hij is veeleisend zegt men! Dat maakt kinderen aan het huilen, omdat ze niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eigenschappen lijken me niet handig voor op het zwembad
Kom danquote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kindertjes maken kan best leuk zijn
dat dus!quote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kindertjes aan het huilen maken kan best leuk zijn
ik ga toch niet baren jonguhquote:
dat bad blijft wel lekker vol al s hij ze aan het huilen maaktquote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eigenschappen lijken me niet handig voor op het zwembad
Allein oefenen danquote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga toch niet baren jonguh
Dat zou ook vals spelen zijn, dan huilen ze namelijk standaardquote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga toch niet baren jonguh
ik ben al proquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Muck het volgende:
[..]
dat bad blijft wel lekker bol al s hij ze aan het huilen maakt
OMG OMG OMG, you're freaking me out!quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist wel, gratis extra water ftw
en anders ff mn mep tegen de kont verkopenquote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou ook vals spelen zijn, dan huilen ze namelijk standaard
Zeg je nou dat je geen seks meer nodig hebt?quote:
LDG en geen seks? riggggggghtquote:Op maandag 11 april 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je geen seks meer nodig hebt?![]()
Prove it!quote:
Second thatquote:
Ik was al aan het vouwenquote:
hier ga ik maar even niet op inquote:
Engquote:Op maandag 11 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Second that![]()
[..]
Ik was al aan het vouwen![]()
* pgrferrari trekt aan wangetjes van ldgquote:Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier ga ik maar even niet op in
quote:
niet te vaak doen hoor, krijg ik hamsterwangen vanquote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari trekt aan wangetjes van ldg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |