Klopt maar dat gaat via uwvquote:Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Per keer moet dat dus zijnEn bij ziekte heb jij bijv. ook recht op doorbetaling etc. Iets wat heel veel mensen niet weten
Ja, dvdtje gekeken en daarna geschommeld enzoquote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met Thijs naar buiten bent gegaan? Zwolle was vandaag één kinderparadijs als ik het zo zag.
En allemaal luierende studenten bij het water rond het centrum. Ik wou dat ik daar had kunnen chillen.
Wat voor werk heb je?quote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uhm vooral met werk. Maandag, dinsdag en donderdag van 0630 - 1830, op maandag waterpolo drbij, op woensdag dansen en waterpolo. Vrijdagmiddag wel vrij, en weekend. Maar dan wedstrijden
!
[..]
Ongeveer hetzelfde, alleen dan op zoek naar een andere baan. En ik heb mijn schouder naar de tieft, maar dat overleef ik wel alvolgens 'le dokteur'
quote:
Hier dan ook ander werk, werk jij dan nog bij de super?quote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uhm vooral met werk. Maandag, dinsdag en donderdag van 0630 - 1830, op maandag waterpolo drbij, op woensdag dansen en waterpolo. Vrijdagmiddag wel vrij, en weekend. Maar dan wedstrijden
!
[..]
Ongeveer hetzelfde, alleen dan op zoek naar een andere baan. En ik heb mijn schouder naar de tieft, maar dat overleef ik wel alvolgens 'le dokteur'
Ja ben/ was superdruk. Heb ook een 'nieuwe' (andere) auto trouwensquote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah eindelijk iemand die het begrijpt
Alles goed? Long time no see
Nog steeds AHquote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dvdtje gekeken en daarna geschommeld enzo
[..]
Wat voor werk heb je?
[..]Wat is dat
In de Sub/Sup/Small-tags worden de smileys nu ook verkleindquote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat voor werk heb je?
[..]Wat is dat
Zo romantisch, een jongen en een meisje op de schommel.quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft toch nietsquote:
Ik wil aan de studie maar ik heb geen idee watquote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft toch nietsEn tof van de BSO
Ben je ook weer aan de studie dan?
Het is wel grappigquote:Op maandag 11 april 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de Sub/Sup/Small-tags worden de smileys nu ook verkleind![]()
![]()
Smilies...
Niet meer op een ambu rijden?quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil aan de studie maar ik heb geen idee wat![]()
Ben al een hele tijd aan het rondkijken enzo...
Heb nog steeds geen 5 jaar mn rijbewijsquote:
heb n vriend op fb die bij de politie hier zat, die postte er iets over, weet niet of er iemand dood is of whatever,.. stond alleen schietpartijquote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
lijkt wel of schieten de mode is. Zaterdag in Rotterdam 1 dode. Vandaag 1 dode en dan nog die door LDG genoemde schietpartij waar ik niks over vindt.
En boven dat alles zweeft natuurlijk Alphen nog. Dat is een drama van de bovenste plank!
Hij moest vooral hard giebelenquote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo romantisch, een jongen en een meisje op de schommel.
Iets met kindjes en dan iets wat je snel kunt halen?quote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil aan de studie maar ik heb geen idee wat![]()
Ben al een hele tijd aan het rondkijken enzo...
Hihihi schattigquote:
Jarige jobinaquote:
Bijvoorb eeld jaquote:Op maandag 11 april 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met kindjes en dan iets wat je snel kunt halen?![]()
[..]
Hihihi schattig
[..]
Jarige jobina![]()
En Merel![]()
Ik hoor het al! Dat word later een stuntman die met gave geluidseffecten gaat werken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij moest vooral hard giebelen![]()
Ik deed em hoog en dan zat z'n laars niet goed en maakte ik gekke geluidjes en duwde ik hem omhoog door op z'n laars te tikken
![]()
Aha zo, dat is wel balen, hoelang moet je dan nog wachten?quote:Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen 5 jaar mn rijbewijs
Anderhalf jaarquote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, dat is wel balen, hoelang moet je dan nog wachten?
Rijkquote:
trevjequote:
Symphquote:
Woah! Mag ik jouw oom lenenquote:
Moe maar verder op zich wel goed en daar?quote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
trevje![]()
Hoe ist?
[..]
Symph![]()
![]()
Rocknijn, gefeli!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |