jezelf tegenquote:
nee johquote:
oh sorryquote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee johje interpreteert t gewoon verkeerd
waarom zou ik dat willenquote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh sorry
Kom je me vanavond ophalen?
maak ik weer eens onbewust toespelingenquote:
En ik lees altijd alles verkeerd hequote:Op maandag 11 april 2011 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak ik weer eens onbewust toespelingen?
thnx voor de geruststellingquote:
fijnsquote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Pien85 het volgende:
Zo, en nu kan ik de rest van de avond op de bank zitten
Geniet er vanquote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Pien85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Pien85 het volgende:
Relaxse! Ik kom er ook alleen nog af om naar bed te gaanquote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Pien85 het volgende:
Tofquote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
Gekochte kleding![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
![]()
WEEKEND![]()
![]()
WoehoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor afspraak heb je?Iets leuks?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
doe ik je wel via PM/DM zeggenquote:Op maandag 11 april 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
Wat voor afspraak heb je?Iets leuks?
Vind ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Relaxse! Ik kom er ook alleen nog af om naar bed te gaan![]()
[..]
TofVooral dat grijze shirt is de hals echt tof
haajhaaj barrelaarquote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 MOET hier ook nog even gepost hebben
Keequote:Op maandag 11 april 2011 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe ik je wel via PM/DM zeggen
Voel jij je weer ietsjes beter?quote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Barretje80 het volgende:
barretjequote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Barretje80 het volgende:
Hey Barquote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Barretje80 het volgende:
He krullebol, hoe voel jij je nu?quote:
quote:
Als jullie massage-olie meenemen, dan wil ik dat welquote:
ik heb n massageles boek gekregen voor mn verjaardagquote:
Wat voor geurtje? Staat genoeg hier. Massagetafel staat hier ook, dus kun je niet beter hierheen komen?quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Als jullie massage-olie meenemen, dan wil ik dat wel
no worries..quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]
Voel jij je weer ietsjes beter?Ik PM jou strakjes hoor voor de sushi
Het is een rare dag geweest
ik ben wel vrijwilligerquote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n massageles boek gekregen voor mn verjaardagvolgende week kan ik gaan beginnen met oefenen
Okidoquote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor geurtje? Staat genoeg hier. Massagetafel staat hier ook, dus kun je niet beter hierheen komen?
quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
no worries..
het is niet dat ik het NU moet weten..
Tsk, jij wordt vast vaak genoeg gemasseerdquote:
Zodra je het kan dan meld ik mequote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n massageles boek gekregen voor mn verjaardagvolgende week kan ik gaan beginnen met oefenen
Heb ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Als jullie massage-olie meenemen, dan wil ik dat wel
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Yay!quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido![]()
[..]
Maar voel jij je wel ietsjes beter?
ik kan het al best goed geloof ikquote:
Wel gaaf!quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Telefooncamera's zijn nog altijd niet heel erg snel![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |