mooi, hele bus voor Toek!quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn wel lekker, maar niet zo knapperig
die van lays zijn lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn wel lekker, maar niet zo knapperig
je mag zelfs binnenkomenquote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vind je het goed als we dan langskomen?
Oh, ik dacht dat ik dan ging komen helpen schoonmakenquote:Op zondag 10 april 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik bedoel overdag lieve schatDan willen Peter, Sacha en ik even langskomen voor de wasmachine, stoelen en een bakje leut
![]()
jij maakt alleen schoonquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dan ging komen helpen schoonmaken![]()
Maar dat is dus niet
vriendje heeft net mijn zak leeggegetenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dan ging komen helpen schoonmaken![]()
Maar dat is dus niet
smakelijk friemelquote:
Geeft niet, maar dan schrap ik het weer uit de agendaquote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh nee, sorry
maar anders kom je 's avonds en logeren met bad
![]()
Want anders wordt het ophalen niets...
Ja, zondag sowieso aan de slagquote:Op zondag 10 april 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, maar dan schrap ik het weer uit de agenda![]()
En blijven slapen wordt het sowieso niet denk ik...ik denk er even over na. Maar alleen als we zondag dan wel aan de slag gaan
Niks.quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
redelijk klinkt niet heel enthousiast, waddup?
Enig idee hoe laat jullie dan weer thuis zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zondag sowieso aan de slagMoet ook wel
Genoeg te doen
Dus kijk maar even, zou heel fijn en gezellig zijn
Ja, dankquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/sho(...)VE_TSHIRT&shoptype=S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |