OMG, wat een heeeeerlijk kleurtje shirtquote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dank
Had ik al gekeken
Ben gister ook naar de stad geweest
Maar weinig leuks gezien
wat voor soort stijl zoek je?quote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dank
Had ik al gekeken
Ben gister ook naar de stad geweest
Maar weinig leuks gezien
quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG, wat een heeeeerlijk kleurtje shirt![]()
[ afbeelding ]
Leuk shirts, ken je Non Grada van The Sting?quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor soort stijl zoek je?
Ja, dat is echt bespottelijk belachelijkquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Tijd voor geitenkaas-wraps. Dus niet fraps, welke idioot die uitspraak heeft verzonnen mogen ze neerknallen.
Waar staat dat shirt dan?quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG, wat een heeeeerlijk kleurtje shirt![]()
[ afbeelding ]
vast degene die dokter oetker in dokter utker veranderdequote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Tijd voor geitenkaas-wraps. Dus niet fraps, welke idioot die uitspraak heeft verzonnen mogen ze neerknallen.
Zie, ik bedoel maarquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn
heeft zo n kleur shirt en dan lijkt het echt of zn ogen nog tien keer blauwer zijn, en dat moet ik m dan ook tig keer op n dag zeggeb
Ze hebben nu zelfs Saroma veranderd in dokter utkerquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast degene die dokter oetker in dokter utker veranderde
das n beetje urban toch? grote prints enzo, felle kleurtjes?quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk shirts, ken je Non Grada van The Sting?
pagina 3quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar staat dat shirt dan?
* pgrferrari kijken gaat
quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das n beetje urban toch? grote prints enzo, felle kleurtjes?
Die moet doooooooodquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast degene die dokter oetker in dokter utker veranderde
dat at ik laatst n keer, uit nostalgie... das smerigquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs Saroma veranderd in dokter utker![]()
Saroma
Je moet het ook niet met karnemelk kloppen!quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat at ik laatst n keer, uit nostalgie... das smerighaha in mijn herinnering was het best lekker
Neequote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs Saroma veranderd in dokter utker![]()
Saroma
eetsequote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
Vlees marineren en dingen wokken en van die dingen![]()
![]()
ik ga ns even voor je rondsurfenquote:
Dankquote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ns even voor je rondsurfen
Ja, ik weende in de supermarkt.quote:
http://www.go-britain.nl/category/tops.html?p=5quote:
je weet dat het morgen pas bijgewerkt wordt?quote:
Ik nu achter mijn laptop.quote:
Jawel, gister ook bij Britain geweest maar veel te duur.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
http://www.go-britain.nl/category/tops.html?p=5
staat hier wat leuks bij?de website dan he, niet perse die pagina
Kom ik ook net achterquote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef Muck het volgende:
[..]
je weet dat het morgen pas bijgewerkt wordt?
[..]
Ik nu achter mijn laptop.
Ik vind er weinig aanquote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh me likey![]()
http://shop.wefashion.com(...)k4aFDh%26%40Page%3D2
maar dat kan ook door die fijne kaaklijn komen
quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan![]()
Je bedoelt het T-shirt toch?
?quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef vergezocht het volgende:
Kan iemand hier in buitenaardse talen spreken?
Ik ken er wel een paar dialecten...
quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik vind het wel cool
maar zoals ik al zei,.. miss wordt ik ook wel enigzins afgeleid door hetgeen wat erin zit
ik heb soms nog mn puberale hormoonschommelingenquote:
Ik draag altijd een van deze sweatshirts hoor, lijkt er veel op:quote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh me likey![]()
http://shop.wefashion.com(...)k4aFDh%26%40Page%3D2
maar dat kan ook door die fijne kaaklijn komen
Ik zal hem morgen eens passenquote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb soms nog mn puberale hormoonschommelingen
die heb ik ook in mn kastquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik draag altijd een van deze sweatshirts hoor, lijkt er veel op:
[ afbeelding ]
Alleen staat dat kleine rode etiket niet op
quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen eens passen
Kijken hoe het eruit ziet, en misschien koop ik hem wel
Mijn ma vond hem leuk
ligt trws wel n beetje aan je bouw of het je goed staat denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen eens passen
Kijken hoe het eruit ziet, en misschien koop ik hem wel
Mijn ma vond hem leuk
Ik moet denk ik ook een nieuwe, maar mijn oude is zo fiiiijnquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb gisteren eindelijk n nieuwe zonnebril gekocht
Haha met capuchon op en zonnebril zie ik uit als een overvaller, daarom sla ik altijd een van die twee over, kan niet beide tegelijk. Anders mag ik zelfs geen tram binnenstappen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb ik ook in mn kastvoor sloddervosbankhangdagen
hier bij de nachtwinkel in mijn straat is er een geen petjes/capuchons/helmen/zonnebrillen policyquote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Haha met capuchon op en zonnebril zie ik uit als een overvaller, daarom sla ik altijd een van die twee over, kan niet beide tegelijk. Anders mag ik zelfs geen tram binnenstappen.
Hetzelfde als die ventquote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt trws wel n beetje aan je bouw of het je goed staat denk ikmaar ik heb je nooit gezien, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |