normaal zit je op de wc met je broek omlaag ...quote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
OMGniet doorspoelen als je op de wc zit met je broek aan
![]()
Kloptquote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal zit je op de wc met je broek omlaag ...
Ja, vooral stil en leeg en sippigquote:
Hai Martquote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Marijke.
Zaterdag kom ik je huis weer vullen.
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zometeen lekker soul luisteren met DJ LoLa
Weet ik, maar dan heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vooral stil en leeg en sippigAfscheid nemen wordt steeds moeilijker
![]()
HaiHoe is het met jou meisje?
[..]
Hai MartDat is ook heel leuk, maar anders
![]()
Ik kan ze je ook gratis geven hoorquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Toekito het volgende:
ik ben door mijn TBBT-dvd's heen gelukkig is seizoen 3 te koop
Wat heeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef Muck het volgende:
Zo, geen was meer, geen afwas meer, heeeel veel nette stapeltjes schoon wasgoed, een opgeruimd balkon...
Ik had mijn kaartje toch?quote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WOEHOE
[..]![]()
Ik mis jou ook
Volgende week weer
En
ik ben je cadeautje vergeten
Lief Martquote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan heb je iets om naar uit te kijken.
Hier is alles goedquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vooral stil en leeg en sippigAfscheid nemen wordt steeds moeilijker
![]()
HaiHoe is het met jou meisje?
Nee, dat was niet je cadeautjequote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had mijn kaartje toch?
En wat lief dat je me mistIk mis jou ook
En J. vond het ook erg gezellig
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier is alles goedHeerlijk weekend gehad
OMG, heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ze je ook gratis geven hoor![]()
Hai ToekEen bento is trouwens dit:
[ afbeelding ]
Een Japanse lunch helemaal opgeleukt
Ik moet nog stofzuigen en dweilen, maar dan komt morgen welquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeeeeeeeeeeeeeerlijkIk moet nog een wasje ophangen en dan is het ook klaar vind ik
Hai meisje
Komt wel goedquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief MartIk voel me serieus een beetje sippig
![]()
ik heb dat ook steeds meerquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief MartIk voel me serieus een beetje sippig
![]()
Gisteren naar vrienden geweest en vandaag gewoon lekker niks, in de zon liggen en gitaarspelen enzoquote:
heb 1 en 2 al legaalquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ze je ook gratis geven hoor![]()
Hai ToekEen bento is trouwens dit:
[ afbeelding ]
Een Japanse lunch helemaal opgeleukt
nee nee neequote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
OMG, heb jij die gemaakt?
[..]
Ik moet nog stofzuigen en dweilen, maar dan komt morgen wel
En lekker man
hai
[..]
Komt wel goed
Klinkt heel egoistisch, maar ik ben zo blij dat we dat gehad hebben en nu een plekkie voor onszelf hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat ook steeds meerineens heel alenig enzo, en dan duurt het ineens zo lang tot het weer weekend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |