Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ik heb al in mijn stokbroden frans geantwoordquote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet ik er ons talen wonder even bijroepen ?
marijkequote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan kan dat, of je mag hier komen![]()
[..]
LekkerGoede vooruitzichten dus
[..]
He, kun jij 14 mei?
Ik bedoel overdag lieve schatquote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb al in mijn stokbroden frans geantwoord![]()
[..]
marijke
is op een zaterdag dus dan kan ik niet
overdag ben ik er welquote:Op zondag 10 april 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoel overdag lieve schatDan willen Peter, Sacha en ik even langskomen voor de wasmachine, stoelen en een bakje leut
![]()
quote:
Eet smakelijk!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari trekt aan wangetjes van ldg![]()
![]()
ja primaquote:
welk smaakjequote:
paprikaquote:
Lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja primalekker weekend gehad, verjaardagsfeestje met lieve vrienden
gister lekker terrasje gedaan en uit eten geweest, en vandaag lekker gechilled met mn
.
en nu even lekker een avondje voor mezelf![]()
en met jou?
ketchupquote:Op zondag 10 april 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
paprikamaar heb ook tomatenketchuppringles
redelijk klinkt niet heel enthousiast, waddup?quote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekker
Wel redelijk hoor
Weinig bijzonders gedaan.
ze zijn wel lekker, maar niet zo knapperigquote:
mooi, hele bus voor Toek!quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn wel lekker, maar niet zo knapperig
die van lays zijn lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn wel lekker, maar niet zo knapperig
je mag zelfs binnenkomenquote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vind je het goed als we dan langskomen?
Oh, ik dacht dat ik dan ging komen helpen schoonmakenquote:Op zondag 10 april 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik bedoel overdag lieve schatDan willen Peter, Sacha en ik even langskomen voor de wasmachine, stoelen en een bakje leut
![]()
jij maakt alleen schoonquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dan ging komen helpen schoonmaken![]()
Maar dat is dus niet
vriendje heeft net mijn zak leeggegetenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dan ging komen helpen schoonmaken![]()
Maar dat is dus niet
smakelijk friemelquote:
Geeft niet, maar dan schrap ik het weer uit de agendaquote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh nee, sorry
maar anders kom je 's avonds en logeren met bad
![]()
Want anders wordt het ophalen niets...
Ja, zondag sowieso aan de slagquote:Op zondag 10 april 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, maar dan schrap ik het weer uit de agenda![]()
En blijven slapen wordt het sowieso niet denk ik...ik denk er even over na. Maar alleen als we zondag dan wel aan de slag gaan
Niks.quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
redelijk klinkt niet heel enthousiast, waddup?
Enig idee hoe laat jullie dan weer thuis zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zondag sowieso aan de slagMoet ook wel
Genoeg te doen
Dus kijk maar even, zou heel fijn en gezellig zijn
Ja, dankquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/sho(...)VE_TSHIRT&shoptype=S
OMG, wat een heeeeerlijk kleurtje shirtquote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dank
Had ik al gekeken
Ben gister ook naar de stad geweest
Maar weinig leuks gezien
wat voor soort stijl zoek je?quote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dank
Had ik al gekeken
Ben gister ook naar de stad geweest
Maar weinig leuks gezien
quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG, wat een heeeeerlijk kleurtje shirt![]()
[ afbeelding ]
Leuk shirts, ken je Non Grada van The Sting?quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor soort stijl zoek je?
Ja, dat is echt bespottelijk belachelijkquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Tijd voor geitenkaas-wraps. Dus niet fraps, welke idioot die uitspraak heeft verzonnen mogen ze neerknallen.
Waar staat dat shirt dan?quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG, wat een heeeeerlijk kleurtje shirt![]()
[ afbeelding ]
vast degene die dokter oetker in dokter utker veranderdequote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Tijd voor geitenkaas-wraps. Dus niet fraps, welke idioot die uitspraak heeft verzonnen mogen ze neerknallen.
Zie, ik bedoel maarquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn
heeft zo n kleur shirt en dan lijkt het echt of zn ogen nog tien keer blauwer zijn, en dat moet ik m dan ook tig keer op n dag zeggeb
Ze hebben nu zelfs Saroma veranderd in dokter utkerquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast degene die dokter oetker in dokter utker veranderde
das n beetje urban toch? grote prints enzo, felle kleurtjes?quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk shirts, ken je Non Grada van The Sting?
pagina 3quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar staat dat shirt dan?
* pgrferrari kijken gaat
quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das n beetje urban toch? grote prints enzo, felle kleurtjes?
Die moet doooooooodquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast degene die dokter oetker in dokter utker veranderde
dat at ik laatst n keer, uit nostalgie... das smerigquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs Saroma veranderd in dokter utker![]()
Saroma
Je moet het ook niet met karnemelk kloppen!quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat at ik laatst n keer, uit nostalgie... das smerighaha in mijn herinnering was het best lekker
Neequote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs Saroma veranderd in dokter utker![]()
Saroma
eetsequote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
Vlees marineren en dingen wokken en van die dingen![]()
![]()
ik ga ns even voor je rondsurfenquote:
Dankquote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ns even voor je rondsurfen
Ja, ik weende in de supermarkt.quote:
http://www.go-britain.nl/category/tops.html?p=5quote:
je weet dat het morgen pas bijgewerkt wordt?quote:
Ik nu achter mijn laptop.quote:
Jawel, gister ook bij Britain geweest maar veel te duur.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
http://www.go-britain.nl/category/tops.html?p=5
staat hier wat leuks bij?de website dan he, niet perse die pagina
Kom ik ook net achterquote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef Muck het volgende:
[..]
je weet dat het morgen pas bijgewerkt wordt?
[..]
Ik nu achter mijn laptop.
Ik vind er weinig aanquote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh me likey![]()
http://shop.wefashion.com(...)k4aFDh%26%40Page%3D2
maar dat kan ook door die fijne kaaklijn komen
quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan![]()
Je bedoelt het T-shirt toch?
?quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef vergezocht het volgende:
Kan iemand hier in buitenaardse talen spreken?
Ik ken er wel een paar dialecten...
quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik vind het wel cool
maar zoals ik al zei,.. miss wordt ik ook wel enigzins afgeleid door hetgeen wat erin zit
ik heb soms nog mn puberale hormoonschommelingenquote:
Ik draag altijd een van deze sweatshirts hoor, lijkt er veel op:quote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh me likey![]()
http://shop.wefashion.com(...)k4aFDh%26%40Page%3D2
maar dat kan ook door die fijne kaaklijn komen
Ik zal hem morgen eens passenquote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb soms nog mn puberale hormoonschommelingen
die heb ik ook in mn kastquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik draag altijd een van deze sweatshirts hoor, lijkt er veel op:
[ afbeelding ]
Alleen staat dat kleine rode etiket niet op
quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen eens passen
Kijken hoe het eruit ziet, en misschien koop ik hem wel
Mijn ma vond hem leuk
ligt trws wel n beetje aan je bouw of het je goed staat denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen eens passen
Kijken hoe het eruit ziet, en misschien koop ik hem wel
Mijn ma vond hem leuk
Ik moet denk ik ook een nieuwe, maar mijn oude is zo fiiiijnquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb gisteren eindelijk n nieuwe zonnebril gekocht
Haha met capuchon op en zonnebril zie ik uit als een overvaller, daarom sla ik altijd een van die twee over, kan niet beide tegelijk. Anders mag ik zelfs geen tram binnenstappen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb ik ook in mn kastvoor sloddervosbankhangdagen
hier bij de nachtwinkel in mijn straat is er een geen petjes/capuchons/helmen/zonnebrillen policyquote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Haha met capuchon op en zonnebril zie ik uit als een overvaller, daarom sla ik altijd een van die twee over, kan niet beide tegelijk. Anders mag ik zelfs geen tram binnenstappen.
Hetzelfde als die ventquote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt trws wel n beetje aan je bouw of het je goed staat denk ikmaar ik heb je nooit gezien, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen
incl prachtkaak en baardjequote:
Whehe, wordt aan gewerktquote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
incl prachtkaak en baardje?
Preciesquote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
incl prachtkaak en baardje?
Oh wat flauwquote:Op zondag 10 april 2011 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe, wordt aan gewerkt
Heb vandaag alles geschoren behalve mijn 'baardje'![]()
ik hou van mooie baardjesquote:Op zondag 10 april 2011 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe, wordt aan gewerkt
Heb vandaag alles geschoren behalve mijn 'baardje'![]()
Nee, geen enkele. Sayonara en zulcks, ik ga eten.quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef vergezocht het volgende:
Kan iemand hier in buitenaardse talen spreken?
Ik ken er wel een paar dialecten...
Oeh, de clip van Tonight We Feel Alive is wel wat voor jouquote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou van mooie baardjesde baard sterft uit
steeds minder mannen met nog n mooie volle baardgroei
niet zulke baardenquote:Op zondag 10 april 2011 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, de clip van Tonight We Feel Alive is wel wat voor jouMuchos baardos
Tweedagen?quote:Op zondag 10 april 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet zulke baardengewoon mooie tweedagenbaardjes
Ah, die heeft mijn papaquote:Op zondag 10 april 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet zulke baardengewoon mooie tweedagenbaardjes
als je net je donsjes hebt duurt dat twee weken ik weetquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je net je donsjes hebt duurt dat twee weken ik weet
Ja, whehequote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je net je donsjes hebt duurt dat twee weken ik weet
Arm- en beenhaar ook?quote:Op zondag 10 april 2011 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, whehe![]()
Maar ik moet wel steeds vaker scheren nou.
Had ook echt vandaag besloten alles af te scheren behalve mijn baardhaar.
eehm wat heb jij nog meer te scheren danquote:Op zondag 10 april 2011 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, whehe![]()
Maar ik moet wel steeds vaker scheren nou.
Had ook echt vandaag besloten alles af te scheren behalve mijn baardhaar.
Gezichtshaar, snor, bakkebaarden en mijn nek.quote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm wat heb jij nog meer te scheren dan
bakkebaarden afscherenquote:Op zondag 10 april 2011 17:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gezichtshaar, snor en bakkebaarden![]()
Foei![]()
omdat mannelijkquote:Op zondag 10 april 2011 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi![]()
![]()
Wrm laten staan?
Zitten leuke dingen bijquote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
miss hebben ze hier wat leuks voor je?
http://www.6dollarshirts.com/t-shirts/
All shipping charges are calculated in real time based on the weight of your order and your location. You will need to proceed through the shopping cart to calculate accurate shipping rates and delivery timesquote:
6DollarShirts.com topicquote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
All shipping charges are calculated in real time based on the weight of your order and your location. You will need to proceed through the shopping cart to calculate accurate shipping rates and delivery times
versleten. hele dag bezig geweest.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 10 april 2011 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
versleten. hele dag bezig geweest.
Vanmiddag nog wel even PR kunnen kijken
nja achquote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
6DollarShirts.com topic
15 dollar shipping.
Dat is waarquote:Op zondag 10 april 2011 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja achdan is het op zich nog steeds goedkoop als je er n stel bestelt
Die zaterdag? Op tijd, we vertrekken vroegquote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enig idee hoe laat jullie dan weer thuis zijn?
Jawel.quote:Op zondag 10 april 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
![]()
Met jou ook?
* pgrferrari lurkte snel in je fobo![]()
- 2 wassen gedraaidquote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jawel.
Ohjee, viel het een beetje mee?
quote:
goed bezigquote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef crv het volgende:
[..]
- 2 wassen gedraaid
- Moestijn omgespit
- gestoft, gezogen en gedweild
- bed opgemaakt
- satelietontvanger ge-upgrade-
- bouwtekeningen aangepast.
- werkmail beantwoord
- dakgoten schoongemaakt
PR is Parijs - Roubaix
Woahquote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef crv het volgende:
[..]
- 2 wassen gedraaid
- Moestijn omgespit
- gestoft, gezogen en gedweild
- bed opgemaakt
- satelietontvanger ge-upgrade-
- bouwtekeningen aangepast.
- werkmail beantwoord
- dakgoten schoongemaakt
PR is Parijs - Roubaix
smaakt n beetje als vloeibare curryquote:
Mint in de yoghurt is ook lekkerquote:
*geeft naan door.quote:Op zondag 10 april 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
smaakt n beetje als vloeibare curryik mis alleen t naanbrood
ik kan daar n superlekkere dip van makenquote:
Oh, iets om voor de volgende keer te onthouden dan.quote:Op zondag 10 april 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
smaakt n beetje als vloeibare curryik mis alleen t naanbrood
Sorry.quote:
tis gewoon de kip tikka soep van unox hoorquote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, iets om voor de volgende keer te onthouden dan.
[..]
Player!quote:
Huh?quote:
Nog nooit gegeten.quote:Op zondag 10 april 2011 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis gewoon de kip tikka soep van unox hooranders zoek je je het apenlazerus
Stukken beter.quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh?
OjaaHoi
Maar ik heb het nu niet koud hoor
Lijkt me niet slim als ldg bezet isquote:
* pgrferrari geeft slijptol aanquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet een stuk van mijn gitaar afvijlenfretdraad steekt uit
![]()
Dat is vreemd.quote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet een stuk van mijn gitaar afvijlenfretdraad steekt uit
![]()
* RockNijntje geeft slijptol terug en pakt porseleinschuurpapierquote:
Ik zit te denken om ipv een macbook een mac mini te kopenquote:
Best wel ja.quote:
* pgrferrari geeft decoupeerzaag aanquote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje geeft slijptol terug en pakt porseleinschuurpapier![]()
Dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit te denken om ipv een macbook een mac mini te kopen
* RockNijntje decoupeerzaag teruggeeftquote:Op zondag 10 april 2011 18:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari geeft decoupeerzaag aan![]()
* pgrferrari kettingzaag aangeeft.quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje decoupeerzaag teruggeeft![]()
dat was toch mijn bubbelbad en afwasmachnie reparatie weekendquote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zaterdag? Op tijd, we vertrekken vroeg
Mja dat zie je aankomen he, als je eerst moet bestellen voordat je ziet wat de kosten wordenquote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
6DollarShirts.com topic
15 dollar shipping.
* RockNijntje kettingzaag teruggeeft.quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari kettingzaag aangeeft.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
Vlees marineren en dingen wokken en van die dingen enzo![]()
![]()
Waarom wel of waarom niet?quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
Huisje weer schoon
Hmm... Wel of geen wijntje.... *twijfelt*
Lullig is datquote:Op zondag 10 april 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja dat zie je aankomen he, als je eerst moet bestellen voordat je ziet wat de kosten worden
Ook damesshirts? Zo ja; link gevenquote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lullig is dat![]()
Maar wel leuke shirts.
www.6dollarshirts.comquote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook damesshirts? Zo ja; link geven
Wijntje is wel lekker.. Ik weet alleen niet of ik er wel genoeg zin in heb...quote:
Dank.quote:
Nee, sowieso weinig beestjes, was ook gewoon heel druk in 't bos. Ben nog wel meerdere malen onzedelijk betast door een hommelquote:
Boot?quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
Voor degenen die bang waren dat mijn boot was omgeslagen en ik nu ergens hulpeloos ronddrijf: ik ben droog gebleven. Had alleen wat last van zeebenen toen ik weer vaste grond onder mijn voeten had.
*belt weer 112 om te zeggen dat alles goed is en de DM is aangekomen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
Voor degenen die bang waren dat mijn boot was omgeslagen en ik nu ergens hulpeloos ronddrijf: ik ben droog gebleven. Had alleen wat last van zeebenen toen ik weer vaste grond onder mijn voeten had.
Ik kijk de herhaling van de soaps wel. Ooit. Of 'koop' de DVD!quote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef DaMart het volgende:
En heb ik hier nog wat gemist vandaag, behalve jullie?
Ik kan wel een keer een Koffiesoap voor de KSC schrijven hoor... met KSC'ers in de hoofdrolquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling van de soaps wel. Ooit. Of 'koop' de DVD!
the never ending story?quote:Op zondag 10 april 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan wel een keer een Koffiesoap voor de KSC schrijven hoor... met KSC'ers in de hoofdrol.
Limahlquote:
Onderweg naar koffie? The bold and the Coffee? Dan ben ik de boldquote:
Whehequote:Op zondag 10 april 2011 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderweg naar koffie? The bold and the Coffee? Dan ben ik de bold
Goede thee, slechte koffie!quote:Op zondag 10 april 2011 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderweg naar koffie? The bold and the Coffee? Dan ben ik de bold
normaal zit je op de wc met je broek omlaag ...quote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
OMGniet doorspoelen als je op de wc zit met je broek aan
![]()
Kloptquote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal zit je op de wc met je broek omlaag ...
Ja, vooral stil en leeg en sippigquote:
Hai Martquote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Marijke.
Zaterdag kom ik je huis weer vullen.
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zometeen lekker soul luisteren met DJ LoLa
Weet ik, maar dan heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vooral stil en leeg en sippigAfscheid nemen wordt steeds moeilijker
![]()
HaiHoe is het met jou meisje?
[..]
Hai MartDat is ook heel leuk, maar anders
![]()
Ik kan ze je ook gratis geven hoorquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Toekito het volgende:
ik ben door mijn TBBT-dvd's heen gelukkig is seizoen 3 te koop
Wat heeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef Muck het volgende:
Zo, geen was meer, geen afwas meer, heeeel veel nette stapeltjes schoon wasgoed, een opgeruimd balkon...
Ik had mijn kaartje toch?quote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WOEHOE
[..]![]()
Ik mis jou ook
Volgende week weer
En
ik ben je cadeautje vergeten
Lief Martquote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan heb je iets om naar uit te kijken.
Hier is alles goedquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vooral stil en leeg en sippigAfscheid nemen wordt steeds moeilijker
![]()
HaiHoe is het met jou meisje?
Nee, dat was niet je cadeautjequote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had mijn kaartje toch?
En wat lief dat je me mistIk mis jou ook
En J. vond het ook erg gezellig
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier is alles goedHeerlijk weekend gehad
OMG, heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ze je ook gratis geven hoor![]()
Hai ToekEen bento is trouwens dit:
[ afbeelding ]
Een Japanse lunch helemaal opgeleukt
Ik moet nog stofzuigen en dweilen, maar dan komt morgen welquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeeeeeeeeeeeeeerlijkIk moet nog een wasje ophangen en dan is het ook klaar vind ik
Hai meisje
Komt wel goedquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief MartIk voel me serieus een beetje sippig
![]()
ik heb dat ook steeds meerquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Gisteren naar vrienden geweest en vandaag gewoon lekker niks, in de zon liggen en gitaarspelen enzoquote:
heb 1 en 2 al legaalquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ze je ook gratis geven hoor![]()
Hai ToekEen bento is trouwens dit:
[ afbeelding ]
Een Japanse lunch helemaal opgeleukt
nee nee neequote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
OMG, heb jij die gemaakt?
[..]
Ik moet nog stofzuigen en dweilen, maar dan komt morgen wel
En lekker man
hai
[..]
Komt wel goed
Klinkt heel egoistisch, maar ik ben zo blij dat we dat gehad hebben en nu een plekkie voor onszelf hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat ook steeds meerineens heel alenig enzo, en dan duurt het ineens zo lang tot het weer weekend is
dat is ook heel lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt heel egoistisch, maar ik ben zo blij dat we dat gehad hebben en nu een plekkie voor onszelf hebben
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat ook steeds meerineens heel alenig enzo, en dan duurt het ineens zo lang tot het weer weekend is
Heerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren naar vrienden geweest en vandaag gewoon lekker niks, in de zon liggen en gitaarspelen enzo
Dat is ook legaalquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb 1 en 2 al legaaldus wil de serie compleet. Toch bedankt
Haai Marijke
Oh. Ziet er vrolijk uit maar mijn eten moet veel en lekker zijn. Hoe het eruit ziet is een detail. Bovendien ziet dit er wel erg gezond uit
Freakin' fantasticquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee nee neeWas het maar waar
Ik heb wel super coole ideeen!
Ze hebben gekleurde sesam met smaakjes bij de toko
Rood, groen en geel. En ik heb een hartjes en sterretjes vorm voor rijst
Dus wauw
Ik verheug me nu op mijn eerste bento
![]()
Morgen![]()
Dankje![]()
He gekkiequote:
Snap ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt heel egoistisch, maar ik ben zo blij dat we dat gehad hebben en nu een plekkie voor onszelf hebben
dat lag niet zo zeer aan jou volgens mij hoor!quote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is ook heel lekkersamenwonen kan heel relaxed zijn
maar dat ga ik toch echt nog wel ff minimaal n jaar uitstellen.. de vorige keer was geen succesdus ik heb samenwoon issues
Snap ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is ook heel lekkersamenwonen kan heel relaxed zijn
maar dat ga ik toch echt nog wel ff minimaal n jaar uitstellen.. de vorige keer was geen succesdus ik heb samenwoon issues
wilde m vandaag niet echt loslatenquote:
hoe was je weekendquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He gekkie
[..]
Snap ikAl vind ik samenwonen nu veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg
Maar het samenzijn, ook met kindjes, is gewoon heerlijk
![]()
Hihihi, ik maak een kiekje hoor van m'n eerste bento, als ie een beetje luktquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Freakin' fantastic
Toek krijgt morgen een bento-light mee naar zijn werk
Lees: diverse opgeleukte kliekjes![]()
Hebbie de foto van het balkon gezien?
Dat is ook veul te vroeg joh, maar ik snap ook dat het samenzijn ook heerlijk isquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He gekkie
[..]
Snap ikAl vind ik samenwonen nu veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg
Maar het samenzijn, ook met kindjes, is gewoon heerlijk
![]()
Die met dat accentquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
Die dames in de jungle zijn echt heel erg. Maar wel tetten!
nee en dat maakt het zo eng.. het gevoel dat het ineens in elkaar kan klappen zonder dat je er controle over hebtquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat lag niet zo zeer aan jou volgens mij hoor!
En dan moeten ze 'enge' dingen etenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
Die dames in de jungle zijn echt heel erg. Maar wel tetten!
Schattigquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wilde m vandaag niet echt loslatenheb m wel twee keer gedag gezegd en m dan toch weer naar me toe getrokken om nog even vast te houden
dat is wel te begrijpen. Maar komt wel goed schatjequote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee en dat maakt het zo eng.. het gevoel dat het ineens in elkaar kan klappen zonder dat je er controle over hebt
Heerlijk!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Schattig![]()
Maar stom he?
Ik heb van die whiteboardstickers gekocht bij de action, en nu hadden ze daar allemaal stiekem lieve dingen op gezet
Doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik maak een kiekje hoor van m'n eerste bento, als ie een beetje lukt
Cool![]()
Voor jou altijdquote:NeeKun je em nog een keer laten zien?
Ja, en ik ben zo blij voor jullie dat jullie je eigen stekje hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is ook veul te vroeg joh, maar ik snap ook dat het samenzijn ook heerlijk is
[..]
Die met dat accent
Hij doet het nietquote:
gister ook met vrienden lekker gebbknoeid en gezellig avondje gehad.quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk!Gister gerelaxed en gebbqed met vrienden op een strandje
En vandaag gevaren op een fluisterboot bij Giethoorn
Jouw weekend?
Mooie tekst op het koekblikquote:
Tofquote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Doen
[..]
Voor jou altijd
Hij is lekker schoon nou (op die zwarte plakzooi na, dat blijkt frituurvet te zijn en ik krijg het niet weg) en de kluskast is verhuisd
[ afbeelding ]
Wat lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister ook met vrienden lekker gebbknoeid en gezellig avondje gehad.
Vandaag de mountainbike uit de schuur gepakt en kilomter of 30 - 35 gereden
Ik zou het zo eten denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan moeten ze 'enge' dingen etenIk zou leguaan kiezen omdat ik het nog nooit op heb zei _A_ net
Was achteraf gezien ook precies op tijdquote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik ben zo blij voor jullie dat jullie je eigen stekje hebben![]()
[..]
Hij doet het niet
Klaprozen? Voor ontploffietaart?quote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofHe, en waar zijn je klaprozen?
![]()
* DaMart geeft Marijke een dikke knuffelquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
komt het ook wel, maar mijnquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel te begrijpen. Maar komt wel goed schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |