Nog nooit gegeten.quote:Op zondag 10 april 2011 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis gewoon de kip tikka soep van unox hooranders zoek je je het apenlazerus
Stukken beter.quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh?
OjaaHoi
Maar ik heb het nu niet koud hoor
Lijkt me niet slim als ldg bezet isquote:
* pgrferrari geeft slijptol aanquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet een stuk van mijn gitaar afvijlenfretdraad steekt uit
![]()
Dat is vreemd.quote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet een stuk van mijn gitaar afvijlenfretdraad steekt uit
![]()
* RockNijntje geeft slijptol terug en pakt porseleinschuurpapierquote:
Ik zit te denken om ipv een macbook een mac mini te kopenquote:
Best wel ja.quote:
* pgrferrari geeft decoupeerzaag aanquote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje geeft slijptol terug en pakt porseleinschuurpapier![]()
Dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit te denken om ipv een macbook een mac mini te kopen
* RockNijntje decoupeerzaag teruggeeftquote:Op zondag 10 april 2011 18:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari geeft decoupeerzaag aan![]()
* pgrferrari kettingzaag aangeeft.quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje decoupeerzaag teruggeeft![]()
dat was toch mijn bubbelbad en afwasmachnie reparatie weekendquote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zaterdag? Op tijd, we vertrekken vroeg
Mja dat zie je aankomen he, als je eerst moet bestellen voordat je ziet wat de kosten wordenquote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
6DollarShirts.com topic
15 dollar shipping.
* RockNijntje kettingzaag teruggeeft.quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari kettingzaag aangeeft.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
Vlees marineren en dingen wokken en van die dingen enzo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |