Ja maar zijn plannen zijn helemaal te idioot voor woorden.quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoogervorst net gehoord in Buitenhof over de hypotheekrenteaftrek?
Ze gaan het langzaamaan wel inzien dat het een onhoudbaar systeem is, het duurt alleen heel lang
Overstappen op boilers, zonnepanelen e.d. dient een vrije markt initiatief te zijn, geen overheidsbeleid.quote:Op zondag 10 april 2011 14:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Klopt, die hetze tegen alles wat het milieu wilt verbeteren moet inderdaad stoppen.
Logisch. Als je daar de stekker er ineens uit wilt trekken sleur je onze hele economie de verdoemenis in.quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gaan het langzaamaan wel inzien dat het een onhoudbaar systeem is, het duurt alleen heel lang
Dat is op termijn ook onvermijdelijk; overigens wil ik benadrukken dat de hypotheekrenteaftrek slechts een component vormt in een groter systeem waarbij de overheid en de vastgoedmarkt veel te innig zijn verstrengeld.quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Politiek correcte late babyboomers. Zelfkritische westerse 'weg-met-ons' multicultiknuffelbeertjes.quote:Op zondag 10 april 2011 14:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat zijn nu weer cultureel marxisten?Zijn dat mensen die geen moeite hebben met een samenleving die kunst en cultuur stimuleert?
Je bent neem ik aan ook voor het stopzetten van alle overheidssteun aan oliemaatschappijen? Van belastingsubsidies tot steun voor research?quote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overstappen op boilers, zonnepanelen e.d. dient een vrije markt initiatief te zijn, geen overheidsbeleid.
Dat doet mij deugd mijnheer.quote:
Niemand wilt dat, dus waarom blijven rechtsen dat toch altijd maar aandragen? Willen jullie gewoon een spookbeeld creeren om het zo maar te kunnen uitstellen?quote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Logisch. Als je daar de stekker er ineens uit wilt trekken sleur je onze hele economie de verdoemenis in.
En wat heeft dat met marxisme te maken?quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Politiek correcte late babyboomers. Zelfkritische westerse 'weg-met-ons' multicultiknuffelbeertjes.
Hoe had jij dat dan gezien?quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niemand wilt dat, dus waarom blijven rechtsen dat toch altijd maar aandragen? Willen jullie gewoon een spookbeeld creeren om het zo maar te kunnen uitstellen?
Afbouwen over een lange termijn? Lijkt me niet zo heel moeilijk hè. Er is niemand, geen enkele partij, ook niet de linkse, die het per direct willen afschaffen. Als er al over wordt gesproken is het in termijnen van tientallen jaren waarin het langzaam wordt afgebouwd.quote:
Je bedoelt kortingen en vrijwaarding in plaats van subsidies denk ik, maar nee daar ben ik niet op tegen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je bent neem ik aan ook voor het stopzetten van alle overheidssteun aan oliemaatschappijen? Van belastingsubsidies tot steun voor research?
Waar traditioneel marxisten enkel op economisch vlak de heersende klasse omver willen werpen, keert het cultureel marxisme zich tegen de westerse hegemonie op cultureel gebied. M.a.w. het komt op voor de 'onderdrukten' 'non-traditionelen' 'anti-conservatieven'. Het gaat uit van een culturele tegenstelling tussen het westers imperialisme en het multiculturalisme waar het de underdog verdedigd. Dit is geen conspiracy-gedachte verder hoor, maar zoek de Frankfurter Schule maar eens op.quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat heeft dat met marxisme te maken?
Geen problemen mee.quote:Op zondag 10 april 2011 14:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Afbouwen over een lange termijn? Lijkt me niet zo heel moeilijk hè. Er is niemand, geen enkele partij, ook niet de linkse, die het per direct willen afschaffen. Als er al over wordt gesproken is het in termijnen van tientallen jaren waarin het langzaam wordt afgebouwd.
Exact.quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar traditioneel marxisten enkel op economisch vlak de heersende klasse omver willen werpen, keert het cultureel marxisme zich tegen de westerse hegemonie op cultureel gebied. M.a.w. het komt op voor de 'onderdrukten' 'non-traditionelen' 'anti-conservatieven'. Het gaat uit van een culturele tegenstelling tussen het westers imperialisme en het multiculturalisme waar het de underdog verdedigd. Dit is geen conspiracy-gedachte verder hoor, maar zoek de Frankfurter Schule maar eens op.
Het is vooral zo ontzettend gemaakt. De Freek de Jonge's onder ons kunnen nooit een keer bij het blanke, westerse leed stilstaan, maar pleiten op nationaal historische gebeurtenissen zoals dodenherdenking nog voor een schuldbetuiging aan Nederlands-Indie. Hetzelfde geldt voor de complete waanzin nadat Balkenende het had over de VOC-mentaliteit. Nee, we mogen vooral nergens trots op zijn hier, het is allemaal fout en zodra je bezig bent met de problemen van andere culturen ben je een racist.quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact.
De meest verwerpelijke politieke stroming (afgezien van het marxisme en communisme) ter wereld.
In deze discussie ga ik niet eens mee want het slaat werkelijk nergens opquote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact.
De meest verwerpelijke politieke stroming (afgezien van het marxisme en communisme) ter wereld.
Doe eens een poging. Waarom slaat het nergens op?quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
In deze discussie ga ik niet eens mee want het slaat werkelijk nergens op
Je zei het beter dan ik kon bedenken.quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is vooral zo ontzettend gemaakt. De Freek de Jonge's onder ons kunnen nooit een keer bij het blanke, westerse leed stilstaan, maar pleiten op nationaal historische gebeurtenissen zoals dodenherdenking nog voor een schuldbetuiging aan Nederlands-Indie. Hetzelfde geldt voor de complete waanzin nadat Balkenende het had over de VOC-mentaliteit. Nee, we mogen vooral nergens trots op zijn hier, het is allemaal fout en zodra je bezig bent met de problemen van andere culturen ben je een racist.
Wederom sla je de spijker op z'n kop.quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is vooral zo ontzettend gemaakt. De Freek de Jonge's onder ons kunnen nooit een keer bij het blanke, westerse leed stilstaan, maar pleiten op nationaal historische gebeurtenissen zoals dodenherdenking nog voor een schuldbetuiging aan Nederlands-Indie. Hetzelfde geldt voor de complete waanzin nadat Balkenende het had over de VOC-mentaliteit. Nee, we mogen vooral nergens trots op zijn hier, het is allemaal fout en zodra je bezig bent met de problemen van andere culturen ben je een racist.
Omdat mensen die jij 'cultureel marxist' noemt helemaal geen tegenstander zijn van onze kapitalistische samenleving, in tegenstelling tot echte marxisten.quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe eens een poging. Waarom slaat het nergens op?
Ach kom nou, ze verketteren de McDonalds-samenleving, de H&M-trutjes die slachtoffer zijn van de commercie. Ze zijn ook pro-Islam, pro-Turkije bij de EU, pro-immigratie, pro-EU superstaat, pro-klimaat-onheilstijding, pro-dierenrechten, pro-Palestina, pro-dubbele paspoorten, anti-topsalarissen, anti-vrije markt, anti-Amerika en anti-Israel, anti-Afghanistan missie, anti-conservatisme, anti-rechts, anti-nationalisme, anti-Islamcritici.quote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat mensen die jij 'cultureel marxist' noemt helemaal geen tegenstander zijn van onze kapitalistische samenleving, in tegenstelling tot echte marxisten.
Dus daarmee houdt voor mij de discussie al op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |