SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom jij eraan?quote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef betyar het volgende:
Hoe komen jullie aan de foto van mijn vrouw??
Beetje friemelen en kusjes geven met carnaval, vervolgens heb ik 14 dagen niks van me laten horen, toen vond ik haar nummer in mijn portemonnee en dacht ik: ik zal eens bellen. Nu 14 jaar later nog steeds samen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef dotCommunism het volgende:
Je werd naast haar wakker en ze ging niet meer weg?
Ik weet niet hoor, en ik zal vast enorm subjectief hierin zijn (en van mijn part de enige hier die er zo over denkt), maar ik vind je wat zielig over komen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het door W_T. Je liep een beetje achter, maar je bent dan ook een kind van deze tijd en zult van veel covers ook de originelen niet kennen
Definieer moderne vrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef Tem het volgende:
Zijn er nog moderne vrouwen die niet werken?
Die ballen liggen hier thuis, in de speelkamer, die zitten niet onder de menselijke uitwerpselen.We zijn hier geen Mcdonald's .quote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Die ballen in de ballenbak zitten onder poep en pis in het algemeen
Definieer geëmancipeerdquote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef Tem het volgende:
[..]
leeftijd tussen 25 - 45 en geëmancipeerd?
Doch, u, dan wel uw (toekomstige) partner, ontkomt zeer zeker niet aan dat lot.quote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb het idee dat in de tegenwoordige tijd emancipatie meer van toepassing is op de man, die zelf moet koken, huisvader kan worden, of anderzijds zich inzet op gebieden waar dat in het verleden minder te vinden was.
Sterf, gij oude vormen en gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef remlof het volgende:
Waarom geen "POLcafé" meer? Dat gaf de sfeer hier wel goed weer
Dat is het nadeel inderdaad van de afwezigheid van een traditionele rolverdeling binnen een dergelijke relatie.quote:Op maandag 11 april 2011 19:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, u, dan wel uw (toekomstige) partner, ontkomt zeer zeker niet aan dat lot.
Emancipatie.quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef remlof het volgende:
Waarom geen "POLcafé" meer? Dat gaf de sfeer hier wel goed weer
Speciale "Papadagen"quote:Op maandag 11 april 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het nadeel inderdaad van de afwezigheid van een traditionele rolverdeling binnen een dergelijke relatie.
Doch, ik moet er niet aan denken.quote:
Ligt er aan hoe rijk de criminelen zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
VS, hoe is het gesteld met de bestraffing van criminelen in Zuid-Afrika. Zijn ze een beetje streng daar?
Ik vind het belachelijk zoiets.quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, ik moet er niet aan denken.
Ja, oke. Maar het lijkt me niet dat je daar in een relaxt celletje wordt geflikkerd en na twee jaar fluitend wegloopt, toch? Ik heb weer een rechtsers gevonden die op basis van twee voorbeelde (Singapore en Japan) claimt dat harder straffen leidt tot minder criminaliteit (iets wat ik nier per se wil ontkennen, maar graag onderbouwd zie).quote:Op maandag 11 april 2011 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe rijk de criminelen zijn.
Oh, en wie ze kennen uiteraard.
Oh nee, als ik moest kiezen zat ik liever hier in het gevang. Om nog maar te zwijgen over het geweld dat de dienders der wet voor de lol toepassen op criminelen die er niet toe doen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar het lijkt me niet dat je daar in een relaxt celletje wordt geflikkerd en na twee jaar fluitend wegloopt, toch? Ik heb weer een rechtsers gevonden die op basis van twee voorbeelde (Singapore en Japan) claimt dat harder straffen leidt tot minder criminaliteit (iets wat ik nier per se wil ontkennen, maar graag onderbouwd zie).
Nee, had gewoon een vraagje voor VS.quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef remlof het volgende:
Hebben we nu een dubbele discussie over misdaad en straffen?
Klopt, maar tegelijkertijd is het minstens zo onzinnig om Nederland een op een te vergelijken met Singapore en Japan. Bovendien negeert ZW andere factoren die een rol kunnen spelen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
Ah op die fiets, ik wist niet van die discussie.
Maar de omstandigheden qua leefkwaliteit, ontwikkeling, rechtspraak, corruptie en welvaart zijn niet te vergelijken tussen Zuid-Afrika en Japan, dus mij vragen naar de omstandigheden binnen Zuid-Afrika en dat gebruiken in een discussie over Singapore of Japan is een beetje scheef getrokken Koos.
Nederland kent ook een andere cultuur dan die landen, Singapore is naar mijn weten meer religieus onderbouwd en heeft derhalve andere normen en waarden die niet te vergelijken zijn met een geseculariseerde staat als Nederland, en Japan kent een collectieve schaamte cultuur waar wij een meer individualistische 'schuld' insteek hebben qua criminaliteit.quote:Op maandag 11 april 2011 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar tegelijkertijd is het minstens zo onzinnig om Nederland een op een te vergelijken met Singapore en Japan. Bovendien negeert ZW andere factoren die een rol kunnen spelen.
Ow dan is het goed, hoewel ik die discussie nogal misplaatst vind in het centrale PvdA topic.quote:Op maandag 11 april 2011 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, had gewoon een vraagje voor VS.
Precies, Japan is inderdaad zeer collectivistisch en beschaafd. Iets wat je ook zag na de aardbeving. Zelfs temidden van chaos zijn die lui nog orderlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland kent ook een andere cultuur dan die landen, Singapore is naar mijn weten meer religieus onderbouwd en heeft derhalve andere normen en waarden die niet te vergelijken zijn met een geseculariseerde staat als Nederland, en Japan kent een collectieve schaamte cultuur waar wij een meer individualistische 'schuld' insteek hebben qua criminaliteit.
Ze zijn beiden niet op een lijn te trekken met onze situatie.
Ja, ik heb em niet opgerakeld.quote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan is het goed, hoewel ik die discussie nogal misplaatst vind in het centrale PvdA topic.
Precies, een doorbraak van die orde word dus ook als zwaarder ervaren, en dus relatief zwaarder bestraft. Bovendien is misdaad daar niet alleen representatief voor jou als persoon, maar je hele familie raakt in diskrediet, wat ook helpt in het voorkomen van bepaalde criminele praktijken.quote:Op maandag 11 april 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, Japan is inderdaad zeer collectivistisch en beschaafd. Iets wat je ook zag na de aardbeving. Zelfs temidden van chaos zijn die lui nog orderlijk.
Nah, ben buiten gaan zitten.quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
vanavond een filmpje pikken en hangen op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |