Zou wat zijn als die persoon aangifte ging doen van smaad en laster..quote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien om kenbaar te maken dat het die persoon dus helemaal niet is.
Geen flauw idee anders.

Dat gozertje mag daar best wel even over in de rats zitten inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zou wat zijn als die persoon aangifte ging doen van smaad en laster..

Kom maar op met dat gouden koffertjequote:Op maandag 11 april 2011 00:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat gozertje mag daar best wel even over in de rats zitten inderdaad.

Ik begrijp em niet.quote:

Vergoeding voor de aangerichte schade met de smaad en lasterquote:

Nee, omdat ze lomp zijn, ze zijn er al een paar keer op gewezen. Domme luiquote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien om kenbaar te maken dat het die persoon dus helemaal niet is.
Geen flauw idee anders.

Wrs. gewoon een pukkelaartje en een grapje. Hij mag wel even flink schrikken wat dat betreft.quote:Op maandag 11 april 2011 00:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vergoeding voor de aangerichte schade met de smaad en laster

Aan de andere kant van de ridderhof is het little turkey-maroc-africa etc.. dus dat are veel allochtone waren is niet zo raar.quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef Mishu het volgende:
Is die gast nou extreem-rechts of heeft hij die legerbroek voor de grap aangetrokken?
Best interessant om te weten aangezien sommige van zijn slachtoffers van allochtone afkomst waren![]()
Vind het stom dat hier geen aandacht aan wordt besteed. Als het een allochtoon geweest was die op Nederlanders zou schieten zou dat wel breed worden uitgemeten in de media.

Ik vond die tristan er ook niet echt uit zien als een crimineel..quote:Op maandag 11 april 2011 00:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Wrs. gewoon een pukkelaartje en een grapje. Hij mag wel even flink schrikken wat dat betreft.
Overigens keek ik gisteren ook naar die foto. Waarom weet ik niet want je kunt het gewoon niet zien aan mensen en toch wil je weten hoe zo iemand eruit ziet.
Ik ga maffen trouwens. Trusten.

Moet je voor de "gein" eens kijken op foto's van seriemoordenaars. Je ziet het niet.quote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond die tristan er ook niet echt uit zien als een crimineel..

21 topics , 2 dagen continue nieuws en dan nog zo'n domme post...quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef Mishu het volgende:
Is die gast nou extreem-rechts of heeft hij die legerbroek voor de grap aangetrokken?
Best interessant om te weten aangezien sommige van zijn slachtoffers van allochtone afkomst waren![]()
Vind het stom dat hier geen aandacht aan wordt besteed. Als het een allochtoon geweest was die op Nederlanders zou schieten zou dat wel breed worden uitgemeten in de media.
Waar háál je deze blatante nonsens vandaan?quote:Best interessant om te weten aangezien sommige van zijn slachtoffers van allochtone afkomst waren
Ik heb niet veel op met de pers, maar gelukkig zijn ze nog nét iets slimmer dan jij.quote:Vind het stom dat hier geen aandacht aan wordt besteed. Als het een allochtoon geweest was die op Nederlanders zou schieten zou dat wel breed worden uitgemeten in de media.

Ze mogen iig naar aanleiding van dit wel even nakijken hoe strikt de voorwaarden voor een wapenvergunning worden nageleefd.quote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef zoefbust het volgende:
[..]
http://www.flevocourant.nl/index.php/zuid-holland/7711.html

Hoe kom ik aan een wapenvergunning?quote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef Staal het volgende:
Voor een wapenvergunning is kennelijk enkel een verklaring van goed gedrag nodig. Weet niet of dit waar is maar mag hopen van niet.
Zal vast al eerder gepost zijn. Maar dit vind ik echt heel kwalijk als het zo is.

Ik kan van een paar clubs spreken dat er een meer dan strenge controle is.quote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze mogen iig naar aanleiding van dit wel even nakijken hoe strikt de voorwaarden voor een wapenvergunning worden nageleefd.

Bedankt voor je link. Maar inderdaad, verklaring van goed gedrag.quote:Op maandag 11 april 2011 01:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan een wapenvergunning?
"Het verstrekken van een wapenvergunning gebeurt onder strikte voorwaarden."
Maar de enige voorwaarden die genoemd worden zijn dat je geen strafblad mag hebben.

Zo streng hoort het ook te zijn. Waarom moet een "sportschutter" trouwens met echte kogels schieten? Kan ook best met een luchtdrukpistool.quote:Op maandag 11 april 2011 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan van een paar clubs spreken dat er een meer dan strenge controle is.
( voorbeeld)Gebruik van antidepressiva, ook al ben je al jaren lid is voldoende om je je vergunning te ontnemen.
Controle wordt ook door politie uitgevoerd, ik krijg in deze zaak niet echt een goede indruk van de politie daar.

Ik wacht eerst even de verdere berichtgeving af, zoland men het nog over een mitrailleur heeft neem ik ze al helemaal niet serieus.quote:Op maandag 11 april 2011 01:27 schreef Staal het volgende:
Eerste googleberichtje waarop ik zocht. Iets meer dan een maand geleden: http://www.privacybarometer.nl/regels.php?r=61
Denk niet dat het aan de politie ligt maar dat er iets mis is w.b.t. de communicatie m.b.t. de vergunningen. Iemand kan gierend gek zijn, leuk overkomen en medische achtergrond daar is geen toegang toe.
Maar dan nog is het sowieso van de pot gerukt dat een jong gozertje op een flatje vergunning heeft om daar drie wapens te houden? Wat is dat voor waanzin?

tot dinsdag in ieder geval.quote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef GGMM het volgende:
Die idioot die gisteren in z'n twitter had gezegd dat hij dit 'record' ging overtreffen is opgepakt hoorde ik?

Zo streng ís het ook bij de clubs die ik ken.quote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo streng hoort het ook te zijn. Waarom moet een "sportschutter" trouwens met echte kogels schieten? Kan ook best met een luchtdrukpistool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |