Als alle dingen zo opgenoemd wordt rond die kerel dan lijkt ontzettend veel ook op mij kwa persoon.. Alleen zoek ik geen conflicten, ga ik wel veel met vrienden om enz..quote:Op maandag 11 april 2011 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is ook wel zo.
Ik zie trouwens wat overeenkomsten met Karst T.
Iemand die geen vrienden heeft, geen vriendin, werkeloos raakt en ook nooit echt een opleiding afgerond, in de loop der jaren wat mindere baantjes 'hebbend', een hekel hebben aan de overheid en gezag, veel conflicten met mensen om zich heen enz enz.
en een algemeen kenmerk is het in eenzaamheid gaan zitten blowen en piekeren en dan willen ze allebei wraak op de boze buitenwereld, alles die Tristan was toevallig lid van een schietvereniging, was ie nu lid van de tennisclub geweest, dan was ie met zijn racket gaan slaanquote:Op maandag 11 april 2011 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is ook wel zo.
Iemand die geen vrienden heeft, geen vriendin, werkeloos raakt en ook nooit echt een opleiding afgerond, in de loop der jaren wat mindere baantjes 'hebbend', een hekel hebben aan de overheid en gezag, veel conflicten met mensen om zich heen enz enz.
Waarom vergelijk je jezelf met hem?quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als alle dingen zo opgenoemd wordt rond die kerel dan lijkt ontzettend veel ook op mij kwa persoon.. Alleen zoek ik geen conflicten, ga ik wel veel met vrienden om enz..
Ik denk dat het in isolement raken de grootste reden is dat mensen trippen.. Niet zozeer het geen vriendin hebben, opleiding, hekel aan overheid enz..
Edit: En heb ik geen psychose
Profiling heet dat idd.quote:Op maandag 11 april 2011 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is ook wel zo.
Ja, op de combinatie blowen en graag schietenquote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Ryan3 het volgende:
. Misschien dat de overheid dus al vast eens het ledenbestand van al die schietclubs kan nagaan.
Het zijn überhaupt jonge mannen die de samenleving voor de grootste problemen stellen. Ik denk dat zeker 90% van alle misdaden gepleegd wordt door mannen in de leeftijdscategorie van 15 tot 35.quote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef meth77 het volgende:
[..]
Ja, op de combinatie blowen en graag schieten
Paar vrienden vonden dat grappig.. Omdat ik 1 dag vastgezeten had gingen ze mij meteen vergelijken met elke crimineel in de wereldquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je jezelf met hem?![]()
Hij wilde Tristan doodmaken denk ikquote:
je kan ze moeilijk allemaal opsluiten, maar de invloed van blowen is onmiskenbaar , daar worden jongen mensen met problemen depressief en suicidaal van, enals ze dan ook nog een wapenvergunning hebben dan is er een tijdbomquote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zijn überhaupt jonge mannen die de samenleving voor de grootste problemen stellen. Ik denk dat zeker 90% van alle misdaden gepleegd wordt door mannen in de leeftijdscategorie van 15 tot 35.
Ja het is triest als mensen zo afglijden en niemand er echt oog voor heeft maar ja vraag me wel af of mensen die zo overgaan tot zo'n daad niet altijd al een onderliggend psychisch probleem hadden.quote:Op maandag 11 april 2011 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is ook wel zo.
Dat probleem ontstaat vaak ook door blowen, verlies van baan enderg, het maakt jonge mensen onverschillig voor alles.quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ja het is triest als mensen zo afglijden en niemand er echt oog voor heeft maar ja vraag me wel af of mensen die zo overgaan tot zo'n daad niet altijd al een onderliggend psychisch probleem hadden.
Als hij niet kon blowen, dan zou hij wel naar de drank hebben gegrepen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:22 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat probleem ontstaat vaak ook door blowen, verlies van baan enderg, het maakt jonge mensen onverschillig voor alles.
Dat is het onderliggend probleem
Nou ik heb zelf ook erg veel geblowd toen ik jong en depressief was maar dat was ik al voor ik ging blowen. Anders was ik waarschijnlijk niet eens zoveel gaan blowen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:22 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat probleem ontstaat vaak ook door blowen, verlies van baan enderg, het maakt jonge mensen onverschillig voor alles.
Dat is het onderliggend probleem
Klopt. Maar om nou met een mes ergens heen te gaan..quote:Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In ongeloof en verdriet ga je gekke dingen doen...
Dat is niet gezegd en is geen bewijs voor, je kunt ook zeggen, dan was ie wel op tennisles gegaanquote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als hij niet kon blowen, dan zou hij wel naar de drank hebben gegrepen.
Je hebt ook mensen zonder problemen die blowen hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Nou ik heb zelf ook erg veel geblowd toen ik jong en depressief was maar dat was ik al voor ik ging blowen. Anders was ik waarschijnlijk niet eens zoveel gaan blowen.
Als jij een goed leven hebt met alles erop en eraan heb je geen behoefte te blowen want het heeft behalve het uitproberen dan geen toegevoegde waarde. Dus ik denk dat dat blowen pas komt als je al een probleem hebt. En dan zal het het niet beter maken dat ben ik wel met je eens.
Drank is minstens zo schadelijk voor de samenleving. Zo niet schadelijker.quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd en is geen bewijs voor, je kunt ook zeggen, dan was ie wel op tennisles gegaan
Dat denk ik wel ja. Mogelijk dat de psychische problemen de oorzaak zijn van het niet hebben van vrienden, het niet kunnen behouden van een baan enz enzquote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ja het is triest als mensen zo afglijden en niemand er echt oog voor heeft maar ja vraag me wel af of mensen die zo overgaan tot zo'n daad niet altijd al een onderliggend psychisch probleem hadden.
Dat dus. Je hebt 2 soorten blowers.. 1 die het voor het plezier doet en 2 die het doet om geestelijk weg te komen van alle problemen..quote:Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen zonder problemen die blowen hoor.
Net als met alcohol, ik drink ook graag een glaasje wijn. Maar met mate.
ja ik ben ook wel eens dronken maar ik wordt er vrolijk van en ga dingen zeggen die ik beter niet had kunnen zeggenquote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Drank is minstens zo schadelijk voor de samenleving. Zo niet schadelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |