quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hij is al sinds januari niet lekker, bleek huidkanker te hebben en dat is opgelost, voor zover we nu weten.
Daarna dacht hij ach, dat hoort daar nog bij, maar toen kreeg hij een heel hoge bloeddruk, overal heel erg pijn en steeds koorts.
En nu trekt hij het niet op de allerhoogste dosering pijnstillers die hij mag en had hij vanochtend weer 39,8. Dus nu hebben ze hem gehouden..
quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hij is al sinds januari niet lekker, bleek huidkanker te hebben en dat is opgelost, voor zover we nu weten.
Daarna dacht hij ach, dat hoort daar nog bij, maar toen kreeg hij een heel hoge bloeddruk, overal heel erg pijn en steeds koorts.
En nu trekt hij het niet op de allerhoogste dosering pijnstillers die hij mag en had hij vanochtend weer 39,8. Dus nu hebben ze hem gehouden..
tuurlijk komt t wel goedquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
Nounou, niet zo sip hoor, snoetjes, het komt allemaal wel weer goed.
Want dat doet alles. Altijd. Hoe dan ook![]()
Tuurlijk komt het goedquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk komt t wel goedmaar je mag je er wel ff goed kut over voelen
quote:
Oh snoetje tochquote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
fijn dat je in ieder geval positief bent, dat helpt altijdquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
doe ik straks ook wel echt, als aapjelief in bed ligt
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Oh snoetje toch![]()
Knuffel
![]()
En bedankt voor je lieve kaartje met armbandje
Moet ik weer komen knuffelenquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
En dan weet je dat er veel mensen zijn die je een virtuele knuffel geven tegen de schrik en het rotgevoelquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Nee, jij moet lekker even tijd voor jezelfquote:
kijk maar uit, dat is straks echt verbodenquote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef summer2bird het volgende:
Yeeeeeey, eerste keer een film met succes gedownload
Meh Marijke zei ook al waarom ik nou weer zover weg woonquote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En alsjeblieft, jij vond hem zo tof en ik had hem nooit om en hij was dan wel niet nieuw maar ik vond dat jij hem zo verdient![]()
Alleen voor degene die het aanbieden krijgen een boetequote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk maar uit, dat is straks echt verboden
quote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan weet je dat er veel mensen zijn die je een virtuele knuffel geven tegen de schrik en het rotgevoel.
Zullen we gewoon samen een dubbele twee-onder-een-kapwoning kopen? Dan worden we buren!quote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh Marijke zei ook al waarom ik nou weer zover weg woon
Ik ga maar verhuizen naar zwolle
sinds MP3 bestaat, nu al zowat 15 jaar, wordt er al gesproken over strengere boetes etcquote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alleen voor degene die het aanbieden krijgen een boete
Jajajajaquote:Op maandag 11 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh Marijke zei ook al waarom ik nou weer zover weg woon
Ik ga maar verhuizen naar zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |