Misschien wel als die ook vuurwapens thuis heeft liggen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Loedertje het volgende:
Is *besprak schietpartij* in deze niet verschrikkelijk overdreven?
Ik ken ook een gast die blowt, regelmatig depressief is door/over zijn werk, in een sociaal isolement zit, buiten zijn ouders privé vrijwel geen contacten heeft en die ook heeft vaak heeft geroepen dat hij meerdere malen fantaseerde over het neermaaien van de *kankerleiers* op zijn werk.
Moet je bij zoiemand dan naar de politie gaan rennen ? Denk je werkelijk dat de politie dáár iets mee kan?
Ik spreek toch voor mezelf en niet voor de mensen die zelfmoord hebben gepleegd.quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je zei dat je denkt dat het makkelijker is het leven van iemand anders te nemen dan dat van je zelf.
Dus je kan het wel zo opvatten
Nergens; niks meer.quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef vergezocht het volgende:
Waar denken jullie dat Tristan nu is? En wat is hij aan het doen?
Moeilijk om een dooie te straffen, niet?quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dus hij krijgt geen straf voor zijn daad?
Ja dat is waar..quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik spreek toch voor mezelf en niet voor de mensen die zelfmoord hebben gepleegd.
Rutte gaat op zijn hoofd stampen maar verder was dat het wel.quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dus hij krijgt geen straf voor zijn daad?
Dan is er toch niks mis mee met wat hij deed?quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Moeilijk om een dooie te straffen, niet?
Ik zag hem net voorbij lopen.. Denk dat hij even kebab halen isquote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef vergezocht het volgende:
Waar denken jullie dat Tristan nu is? En wat is hij aan het doen?
.quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Moeilijk om een dooie te straffen, niet?
Hij heeft zichzelf de doodstraf gegeven..quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dan is er toch niks mis mee met wat hij deed?
Geen morele besef voor nodig.
Dan zorgt zoiemand wel dat hij toch wapens heeft, wapenvergunning doet weinig terzake als je wilde plannen hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien wel als die ook vuurwapens thuis heeft liggen.
Dan kan het scheidslijntje naar ook echt doen tijdens een depressie wel eens vervagen.
Dan is iemand even niet zo geschikt voor een vuurwapenvergunning imo.
Leeft hij nog?quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zag hem net voorbij lopen.. Denk dat hij even kebab halen is
Ik denk 't ook niet, als je mensen dood wil hebben dan lukt dat toch wel.quote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef Loedertje het volgende:
Ik vraag mij oprecht af OF je dit soort zaken kunt ondervangen/voorkomen.
Persoonlijk denk ik van niet.
Pas maar op voor je politie op je deurmat hebt.. Maar je hebt gelijk.. Als je zelfmoord gaat plegen dan kun je net zo goed wat mensen met je mee nemen want je gaat toch wel dood..quote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef vergezocht het volgende:
Waarom zouden meer mensen dit niet willen doen? Als ze geen straf hoeven te vrezen?
[..]
Als het leven op aarde moeilijker is dan heeft hij zichzelf verheven toch?quote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf de doodstraf gegeven..
Ooit gaan we allemaal dood jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Als het leven op aarde moeilijker is dan heeft hij zichzelf verheven toch?
En hoe zit het met ons allen dan, we zijn allemaal sterfelijk
Waarom dat laatste alweer? Er is toch geen straf die komt in het hiernamaals?quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pas maar op voor je politie op je deurmat hebt.. Maar je hebt gelijk.. Als je zelfmoord gaat plegen dan kun je net zo goed wat mensen met je mee nemen want je gaat toch wel dood..
Alleen zorg dan dat je wat criminelen met je mee neemt en geen onschuldige burgers
Dus om van een moeilijke leven af te komen mogen we onszelf en iedereen in ons buurt lekker afknallen.quote:
Als je een paar criminelen kapot schiet dan doe je nog wat goeds voor je dood gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waarom dat laatste alweer? Er is toch geen straf die komt in het hiernamaals?
Wat is mijn motief om dat te doen?
Of je lost gewoon je problemen opquote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dus om van een moeilijke leven af te komen mogen we onszelf en iedereen in ons buurt lekker afknallen.
Dan hebben we geen problemen meer. Want er bestaat niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |