Ze wierpen er een blik op en dachten "meh, laat maar".quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Spanjaarden wisten niet voor niets Friesland niet te veroveren.
Koud en nat.quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze hadden zeker wel wat beters te doen.
Het enige goede uit Friesland is de trein naar Groningen.quote:
Er gaan vast nog wel meer treinen naar fatsoenlijke locaties.quote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het enige goede uit Friesland is de trein naar Groningen.
Groningen heeft Veraquote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het enige goede uit Friesland is de trein naar Groningen.
Ik vind haar niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Groningen heeft Vera
en Friesland heeft
[ afbeelding ]
Dat lieg je natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo boeiend eigenlijk.
Nee hoor. Voldoet prima aan de standaardcriteria van mooie vrouw, maar het doet me niet zoveel. Beetje klinisch.quote:
Gewoon geil. Maar niet meer.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gewoon geil. Maar niet meer.
Jij zoekt meer de puurheid van, laten we een naam noemen....Imca Marina?quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor. Voldoet prima aan de standaardcriteria van mooie vrouw, maar het doet me niet zoveel. Beetje klinisch.
Neu, dat gaat ook weer iets te ver.quote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij zoekt meer de puurheid van, laten we een naam noemen....Imca Marina?
De Friezen zijn - zo hebben vele volkeren al gemerkt - een puik volkjequote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Spanjaarden wisten niet voor niets Friesland niet te veroveren.
Ohja, jij bent van de VVD hockey meisjes is het niet?quote:Op maandag 11 april 2011 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, dat gaat ook weer iets te ver.
Doe dan maar Bracha van Doesburgh of Ellen Hoog oid.
Valt op zich wel mee, hoewel ik wel weer een zwak heb voor een licht Goois accentje.quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, jij bent van de VVD hockey meisjes is het niet?
Gewoon een bagger film.quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me ook niets, al vind ik Zach Galifianakis wel grappig.
okequote:
Beetje trieste zooi allemaal, maar als hij schuldig wordt bevonden dan dient hij zijn verantwoordelijkheid te nemen.quote:
Heb jij allemaal van die lamme figuren als collega. Heb trouwens een filmpje van mijzelf aan het werk teruggevonden op YT:quote:
Gelul om die paar snuifjes.... Gozer heeft niet voor zijn zweettenen die onderscheiding gekregen lijkt mij. (en ik heb helemaal niets met defensie voor de duidelijkheid)quote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje trieste zooi allemaal, maar als hij schuldig wordt bevonden dan dient hij zijn verantwoordelijkheid te nemen.
Te weinig uitgroei.quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
Zag deze voorbij komen in een ander topic. Wat een geweldig ding!
[ afbeelding ]
Ach, een paar keer met een borstel er doorheen en dat probleem is ook gefixed.quote:
Voor de POL-meet?quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
Zag deze voorbij komen in een ander topic. Wat een geweldig ding!
[ afbeelding ]
Teeven is heel stom.quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat nou met dat voorstel van Teeven?
Illegaal downloaden onrechtmatig maken. Basically.quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
Heb al een blonde coup.quote:
Correct.quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte deed het trouwens best aardig in Alphen, zie ik net.
Internet moet zich gaan confirmeren aan de rest van samenleving.quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
Daar ligt juist het punt, als hij wel drugs in zijn bezit heeft gehad is hij heel de medaille niet waard. Interesseert mij eigenlijk niet zo heel veel, maar zet jezelf niet in een slachtoffer rol neer als blijkt dat het wel waar is.quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelul om die paar snuifjes.... Gozer heeft niet voor zijn zweettenen die onderscheiding gekregen lijkt mij. (en ik heb helemaal niets met defensie voor de duidelijkheid)
Wel een verademing na Balkenende. Die deed altijd zo mal na een ramp. Werd totaal niet geraakt door zijn woorden. Kwam waarschijnlijk door dat maffe stemmetje van em.quote:
Le Corbusier?quote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef betyar het volgende:
Ik moet een offerte maken voor een tuinset dat op een bekende ontwerper lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |