Jaquote:
Ik wil dat niet met Pipoquote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
f*ck Pipo
Bassie is de enige echte clown
Ik hou ook van jouquote:
Uhu, namen veranderen ftwquote:
en frauderen zequote:
bassie is een kloothommelquote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
f*ck Pipo
Bassie is de enige echte clown
Ik heb geen kippenmatrasquote:
quote:
Kom gaan we ze opjagen met hooivorken en fakkels! Kijken hoe lenig ze nog zijnquote:
Als je oud genoeg bent voor meets maak ik kip matras voor jequote:
dans acrobaatje dansquote:Op maandag 11 april 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kom gaan we ze opjagen met hooivorken en fakkels! Kijken hoe lenig ze nog zijn![]()
Een hele nare man ja, die kindertjes aan het huilen maakt...quote:
lijkt beetje op jouquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Een hele nare man ja, die kindertjes aan het huilen maakt...
kindertjes aan het huilen maken kan best leuk zijnquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent voor meets maak ik kip matras voor je![]()
Ja he?quote:
Whehehe, preciesquote:
Die man kan er ook niets aan doen dat zijn hoofd zo'n reactie uitloktquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Die eigenschappen lijken me niet handig voor op het zwembadquote:
jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kom gaan we ze opjagen met hooivorken en fakkels! Kijken hoe lenig ze nog zijn![]()
Juist wel, gratis extra water ftwquote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eigenschappen lijken me niet handig voor op het zwembad
hij is veeleisend zegt men! Dat maakt kinderen aan het huilen, omdat ze niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kom danquote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kindertjes maken kan best leuk zijn
dat dus!quote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kindertjes aan het huilen maken kan best leuk zijn
ik ga toch niet baren jonguhquote:
dat bad blijft wel lekker vol al s hij ze aan het huilen maaktquote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allein oefenen danquote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga toch niet baren jonguh
Dat zou ook vals spelen zijn, dan huilen ze namelijk standaardquote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga toch niet baren jonguh
ik ben al proquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Muck het volgende:
[..]
dat bad blijft wel lekker bol al s hij ze aan het huilen maakt
OMG OMG OMG, you're freaking me out!quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist wel, gratis extra water ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |