abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95331831
Dat is ook wel zo.
Ik zie trouwens wat overeenkomsten met Karst T.

Iemand die geen vrienden heeft, geen vriendin, werkeloos raakt en ook nooit echt een opleiding afgerond, in de loop der jaren wat mindere baantjes 'hebbend', een hekel hebben aan de overheid en gezag, veel conflicten met mensen om zich heen enz enz.
pi_95331893
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is ook wel zo.

Iemand die geen vrienden heeft, geen vriendin, werkeloos raakt en ook nooit echt een opleiding afgerond, in de loop der jaren wat mindere baantjes 'hebbend', een hekel hebben aan de overheid en gezag, veel conflicten met mensen om zich heen enz enz.
Als alle dingen zo opgenoemd wordt rond die kerel dan lijkt ontzettend veel ook op mij kwa persoon.. Alleen zoek ik geen conflicten, ga ik wel veel met vrienden om enz..

Ik denk dat het in isolement raken de grootste reden is dat mensen trippen.. Niet zozeer het geen vriendin hebben, opleiding, hekel aan overheid enz..

Edit: En heb ik geen psychose :')
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  maandag 11 april 2011 @ 08:54:09 #203
324665 meth77
to do or not to do
pi_95331926
quote:
Dat is ook wel zo.

en een algemeen kenmerk is het in eenzaamheid gaan zitten blowen en piekeren en dan willen ze allebei wraak op de boze buitenwereld, alles die Tristan was toevallig lid van een schietvereniging, was ie nu lid van de tennisclub geweest, dan was ie met zijn racket gaan slaan
pi_95331940
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Als alle dingen zo opgenoemd wordt rond die kerel dan lijkt ontzettend veel ook op mij kwa persoon.. Alleen zoek ik geen conflicten, ga ik wel veel met vrienden om enz..

Ik denk dat het in isolement raken de grootste reden is dat mensen trippen.. Niet zozeer het geen vriendin hebben, opleiding, hekel aan overheid enz..

Edit: En heb ik geen psychose :')
Waarom vergelijk je jezelf met hem? :?
pi_95331972
quote:
Dat is ook wel zo.

Profiling heet dat idd.
Dit soort lieden voldoen 'meestal' aan een bepaald profiel. Volgens mij zie je bij het samengaan van dit profiel en het lid zijn van een schietclub een potentieel gevaar ontstaan. Misschien dat de overheid dus al vast eens het ledenbestand van al die schietclubs kan nagaan.
I´m back.
  maandag 11 april 2011 @ 08:57:31 #206
324665 meth77
to do or not to do
pi_95331997
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Ryan3 het volgende:
. Misschien dat de overheid dus al vast eens het ledenbestand van al die schietclubs kan nagaan.
Ja, op de combinatie blowen en graag schieten
pi_95332096
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef meth77 het volgende:

[..]

Ja, op de combinatie blowen en graag schieten
Het zijn überhaupt jonge mannen die de samenleving voor de grootste problemen stellen. Ik denk dat zeker 90% van alle misdaden gepleegd wordt door mannen in de leeftijdscategorie van 15 tot 35.
I´m back.
pi_95332271
@vergezocht, dank voor je DM maar snap niet waarom dit niet gewoon in het topic kan.

Je vraagt waarom je de wapens niet gewoon kan bewaren bij de schietclubs..

Mijn idee daarvan is dat dit criminelen lokt als vliegen op een stronthoop. Daarbij kun je de locaties niet voldoende beveiligen.

Lijkt me redelijk logische toch?
pi_95332288
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom vergelijk je jezelf met hem? :?
Paar vrienden vonden dat grappig.. Omdat ik 1 dag vastgezeten had gingen ze mij meteen vergelijken met elke crimineel in de wereld :')

Edit: En omdat andere Fok!ers de vergelijking trokken depressief geweest -> schieten als hobby
pi_95332320
Man met mes bij winkelcentrum Alphen
Uitgegeven: 11 april 2011 08:10
Laatst gewijzigd: 11 april 2011 09:11
ALPHEN AAN DEN RIJN - De politie heeft in de nacht van zondag op maandag een erg geëmotioneerde man aangehouden in de buurt van winkelcentrum De Ridderhof in Alphen aan den Rijn.
© ANP

Dat maakte de politie maandag bekend.

De politie kreeg een melding van een man met een vuurwapen bij het winkelcentrum. De 39-jarige man uit Alphen aan den Rijn bleek een mes op zak te hebben.

Hij vertelde bij zijn aanhouding dat zijn moeder om het leven was gekomen bij het dramatische schietincident in het winkelcentrum. De man wordt hulp aangeboden.
© ANP
  maandag 11 april 2011 @ 09:17:53 #211
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95332356
Triest van die man met dat mes :{.
pi_95332382
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef PiRANiA het volgende:
Triest van die man met dat mes :{.
Hij wilde Tristan doodmaken denk ik :')
  maandag 11 april 2011 @ 09:19:27 #213
324665 meth77
to do or not to do
pi_95332404
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het zijn überhaupt jonge mannen die de samenleving voor de grootste problemen stellen. Ik denk dat zeker 90% van alle misdaden gepleegd wordt door mannen in de leeftijdscategorie van 15 tot 35.
je kan ze moeilijk allemaal opsluiten, maar de invloed van blowen is onmiskenbaar , daar worden jongen mensen met problemen depressief en suicidaal van, enals ze dan ook nog een wapenvergunning hebben dan is er een tijdbom
pi_95332421
quote:
Dat is ook wel zo.

Ja het is triest als mensen zo afglijden en niemand er echt oog voor heeft maar ja vraag me wel af of mensen die zo overgaan tot zo'n daad niet altijd al een onderliggend psychisch probleem hadden.
  maandag 11 april 2011 @ 09:21:01 #215
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95332435
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Hij wilde Tristan doodmaken denk ik :')
In ongeloof en verdriet ga je gekke dingen doen...
  maandag 11 april 2011 @ 09:22:14 #216
324665 meth77
to do or not to do
pi_95332469
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Ja het is triest als mensen zo afglijden en niemand er echt oog voor heeft maar ja vraag me wel af of mensen die zo overgaan tot zo'n daad niet altijd al een onderliggend psychisch probleem hadden.
Dat probleem ontstaat vaak ook door blowen, verlies van baan enderg, het maakt jonge mensen onverschillig voor alles.
Dat is het onderliggend probleem
pi_95332552
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:22 schreef meth77 het volgende:

[..]

Dat probleem ontstaat vaak ook door blowen, verlies van baan enderg, het maakt jonge mensen onverschillig voor alles.
Als hij niet kon blowen, dan zou hij wel naar de drank hebben gegrepen.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_95332631
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:22 schreef meth77 het volgende:

[..]

Nou ik heb zelf ook erg veel geblowd toen ik jong en depressief was maar dat was ik al voor ik ging blowen. Anders was ik waarschijnlijk niet eens zoveel gaan blowen.
Als jij een goed leven hebt met alles erop en eraan heb je geen behoefte te blowen want het heeft behalve het uitproberen dan geen toegevoegde waarde. Dus ik denk dat dat blowen pas komt als je al een probleem hebt. En dan zal het het niet beter maken dat ben ik wel met je eens.
pi_95332639
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:21 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

In ongeloof en verdriet ga je gekke dingen doen...
Klopt. Maar om nou met een mes ergens heen te gaan..
  maandag 11 april 2011 @ 09:29:52 #220
324665 meth77
to do or not to do
pi_95332641
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Als hij niet kon blowen, dan zou hij wel naar de drank hebben gegrepen.
Dat is niet gezegd en is geen bewijs voor, je kunt ook zeggen, dan was ie wel op tennisles gegaan
pi_95332707
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Nou ik heb zelf ook erg veel geblowd toen ik jong en depressief was maar dat was ik al voor ik ging blowen. Anders was ik waarschijnlijk niet eens zoveel gaan blowen.
Als jij een goed leven hebt met alles erop en eraan heb je geen behoefte te blowen want het heeft behalve het uitproberen dan geen toegevoegde waarde. Dus ik denk dat dat blowen pas komt als je al een probleem hebt. En dan zal het het niet beter maken dat ben ik wel met je eens.
Je hebt ook mensen zonder problemen die blowen hoor.
Net als met alcohol, ik drink ook graag een glaasje wijn. Maar met mate.
pi_95332718
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef meth77 het volgende:

[..]

Dat is niet gezegd en is geen bewijs voor, je kunt ook zeggen, dan was ie wel op tennisles gegaan
Drank is minstens zo schadelijk voor de samenleving. Zo niet schadelijker.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_95332726
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja. Mogelijk dat de psychische problemen de oorzaak zijn van het niet hebben van vrienden, het niet kunnen behouden van een baan enz enz
pi_95332734
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen zonder problemen die blowen hoor.
Net als met alcohol, ik drink ook graag een glaasje wijn. Maar met mate.
Dat dus. Je hebt 2 soorten blowers.. 1 die het voor het plezier doet en 2 die het doet om geestelijk weg te komen van alle problemen..
  maandag 11 april 2011 @ 09:35:12 #225
324665 meth77
to do or not to do
pi_95332761
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Drank is minstens zo schadelijk voor de samenleving. Zo niet schadelijker.
ja ik ben ook wel eens dronken maar ik wordt er vrolijk van en ga dingen zeggen die ik beter niet had kunnen zeggen

Maar blowen doen jongeren soms alleen thuis en gaan dan piekeren en gaan somber en stilletjes naar bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')