Ze wierpen er een blik op en dachten "meh, laat maar".quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Spanjaarden wisten niet voor niets Friesland niet te veroveren.
Koud en nat.quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze hadden zeker wel wat beters te doen.
Het enige goede uit Friesland is de trein naar Groningen.quote:
Er gaan vast nog wel meer treinen naar fatsoenlijke locaties.quote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het enige goede uit Friesland is de trein naar Groningen.
Groningen heeft Veraquote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het enige goede uit Friesland is de trein naar Groningen.
Ik vind haar niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Groningen heeft Vera
en Friesland heeft
[ afbeelding ]
Dat lieg je natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo boeiend eigenlijk.
Nee hoor. Voldoet prima aan de standaardcriteria van mooie vrouw, maar het doet me niet zoveel. Beetje klinisch.quote:
Gewoon geil. Maar niet meer.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gewoon geil. Maar niet meer.
Jij zoekt meer de puurheid van, laten we een naam noemen....Imca Marina?quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor. Voldoet prima aan de standaardcriteria van mooie vrouw, maar het doet me niet zoveel. Beetje klinisch.
Neu, dat gaat ook weer iets te ver.quote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij zoekt meer de puurheid van, laten we een naam noemen....Imca Marina?
De Friezen zijn - zo hebben vele volkeren al gemerkt - een puik volkjequote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Spanjaarden wisten niet voor niets Friesland niet te veroveren.
Ohja, jij bent van de VVD hockey meisjes is het niet?quote:Op maandag 11 april 2011 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, dat gaat ook weer iets te ver.
Doe dan maar Bracha van Doesburgh of Ellen Hoog oid.
Valt op zich wel mee, hoewel ik wel weer een zwak heb voor een licht Goois accentje.quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, jij bent van de VVD hockey meisjes is het niet?
Gewoon een bagger film.quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me ook niets, al vind ik Zach Galifianakis wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |