Zou wat zijn als die persoon aangifte ging doen van smaad en laster..quote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien om kenbaar te maken dat het die persoon dus helemaal niet is.
Geen flauw idee anders.

Dat gozertje mag daar best wel even over in de rats zitten inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zou wat zijn als die persoon aangifte ging doen van smaad en laster..

Kom maar op met dat gouden koffertjequote:Op maandag 11 april 2011 00:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat gozertje mag daar best wel even over in de rats zitten inderdaad.

Ik begrijp em niet.quote:
 ,
 ,  .
 .

Vergoeding voor de aangerichte schade met de smaad en lasterquote:

Nee, omdat ze lomp zijn, ze zijn er al een paar keer op gewezen. Domme luiquote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien om kenbaar te maken dat het die persoon dus helemaal niet is.
Geen flauw idee anders.

Wrs. gewoon een pukkelaartje en een grapje. Hij mag wel even flink schrikken wat dat betreft.quote:Op maandag 11 april 2011 00:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vergoeding voor de aangerichte schade met de smaad en laster

Aan de andere kant van de ridderhof is het little turkey-maroc-africa etc.. dus dat are veel allochtone waren is niet zo raar.quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef Mishu het volgende:
Is die gast nou extreem-rechts of heeft hij die legerbroek voor de grap aangetrokken?
Best interessant om te weten aangezien sommige van zijn slachtoffers van allochtone afkomst waren
Vind het stom dat hier geen aandacht aan wordt besteed. Als het een allochtoon geweest was die op Nederlanders zou schieten zou dat wel breed worden uitgemeten in de media.

Ik vond die tristan er ook niet echt uit zien als een crimineel..quote:Op maandag 11 april 2011 00:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Wrs. gewoon een pukkelaartje en een grapje. Hij mag wel even flink schrikken wat dat betreft.
Overigens keek ik gisteren ook naar die foto. Waarom weet ik niet want je kunt het gewoon niet zien aan mensen en toch wil je weten hoe zo iemand eruit ziet.
Ik ga maffen trouwens. Trusten.

Moet je voor de "gein" eens kijken op foto's van seriemoordenaars. Je ziet het niet.quote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond die tristan er ook niet echt uit zien als een crimineel..

21 topics , 2 dagen continue nieuws en dan nog zo'n domme post...quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef Mishu het volgende:
Is die gast nou extreem-rechts of heeft hij die legerbroek voor de grap aangetrokken?
Best interessant om te weten aangezien sommige van zijn slachtoffers van allochtone afkomst waren
Vind het stom dat hier geen aandacht aan wordt besteed. Als het een allochtoon geweest was die op Nederlanders zou schieten zou dat wel breed worden uitgemeten in de media.

Waar háál je deze blatante nonsens vandaan?quote:Best interessant om te weten aangezien sommige van zijn slachtoffers van allochtone afkomst waren
Ik heb niet veel op met de pers, maar gelukkig zijn ze nog nét iets slimmer dan jij.quote:Vind het stom dat hier geen aandacht aan wordt besteed. Als het een allochtoon geweest was die op Nederlanders zou schieten zou dat wel breed worden uitgemeten in de media.

Ze mogen iig naar aanleiding van dit wel even nakijken hoe strikt de voorwaarden voor een wapenvergunning worden nageleefd.quote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef zoefbust het volgende:
[..]
http://www.flevocourant.nl/index.php/zuid-holland/7711.html

Hoe kom ik aan een wapenvergunning?quote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef Staal het volgende:
Voor een wapenvergunning is kennelijk enkel een verklaring van goed gedrag nodig. Weet niet of dit waar is maar mag hopen van niet.
Zal vast al eerder gepost zijn. Maar dit vind ik echt heel kwalijk als het zo is.

Ik kan van een paar clubs spreken dat er een meer dan strenge controle is.quote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze mogen iig naar aanleiding van dit wel even nakijken hoe strikt de voorwaarden voor een wapenvergunning worden nageleefd.

Bedankt voor je link. Maar inderdaad, verklaring van goed gedrag.quote:Op maandag 11 april 2011 01:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan een wapenvergunning?
"Het verstrekken van een wapenvergunning gebeurt onder strikte voorwaarden."
Maar de enige voorwaarden die genoemd worden zijn dat je geen strafblad mag hebben.

Zo streng hoort het ook te zijn. Waarom moet een "sportschutter" trouwens met echte kogels schieten? Kan ook best met een luchtdrukpistool.quote:Op maandag 11 april 2011 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan van een paar clubs spreken dat er een meer dan strenge controle is.
( voorbeeld)Gebruik van antidepressiva, ook al ben je al jaren lid is voldoende om je je vergunning te ontnemen.
Controle wordt ook door politie uitgevoerd, ik krijg in deze zaak niet echt een goede indruk van de politie daar.

Ik wacht eerst even de verdere berichtgeving af, zoland men het nog over een mitrailleur heeft neem ik ze al helemaal niet serieus.quote:Op maandag 11 april 2011 01:27 schreef Staal het volgende:
Eerste googleberichtje waarop ik zocht. Iets meer dan een maand geleden: http://www.privacybarometer.nl/regels.php?r=61
Denk niet dat het aan de politie ligt maar dat er iets mis is w.b.t. de communicatie m.b.t. de vergunningen. Iemand kan gierend gek zijn, leuk overkomen en medische achtergrond daar is geen toegang toe.
Maar dan nog is het sowieso van de pot gerukt dat een jong gozertje op een flatje vergunning heeft om daar drie wapens te houden? Wat is dat voor waanzin?

tot dinsdag in ieder geval.quote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef GGMM het volgende:
Die idioot die gisteren in z'n twitter had gezegd dat hij dit 'record' ging overtreffen is opgepakt hoorde ik?

Zo streng ís het ook bij de clubs die ik ken.quote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo streng hoort het ook te zijn. Waarom moet een "sportschutter" trouwens met echte kogels schieten? Kan ook best met een luchtdrukpistool.

Gelukkig wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef GGMM het volgende:
Die idioot die gisteren in z'n twitter had gezegd dat hij dit 'record' ging overtreffen is opgepakt hoorde ik?

Eens. En trouwens leuk dat iemand een hobby heeft maar je gaat in je huiskamer ook niet voetballen of met een hockeystick in de weer. Ik vind dat raar. Wat moet je met drie of vijf vergunningen om zoveel wapens op een flatje te kunnen hebben terwijl je het toch niet kan doen op het veldje achter je huis?quote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo streng hoort het ook te zijn. Waarom moet een "sportschutter" trouwens met echte kogels schieten? Kan ook best met een luchtdrukpistool.
Als het voor de gewone burger strafbaar is een vuurwapen te bezitten heeft de overheid te zorgen dat vergunningen alleen bij strikte noodzaak worden verleent imo.
In zo'n omgeving zou ik echt niet willen leven trouwens.quote:Zo niet, geef het dan vrij zodat iedereen zich kan bewapenen.

Lees m'n posts eens na?quote:Op maandag 11 april 2011 01:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens. En trouwens leuk dat iemand een hobby heeft maar je gaat in je huiskamer ook niet voetballen of met een hockeystick in de weer. Ik vind dat raar. Wat moet je met drie of vijf vergunningen om zoveel wapens op een flatje te kunnen hebben terwijl je het toch niet kan doen op het veldje achter je huis?
[..]
In zo'n omgeving zou ik echt niet willen leven trouwens.

Je kunt er wel vanuitgaan dat mensen gaan vragen waarom iemand in godesnaam een vergunning voor vijf drie wapens heeft. Terwijl het voor de gewone, niet ingewijde, burger bijna onmogelijk is legaal een wapen te bezitten.quote:Op maandag 11 april 2011 01:26 schreef yvonne het volgende:
bedenk dat je:
Verklaring Omtrent Gedrag moet hebben, een ballotagecommisie inmoet, 20+ x per jaar moet verschijnen. je bent verplicht een kluis aan te schaffen, een vergunning aanschaffen en een wapen kopen dat tot op het kleinste detail/nummer aan mijn naam gekoppeld word/is.
Ik vind het prima dat er uiteraard iets of iemand aangewezen moet worden, maar de schietsport is niet een van de lichtzinnigste, en ik zou het verdomd jammer vinden als ze hiermee een opdonder zouden krijgen.
En laten we nou niet doen alsof het een godswonder is dat die knul wapens had, het scheelt niet veel of je kunt makkelijker aan een wapen komen dan aan een pakje sigaretten uit een straatautomaat.

Heb ik gedaan maar ik post niet zo snel.quote:Op maandag 11 april 2011 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees m'n posts eens na?
Je kunt vergunningen krijgen voor diverse dingen.
Ik weet niet onder welke die van hem vielen.
En ik weet ook niet of hij een vergunning had voor 3 wapens, of misschien voor 1 en de rest illegaal.

De politie zit gewoon te prutsen.. Volgens mij hebben ze al gezegd dat het er toch maar 1 wasquote:Op maandag 11 april 2011 01:38 schreef yvonne het volgende:
Als de berichtgeving klopt en als hij inderdaad op een gesloten afdeling heeft gezeten heeft er iemand goed zitten blunderen.
Maar om dat de schietvereniging in de schoenen te schuiven is leuk geprobeerd, maar dit is echt een fout van justitie.
Nogmaals, als ik de hele brij aan berichten moet geloven.
Er waren immers volgens politie ook 2 Tristans in Alphen...

Ik zeg al, mocht de berichtgeving kloppen, en daar ben ik nog niet van overtuigd, had hij nevernooit meer een vergunning hebben mogen krijgen.quote:Op maandag 11 april 2011 01:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar ik post niet zo snel.
Maar vijf vergunningen? Hou zoiets sowieso op de schietbaan waar je een hobby kunt uitoefenen.
Zal me morgen wel verder inlezen maar dit is wel mijn eerste reactie. En dat medische beroepsgeheim kun je vooralsnog echt niet verwaarlozen.

ooit ja, dat risico neemt men graag.quote:Op maandag 11 april 2011 01:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Illegaal is niet moeilijk nee, maar ze zijn behoorlijk pittig met straffen mocht je ooit gepakt worden.

+ dat de straf van illegaal wapenbezit vaak in het niets valt bij wat ze er mee van plan zijnquote:

True.quote:Op maandag 11 april 2011 01:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg al, mocht de berichtgeving kloppen, en daar ben ik nog niet van overtuigd, had hij nevernooit meer een vergunning hebben mogen krijgen.
Dus: is er wel vergunning afgegeven?
En waren zijn wapens wel legaal.
Het roept allemaal vragen op.

Als er al lui bezig zijn met het onderzoek die bv een gedichtje al aanzien als 'iets spiritueels' en een sms al aanzien voor iets 'digitaals' dan vrees ik het ergste.quote:Op maandag 11 april 2011 01:49 schreef Staal het volgende:
[..]
True.
En dan hoop ik wel dat dit niet ook weer es overwaait en je nooit krijgt te horen hoe het zit.
Er wordt al zo moeilijk gedaan over die brief van die T. Ja, het was spritueel maar niet zo mooi en de rest was digitaal. Echt he.

Ik denk dat die Tristan de juiste mensen moet hebben gekend. Misschien via zijn pa of een ander familielid ofzo. Dat lijkt me aannemelijker dan dat hij het op eigen houtje allemaal voor elkaar heeft gekregen. Als het van "ons kent ons" is gegaan op die schietclub dan ligt daar ook een deel verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 11 april 2011 01:38 schreef yvonne het volgende:
Als de berichtgeving klopt en als hij inderdaad op een gesloten afdeling heeft gezeten heeft er iemand goed zitten blunderen.
Maar om dat de schietvereniging in de schoenen te schuiven is leuk geprobeerd, maar dit is echt een fout van justitie.
Nogmaals, als ik de hele brij aan berichten moet geloven.
Er waren immers volgens politie ook 2 Tristans in Alphen...

Ik weet het niet, ik hoop alleen dat de geruchtenstroom snel plaats maakt voor feiten.quote:Op maandag 11 april 2011 01:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk dat die Tristan de juiste mensen moet hebben gekend. Misschien via zijn pa of een ander familielid ofzo. Dat lijkt me aannemelijker dan dat hij het op eigen houtje allemaal voor elkaar heeft gekregen. Als het van "ons kent ons" is gegaan op die schietclub dan ligt daar ook een deel verantwoordelijkheid.

En als er dan eens een mopperkont wat op Twitter zet dan moeten andere mensen ervoor bellen om te zeggen dat het erop staat. Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in. Het is trouwens maar recent dat politielui op dorpen zoals H. op internet kunnen. Dat is vanwege veiligheid te lang tegengehouden.quote:Op maandag 11 april 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als er al lui bezig zijn met het onderzoek die bv een gedichtje al aanzien als 'iets spiritueels' en een sms al aanzien voor iets 'digitaals' dan vrees ik het ergste.
No offence, maar het is een welbekend feit dat de slimmere mensen de politie allang verlaten hebben en het niveau alleen maar daalt
Twitter serieus nemen

Hopen mag, zou de verwachtingen alleen niet te hoog hebben. Als er blunders zijn begaan gaat dat meestal onder het welbekende kleed.quote:Op maandag 11 april 2011 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hoop alleen dat de geruchtenstroom snel plaats maakt voor feiten.
En nu: slapen

Legaal is ook niet zo moeilijk hoor. Het duurt alleen een jaar plus aanvraag en beoordeling. Het verkrijgen van een wapenvergunning is niet moeilijk, deze behouden is nog het grootste probleem. Een kennis van mij is zijn vergunning kwijt geraakt omdat hij twee straten omreed en een patatje haalde voordat hij naar huis ging met zijn wapen.quote:Op maandag 11 april 2011 01:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je kunt er wel vanuitgaan dat mensen gaan vragen waarom iemand in godesnaam een vergunning voor vijf drie wapens heeft. Terwijl het voor de gewone, niet ingewijde, burger bijna onmogelijk is legaal een wapen te bezitten.
Illegaal is niet moeilijk nee, maar ze zijn behoorlijk pittig met straffen mocht je ooit gepakt worden.

Nee, dat niet. Weet het precieze er ook niet meer van helaas.quote:Op maandag 11 april 2011 03:02 schreef OreO het volgende:
he wisten ze dat dan? ,waren ze hem gevolgd?

De politie komt er niet eens aan toe om langs te gaan bij de verlofhouders door o.a bezuinigingen.
 De politie komt er niet eens aan toe om langs te gaan bij de verlofhouders door o.a bezuinigingen.

Als alle dingen zo opgenoemd wordt rond die kerel dan lijkt ontzettend veel ook op mij kwa persoon.. Alleen zoek ik geen conflicten, ga ik wel veel met vrienden om enz..quote:Op maandag 11 april 2011 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is ook wel zo.
Ik zie trouwens wat overeenkomsten met Karst T.
Iemand die geen vrienden heeft, geen vriendin, werkeloos raakt en ook nooit echt een opleiding afgerond, in de loop der jaren wat mindere baantjes 'hebbend', een hekel hebben aan de overheid en gezag, veel conflicten met mensen om zich heen enz enz.

en een algemeen kenmerk is het in eenzaamheid gaan zitten blowen en piekeren en dan willen ze allebei wraak op de boze buitenwereld, alles die Tristan was toevallig lid van een schietvereniging, was ie nu lid van de tennisclub geweest, dan was ie met zijn racket gaan slaanquote:Op maandag 11 april 2011 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is ook wel zo.
Iemand die geen vrienden heeft, geen vriendin, werkeloos raakt en ook nooit echt een opleiding afgerond, in de loop der jaren wat mindere baantjes 'hebbend', een hekel hebben aan de overheid en gezag, veel conflicten met mensen om zich heen enz enz.

Waarom vergelijk je jezelf met hem?quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als alle dingen zo opgenoemd wordt rond die kerel dan lijkt ontzettend veel ook op mij kwa persoon.. Alleen zoek ik geen conflicten, ga ik wel veel met vrienden om enz..
Ik denk dat het in isolement raken de grootste reden is dat mensen trippen.. Niet zozeer het geen vriendin hebben, opleiding, hekel aan overheid enz..
Edit: En heb ik geen psychose

Profiling heet dat idd.quote:Op maandag 11 april 2011 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is ook wel zo.

Ja, op de combinatie blowen en graag schietenquote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Ryan3 het volgende:
. Misschien dat de overheid dus al vast eens het ledenbestand van al die schietclubs kan nagaan.

Het zijn überhaupt jonge mannen die de samenleving voor de grootste problemen stellen. Ik denk dat zeker 90% van alle misdaden gepleegd wordt door mannen in de leeftijdscategorie van 15 tot 35.quote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef meth77 het volgende:
[..]
Ja, op de combinatie blowen en graag schieten

Paar vrienden vonden dat grappig.. Omdat ik 1 dag vastgezeten had gingen ze mij meteen vergelijken met elke crimineel in de wereldquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je jezelf met hem?

Hij wilde Tristan doodmaken denk ikquote:

je kan ze moeilijk allemaal opsluiten, maar de invloed van blowen is onmiskenbaar , daar worden jongen mensen met problemen depressief en suicidaal van, enals ze dan ook nog een wapenvergunning hebben dan is er een tijdbomquote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zijn überhaupt jonge mannen die de samenleving voor de grootste problemen stellen. Ik denk dat zeker 90% van alle misdaden gepleegd wordt door mannen in de leeftijdscategorie van 15 tot 35.

Ja het is triest als mensen zo afglijden en niemand er echt oog voor heeft maar ja vraag me wel af of mensen die zo overgaan tot zo'n daad niet altijd al een onderliggend psychisch probleem hadden.quote:Op maandag 11 april 2011 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is ook wel zo.

Dat probleem ontstaat vaak ook door blowen, verlies van baan enderg, het maakt jonge mensen onverschillig voor alles.quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ja het is triest als mensen zo afglijden en niemand er echt oog voor heeft maar ja vraag me wel af of mensen die zo overgaan tot zo'n daad niet altijd al een onderliggend psychisch probleem hadden.

Als hij niet kon blowen, dan zou hij wel naar de drank hebben gegrepen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:22 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat probleem ontstaat vaak ook door blowen, verlies van baan enderg, het maakt jonge mensen onverschillig voor alles.
Dat is het onderliggend probleem

Nou ik heb zelf ook erg veel geblowd toen ik jong en depressief was maar dat was ik al voor ik ging blowen. Anders was ik waarschijnlijk niet eens zoveel gaan blowen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:22 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat probleem ontstaat vaak ook door blowen, verlies van baan enderg, het maakt jonge mensen onverschillig voor alles.
Dat is het onderliggend probleem

Klopt. Maar om nou met een mes ergens heen te gaan..quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In ongeloof en verdriet ga je gekke dingen doen...

Dat is niet gezegd en is geen bewijs voor, je kunt ook zeggen, dan was ie wel op tennisles gegaanquote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als hij niet kon blowen, dan zou hij wel naar de drank hebben gegrepen.

Je hebt ook mensen zonder problemen die blowen hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Nou ik heb zelf ook erg veel geblowd toen ik jong en depressief was maar dat was ik al voor ik ging blowen. Anders was ik waarschijnlijk niet eens zoveel gaan blowen.
Als jij een goed leven hebt met alles erop en eraan heb je geen behoefte te blowen want het heeft behalve het uitproberen dan geen toegevoegde waarde. Dus ik denk dat dat blowen pas komt als je al een probleem hebt. En dan zal het het niet beter maken dat ben ik wel met je eens.

Drank is minstens zo schadelijk voor de samenleving. Zo niet schadelijker.quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd en is geen bewijs voor, je kunt ook zeggen, dan was ie wel op tennisles gegaan

Dat denk ik wel ja. Mogelijk dat de psychische problemen de oorzaak zijn van het niet hebben van vrienden, het niet kunnen behouden van een baan enz enzquote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ja het is triest als mensen zo afglijden en niemand er echt oog voor heeft maar ja vraag me wel af of mensen die zo overgaan tot zo'n daad niet altijd al een onderliggend psychisch probleem hadden.

Dat dus. Je hebt 2 soorten blowers.. 1 die het voor het plezier doet en 2 die het doet om geestelijk weg te komen van alle problemen..quote:Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen zonder problemen die blowen hoor.
Net als met alcohol, ik drink ook graag een glaasje wijn. Maar met mate.

ja ik ben ook wel eens dronken maar ik wordt er vrolijk van en ga dingen zeggen die ik beter niet had kunnen zeggenquote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Drank is minstens zo schadelijk voor de samenleving. Zo niet schadelijker.

Dat heb je ook bij drank, en bij alle stoffen die verslavend kunnen werken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat dus. Je hebt 2 soorten blowers.. 1 die het voor het plezier doet en 2 die het doet om geestelijk weg te komen van alle problemen..

Van wiet worden de meeste mensen ook vrolijk en rustig.quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef meth77 het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel eens dronken maar ik wordt er vrolijk van en ga dingen zeggen die ik beter niet had kunnen zeggen

ja te rustigquote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Van wiet worden de meeste mensen ook vrolijk en rustig.

Zijn zat mensen die thuis zich eenzaam en alleen volgieten met bier/sherry/whisky/etcquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef meth77 het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel eens dronken maar ik wordt er vrolijk van en ga dingen zeggen die ik beter niet had kunnen zeggen
Maar blowen doen jongeren soms alleen thuis en gaan dan piekeren en gaan somber en stilletjes naar bed

Hij had het over jonge mensen en ik ook.quote:Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen zonder problemen die blowen hoor.
Net als met alcohol, ik drink ook graag een glaasje wijn. Maar met mate.

ik denk dat mensen die alleen zitten te blowen, meer piekeren dan mensen die alleen drinken, die kijken er graag een filmpje bij, met een zakje chips en dat geeft een voldaan gevoel, niet gezond maar wel tevredenquote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die thuis zich eenzaam en alleen volgieten met bier/sherry/whisky/etc

nog nooit gehoord van alcoholisten of zo?quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef meth77 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen die alleen zitten te blowen, meer piekeren dan mensen die alleen drinken, die kijken er graag een filmpje bij, met een zakje chips

nou ik zuip ook veel maar dan ben je niet een alchoholist en volgens mij zijn echte alcoholisten niet depressief , degenen die ik ken niet tenminstequote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Klaudias het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van alcoholisten of zo?

trollquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef meth77 het volgende:
[..]
nou ik zuip ook veel maar dan ben je niet een alchoholist en volgens mij zijn alcoholisten niet depressief , degenen die ik ken niet tenminste

Volgens mij heb je echt een bloedhekel aan blowenquote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef meth77 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen die alleen blowen, meer piekeren dan mensen die alleen drinken

Echte alcohollisten ontkennen dat ze een probleem hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef meth77 het volgende:
[..]
nou ik zuip ook veel maar dan ben je niet een alchoholist en volgens mij zijn echte alcoholisten niet depressief , degenen die ik ken niet tenminste

Depressie kan aangeboren zijn dus dan maakt het niet uit wat doet of laat.quote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je hebt ook mensen die niet blowen die zwaar depressief zijn.

²
²

Verbeterd.quote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht vinden jullie mij streng en ouderwets, maar volgens mij komen we in een betere wereld terecht als we de volgende zaken verbieden en destroyen
- (soft)drugs
- wapens
- goedkope lectuur
- alcohol
- BansheeBoy
Ik ben er van overtuigd dat we dan the next level qua living zullen halen.²

Verbeterdquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht vinden jullie mij streng en ouderwets, maar volgens mij komen we in een betere wereld terecht als we de volgende zaken verbieden en destroyen
- (soft)drugs
- wapens
- goedkope lectuur
- alcohol
- SBS6
- Telegraaf
- PVV
Ik ben er van overtuigd dat we dan the next level qua living zullen halen.²

Je vergeet:quote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
- (soft)drugs
- wapens
- goedkope lectuur
- alcohol

Die eerste categorie veroorzaakt anders ook een boel overlast.quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef vaasinbloem het volgende:
Nogal een groot verschil tussen de mensen die in het weekend zich helemaal lam zuipen en die zich zuipen om weg te rennen voor hun problemen. Zelfde met wiet.

Wat is hier typisch aan dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef Tiemie het volgende:
http://www.nu.nl/alphen-a(...)lcentrum-alphen.html

De man is in de war. Niet fijn dat ie dan een mes bij zich heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Wat is hier typisch aan dan?
De man heeft blijkbaar moeite met de verwerking,

Het kan simpelweg een stanleymes zijn die hij bij zich draagt voor zijn werk.quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
De man is in de war. Niet fijn dat ie dan een mes bij zich heeft.

Midden in de nacht?quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Het kan simpelweg een stanleymes zijn die hij bij zich draagt voor zijn werk.

Jij haalt altijd je zakken leeg voordat je uit huis gaat? Ik niet in elk geval.quote:

Je hebt werkjassen en gewone jassen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:20 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Jij haalt altijd je zakken leeg voordat je uit huis gaat? Ik niet in elk geval.
En als ik een jas van de kapstok pak waar toevallig nog een mes in zit, die ik die middag in de tuin gebruikt heb, dan zal ik dat niet snel bemerken.

quote:Nog twee mensen dood door schietpartij Alphen a/d Rijn
Uitgegeven: 11 april 2011 11:19
Laatst gewijzigd: 11 april 2011 11:21
AMSTERDAM - Het dodental na de schietpartij zaterdag in Alphen aan den Rijn is opgelopen tot negen.
© NU.nl/Stephan Verwaaij
Meer informatie zo spoedig mogelijk.
 Maak er maar 9 van
 Maak er maar 9 van

Het is de politie wel opgevallen dat hij een mes bij zich hadquote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Wat is hier typisch aan dan?
De man heeft blijkbaar moeite met de verwerking, niet geheel onlogisch in mijn ogen.
En hij heeft toevallig een mes op zak. Nou en? Er zijn genoeg mensen die vaak een zakmes in hun jas hebben zitten. Ik ook wel eens.
Ik kan nergens uit op maken dat hij het mes daadwerkelijk in zijn handen had.
 .
 . 

idioot...quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
https://twitter.com/#!/ellaa07/status/57310992090140673

quote:AMSTERDAM - Twee mensen zijn in de nacht van zondag op maandag overleden aan de gevolgen van de schietpartij zaterdag in Alphen aan den Rijn.
© NU.nl/Stephan Verwaaij
Dat meldde directeur Theo Muntingh van het Groene Hart Lyceum, waar het vrouwelijke slachtoffer werkzaam was. Haar echtgenoot bezweek ook aan zijn verwondingen.
Hiermee komt het aantal doden op negen, onder wie de schutter

Kan de politie weer eens een dom wijf oppakkenquote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef PiRANiA het volgende:

https://twitter.com/ellaa07/status/57311025464217601quote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kan de politie weer eens een dom wijf oppakken

Ok, dan mag ze haar gang gaan.. Als ze Tegelaar maar laat levenquote:Op maandag 11 april 2011 11:36 schreef zeeeend het volgende:
[..]
https://twitter.com/ellaa07/status/57311025464217601

Werkjassen en gewone jassen?quote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt werkjassen en gewone jassen.
Het is duidelijk dat die man bang was. Als ie dan een psychose krijgt en een voorbijganger aanziet voor de vijand en zijn mes pakt.

Lees nou eens voor je postquote:Op maandag 11 april 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Inmiddels is het dodental opgelopen tot 9

zover waren we al ja.. bizar heh?quote:Op maandag 11 april 2011 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Inmiddels is het dodental opgelopen tot 9

Ja, en helemaal als je de achtergrond van de dader leest.quote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef Auti het volgende:
[..]
zover waren we al ja.. bizar heh?
Ik ben best wel van slag van alles.

Dat bedoel ik. Straks gaan ze mensen allemaal weer over 1 kam scherenquote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, en helemaal als je de achtergrond van de dader leest.

Stiekum hoop ik ook nog op een foutje en miscommunicatie..quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef yvonne het volgende:
Ik meld het aantal nog niet aangezien het nog onbevestigde berichten zijn en ik de pers de afgelopen dagen al dom genoeg heb zien doen.

Ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Straks gaan ze mensen allemaal weer over 1 kam scheren

Het enige vreemde is dat iemand met een geestelijk verleden zo makkelijk bij een schietclub kon komen en een wapenvergunning kreeg.quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]

quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef yvonne het volgende:
Ik meld het aantal nog niet aangezien het nog onbevestigde berichten zijn en ik de pers de afgelopen dagen al dom genoeg heb zien doen.
Dat is ook te hopen. Maar vier waren er zeer ernstig gewond, dus helemaal onwaarschijnlijk hoeft het niet te zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Stiekum hoop ik ook nog op een foutje en miscommunicatie..

http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)liefde-eenling.dhtmlquote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het enige vreemde is dat iemand met een geestelijk verleden zo makkelijk bij een schietclub kon komen en een wapenvergunning kreeg.
In dat opzicht snapp ik de ouders ook niet zo, als je weet dat je kind suicidaal is, dan laat je hem toch niet in de buurt van wapens komen.

En waar kan ik die leen die achtergrond?quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]

Wat doe je toch altijd heerlijk verheven en autoritair.quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef yvonne het volgende:

²
²

Dan weet jij meer dan ik weetquote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
En kap nou eens met de psycholoog uithangen,
ja iedere depressieveling gaat mensen uitmoorden, nou goed?

Tja.quote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het enige vreemde is dat iemand met een geestelijk verleden zo makkelijk bij een schietclub kon komen en een wapenvergunning kreeg.
In dat opzicht snap ik de ouders ook niet zo, als je weet dat je kind suicidaal is, dan laat je hem toch niet in de buurt van wapens komen.

Zie mijn post boven..quote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waar kan ik die leen die achtergrond?
Is dat ook van kennissen aangevuld die ook al wisten te melden dat hij z'n vader en moeder had doodgeschoten?

Anders kan je gezeik krijgen.. Als je als forum meld dat iemand dood is terwijl dat niet zo is..quote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat doe je toch altijd heerlijk verheven en autoritair.
Mooi man.²

Ah familie die de diagnose stelt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef Auti het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)liefde-eenling.dhtml
Check de opsomming.

Aangifte van gedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef PiRANiA het volgende:

De media hebben tot nu toe een aardig beeld van de jongen neergezet. Je kan aardig een beeld vormen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waar kan ik die leen die achtergrond?
Is dat ook van kennissen aangevuld die ook al wisten te melden dat hij z'n vader en moeder had doodgeschoten?

quote:Herhaal: de gemeente meldt dat het dodental niet is gestegen, maar dat het echtpaar onder de 6 dodelijke slachtoffers zit #schietpartij

Jij?quote:

Straatautomaten met sigaretten zijn al een tijdje verboden in Nederland, dus is het idd makkelijker om aan een wapen te komen in deze vergelijking.quote:Op maandag 11 april 2011 01:26 schreef yvonne het volgende:
het scheelt niet veel of je kunt makkelijker aan een wapen komen dan aan een pakje sigaretten uit een straatautomaat.

Ik doe wel even mailtje naar vriend, kan hij het doorgeven aan zijn politiepapaquote:

Onlinequote:

Tja, dat is hetzelfde als de hele motief vraag. Deze jongen was gewoon ziek in zijn hoofd. Wat voor motief kan iemand nou hebben om willekeurig enkele mensen dood te schieten. Ik kan geen enkele bedenken.quote:Op maandag 11 april 2011 11:53 schreef Stefan het volgende:
Wat zegt achtergrond. Mensen willen dingen in een hokje stoppen, zo van: zie je wel, niet mijn achtergrond, of iemand beschuldigen dat ze het niet hebben geweten terwijl het zo duidelijk was.
Kijk Falling Down met Michael Douglas nog eens, en vertel of achtergrond weten had uitgemaakt, of Elephant van Gus van Zant

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |