quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zometeen lekker soul luisteren met DJ LoLa
Weet ik, maar dan heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vooral stil en leeg en sippigAfscheid nemen wordt steeds moeilijker
![]()
HaiHoe is het met jou meisje?
[..]
Hai MartDat is ook heel leuk, maar anders
![]()
Ik kan ze je ook gratis geven hoorquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Toekito het volgende:
ik ben door mijn TBBT-dvd's heen gelukkig is seizoen 3 te koop
Wat heeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef Muck het volgende:
Zo, geen was meer, geen afwas meer, heeeel veel nette stapeltjes schoon wasgoed, een opgeruimd balkon...
Ik had mijn kaartje toch?quote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WOEHOE
[..]![]()
Ik mis jou ook
Volgende week weer
En
ik ben je cadeautje vergeten
Lief Martquote:Op zondag 10 april 2011 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan heb je iets om naar uit te kijken.
Hier is alles goedquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vooral stil en leeg en sippigAfscheid nemen wordt steeds moeilijker
![]()
HaiHoe is het met jou meisje?
Nee, dat was niet je cadeautjequote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had mijn kaartje toch?
En wat lief dat je me mistIk mis jou ook
En J. vond het ook erg gezellig
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier is alles goedHeerlijk weekend gehad
OMG, heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ze je ook gratis geven hoor![]()
Hai ToekEen bento is trouwens dit:
[ afbeelding ]
Een Japanse lunch helemaal opgeleukt
Ik moet nog stofzuigen en dweilen, maar dan komt morgen welquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeeeeeeeeeeeeeerlijkIk moet nog een wasje ophangen en dan is het ook klaar vind ik
Hai meisje
Komt wel goedquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief MartIk voel me serieus een beetje sippig
![]()
ik heb dat ook steeds meerquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Gisteren naar vrienden geweest en vandaag gewoon lekker niks, in de zon liggen en gitaarspelen enzoquote:
heb 1 en 2 al legaalquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ze je ook gratis geven hoor![]()
Hai ToekEen bento is trouwens dit:
[ afbeelding ]
Een Japanse lunch helemaal opgeleukt
nee nee neequote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
OMG, heb jij die gemaakt?
[..]
Ik moet nog stofzuigen en dweilen, maar dan komt morgen wel
En lekker man
hai
[..]
Komt wel goed
Klinkt heel egoistisch, maar ik ben zo blij dat we dat gehad hebben en nu een plekkie voor onszelf hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat ook steeds meerineens heel alenig enzo, en dan duurt het ineens zo lang tot het weer weekend is
dat is ook heel lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt heel egoistisch, maar ik ben zo blij dat we dat gehad hebben en nu een plekkie voor onszelf hebben
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat ook steeds meerineens heel alenig enzo, en dan duurt het ineens zo lang tot het weer weekend is
Heerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren naar vrienden geweest en vandaag gewoon lekker niks, in de zon liggen en gitaarspelen enzo
Dat is ook legaalquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb 1 en 2 al legaaldus wil de serie compleet. Toch bedankt
Haai Marijke
Oh. Ziet er vrolijk uit maar mijn eten moet veel en lekker zijn. Hoe het eruit ziet is een detail. Bovendien ziet dit er wel erg gezond uit
Freakin' fantasticquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee nee neeWas het maar waar
Ik heb wel super coole ideeen!
Ze hebben gekleurde sesam met smaakjes bij de toko
Rood, groen en geel. En ik heb een hartjes en sterretjes vorm voor rijst
Dus wauw
Ik verheug me nu op mijn eerste bento
![]()
Morgen![]()
Dankje![]()
He gekkiequote:
Snap ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt heel egoistisch, maar ik ben zo blij dat we dat gehad hebben en nu een plekkie voor onszelf hebben
dat lag niet zo zeer aan jou volgens mij hoor!quote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is ook heel lekkersamenwonen kan heel relaxed zijn
maar dat ga ik toch echt nog wel ff minimaal n jaar uitstellen.. de vorige keer was geen succesdus ik heb samenwoon issues
Snap ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is ook heel lekkersamenwonen kan heel relaxed zijn
maar dat ga ik toch echt nog wel ff minimaal n jaar uitstellen.. de vorige keer was geen succesdus ik heb samenwoon issues
wilde m vandaag niet echt loslatenquote:
hoe was je weekendquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He gekkie
[..]
Snap ikAl vind ik samenwonen nu veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg
Maar het samenzijn, ook met kindjes, is gewoon heerlijk
![]()
Hihihi, ik maak een kiekje hoor van m'n eerste bento, als ie een beetje luktquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Freakin' fantastic
Toek krijgt morgen een bento-light mee naar zijn werk
Lees: diverse opgeleukte kliekjes![]()
Hebbie de foto van het balkon gezien?
Dat is ook veul te vroeg joh, maar ik snap ook dat het samenzijn ook heerlijk isquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He gekkie
[..]
Snap ikAl vind ik samenwonen nu veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg
Maar het samenzijn, ook met kindjes, is gewoon heerlijk
![]()
Die met dat accentquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
Die dames in de jungle zijn echt heel erg. Maar wel tetten!
nee en dat maakt het zo eng.. het gevoel dat het ineens in elkaar kan klappen zonder dat je er controle over hebtquote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat lag niet zo zeer aan jou volgens mij hoor!
En dan moeten ze 'enge' dingen etenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
Die dames in de jungle zijn echt heel erg. Maar wel tetten!
Schattigquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wilde m vandaag niet echt loslatenheb m wel twee keer gedag gezegd en m dan toch weer naar me toe getrokken om nog even vast te houden
dat is wel te begrijpen. Maar komt wel goed schatjequote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee en dat maakt het zo eng.. het gevoel dat het ineens in elkaar kan klappen zonder dat je er controle over hebt
Heerlijk!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Schattig![]()
Maar stom he?
Ik heb van die whiteboardstickers gekocht bij de action, en nu hadden ze daar allemaal stiekem lieve dingen op gezet
Doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik maak een kiekje hoor van m'n eerste bento, als ie een beetje lukt
Cool![]()
Voor jou altijdquote:NeeKun je em nog een keer laten zien?
Ja, en ik ben zo blij voor jullie dat jullie je eigen stekje hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is ook veul te vroeg joh, maar ik snap ook dat het samenzijn ook heerlijk is
[..]
Die met dat accent
Hij doet het nietquote:
gister ook met vrienden lekker gebbknoeid en gezellig avondje gehad.quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk!Gister gerelaxed en gebbqed met vrienden op een strandje
En vandaag gevaren op een fluisterboot bij Giethoorn
Jouw weekend?
Mooie tekst op het koekblikquote:
Tofquote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Doen
[..]
Voor jou altijd
Hij is lekker schoon nou (op die zwarte plakzooi na, dat blijkt frituurvet te zijn en ik krijg het niet weg) en de kluskast is verhuisd
[ afbeelding ]
Wat lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister ook met vrienden lekker gebbknoeid en gezellig avondje gehad.
Vandaag de mountainbike uit de schuur gepakt en kilomter of 30 - 35 gereden
Ik zou het zo eten denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan moeten ze 'enge' dingen etenIk zou leguaan kiezen omdat ik het nog nooit op heb zei _A_ net
Was achteraf gezien ook precies op tijdquote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik ben zo blij voor jullie dat jullie je eigen stekje hebben![]()
[..]
Hij doet het niet
Klaprozen? Voor ontploffietaart?quote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofHe, en waar zijn je klaprozen?
![]()
* DaMart geeft Marijke een dikke knuffelquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |