Dat heb je ook bij drank, en bij alle stoffen die verslavend kunnen werken.quote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat dus. Je hebt 2 soorten blowers.. 1 die het voor het plezier doet en 2 die het doet om geestelijk weg te komen van alle problemen..

Van wiet worden de meeste mensen ook vrolijk en rustig.quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef meth77 het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel eens dronken maar ik wordt er vrolijk van en ga dingen zeggen die ik beter niet had kunnen zeggen

ja te rustigquote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Van wiet worden de meeste mensen ook vrolijk en rustig.

Zijn zat mensen die thuis zich eenzaam en alleen volgieten met bier/sherry/whisky/etcquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef meth77 het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel eens dronken maar ik wordt er vrolijk van en ga dingen zeggen die ik beter niet had kunnen zeggen
Maar blowen doen jongeren soms alleen thuis en gaan dan piekeren en gaan somber en stilletjes naar bed

Hij had het over jonge mensen en ik ook.quote:Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen zonder problemen die blowen hoor.
Net als met alcohol, ik drink ook graag een glaasje wijn. Maar met mate.

ik denk dat mensen die alleen zitten te blowen, meer piekeren dan mensen die alleen drinken, die kijken er graag een filmpje bij, met een zakje chips en dat geeft een voldaan gevoel, niet gezond maar wel tevredenquote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die thuis zich eenzaam en alleen volgieten met bier/sherry/whisky/etc

nog nooit gehoord van alcoholisten of zo?quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef meth77 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen die alleen zitten te blowen, meer piekeren dan mensen die alleen drinken, die kijken er graag een filmpje bij, met een zakje chips

nou ik zuip ook veel maar dan ben je niet een alchoholist en volgens mij zijn echte alcoholisten niet depressief , degenen die ik ken niet tenminstequote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Klaudias het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van alcoholisten of zo?

trollquote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef meth77 het volgende:
[..]
nou ik zuip ook veel maar dan ben je niet een alchoholist en volgens mij zijn alcoholisten niet depressief , degenen die ik ken niet tenminste

Volgens mij heb je echt een bloedhekel aan blowenquote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef meth77 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen die alleen blowen, meer piekeren dan mensen die alleen drinken

Echte alcohollisten ontkennen dat ze een probleem hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef meth77 het volgende:
[..]
nou ik zuip ook veel maar dan ben je niet een alchoholist en volgens mij zijn echte alcoholisten niet depressief , degenen die ik ken niet tenminste

Depressie kan aangeboren zijn dus dan maakt het niet uit wat doet of laat.quote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je hebt ook mensen die niet blowen die zwaar depressief zijn.

²
²

Verbeterd.quote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht vinden jullie mij streng en ouderwets, maar volgens mij komen we in een betere wereld terecht als we de volgende zaken verbieden en destroyen
- (soft)drugs
- wapens
- goedkope lectuur
- alcohol
- BansheeBoy
Ik ben er van overtuigd dat we dan the next level qua living zullen halen.²

Verbeterdquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht vinden jullie mij streng en ouderwets, maar volgens mij komen we in een betere wereld terecht als we de volgende zaken verbieden en destroyen
- (soft)drugs
- wapens
- goedkope lectuur
- alcohol
- SBS6
- Telegraaf
- PVV
Ik ben er van overtuigd dat we dan the next level qua living zullen halen.²

Je vergeet:quote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
- (soft)drugs
- wapens
- goedkope lectuur
- alcohol

Die eerste categorie veroorzaakt anders ook een boel overlast.quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef vaasinbloem het volgende:
Nogal een groot verschil tussen de mensen die in het weekend zich helemaal lam zuipen en die zich zuipen om weg te rennen voor hun problemen. Zelfde met wiet.

Wat is hier typisch aan dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef Tiemie het volgende:
http://www.nu.nl/alphen-a(...)lcentrum-alphen.html

De man is in de war. Niet fijn dat ie dan een mes bij zich heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Wat is hier typisch aan dan?
De man heeft blijkbaar moeite met de verwerking,

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |