flip jo zoenenquote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef Mita het volgende:
Wie kan me vertellen, wat er na 23,10 gebeurt is. Veel cossen
niets bijzonders tot 30 minuten geledenquote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef Mita het volgende:
Kan dat wel een beetje begrijpen hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip is bang dat ie door iedereen gezien gaat worden als 'een laffe lul die iemand met liefdesverdriet probeert te versieren'.
Schijnt modern te zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef E.T.terBak het volgende:
Philip beseft dat hij het, door alcohol gevoede, troostvriendje van de avond is.
Hoe fout van J om over die Dennis te blijven l*llen.
Het is Bingo tussen Jo en Flipquote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef Mita het volgende:
ik ook wel hoor, maar half nl ( je niet iedereen) zullen dit wel grappig vindenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 02:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Schijnt modern te zijn.
Faalex en Lijzige Laura zaten bijvoorbeeld al hun exen door te nemen en elkaar te vertellen hoe leuk die wel niet waren
Het wás goed in beeld.quote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Het mag natuurlijk niet te expliciet in beeld komen. Zelfs dat hebben ze afgedeald
[ afbeelding ]
zie vorige COS de 1e 3 bladzijdesquote:
Dus het feestje is uitgegaan als een kaars. Ik zet de streams aan en zie Flip en Jo op het ronde bankje?quote:Op zondag 10 april 2011 02:30 schreef Gamey het volgende:
[..]
niets bijzonders tot 30 minuten geleden
Heb jij ze het condoom al zien pakken dan?quote:
Ze mogen niet bij elkaar in de slaapkamer aangezien ze niet bij elkaar in het team zitten ...quote:Op zondag 10 april 2011 02:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is Bingo tussen Jo en Flip
En waarschijnlijk spelen ze vannacht Pim Pam Pet op één en hetzelfde bed
heb je niet nodig op een opblaas pop die zijn al van plasticquote:Op zondag 10 april 2011 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb jij ze het condoom al zien pakken dan?
Zulk soort dingen ja.quote:Op zondag 10 april 2011 02:31 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik ook wel hoor, maar half nl ( je niet iedereen) zullen dit wel grappig vinden
hij gaat het donderdag noeilijk krijgen met Bart en Renate
Ik ben de laatste dagen iets milder over Mo, vind dat ze nu redelijk meevalt en zelfs af en toe zeer leuk is om naar te kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 02:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had het over Maik en (je favorietje) Mo he...
heb je gelijk in, maar de dronken acties met kots en bloot van Aafke en Mo vind ik toch net iets minder ladylikequote:Op zondag 10 april 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag je vinden hoor. Maar ik vind iemand die de fakking dag over tyfus dit, tieten dat, tering hier en flugelsletjes daar lult, totaal geen klasse hebben.
dat bedoelde ik ook, alleen bart en renate zullen hem wel voor het blok zetten donderdagquote:Op zondag 10 april 2011 02:33 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zulk soort dingen ja.
Kan nog wel wat verhalen verzinnen die mensen ineens gaan "vinden" (lees" vooroordelen).
Niet meer dan logisch dat Philip daar even moeite mee heeft.
Buiten het feit dat het al een jongen is die vrij serieus is (ondanks zijn grappen en grollen) en volgens mij zulke dingen sowieso niet zomaar doet.
Dat is ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 02:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen iets milder over Mo, vind dat ze nu redelijk meevalt en zelfs af en toe zeer leuk is om naar te kijken
[..]
heb je gelijk in, maar de dronken acties met kots en bloot van Aafke en Mo vind ik toch net iets minder ladylike
tsja heeft die toch zelf flink aan meegeholpen door als een schoothondje achter haar aan te lopen , uren liggend op het andere bed naar haar kijken, en maar te roepen dat hij niet verliefd was maar dat dit gewoon een hele goede vriendschap wasquote:Op zondag 10 april 2011 02:33 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zulk soort dingen ja.
Kan nog wel wat verhalen verzinnen die mensen ineens gaan "vinden" (lees" vooroordelen).
Niet meer dan logisch dat Philip daar even moeite mee heeft.
Buiten het feit dat het al een jongen is die vrij serieus is (ondanks zijn grappen en grollen) en volgens mij zulke dingen sowieso niet zomaar doet.
alleen al daardoor heeft ie best wel credit bij mijquote:Op zondag 10 april 2011 02:33 schreef bb2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 02:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is ook verschrikkelijk.
Nee geef mij Geer en karim maar, die hebben die seksspelletjes niet nodig voor het spel/ de show.
En Sharon ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 02:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee geef mij Geer en karim maar, die hebben die seksspelletjes niet nodig voor het spel/ de show.
Zeker weten.quote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Het mag natuurlijk niet te expliciet in beeld komen. Zelfs dat hebben ze afgedeald
[ afbeelding ]
Hij lijkt wat dat betreft eng veel op mij.....quote:Op zondag 10 april 2011 02:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
alleen al daardoor heeft ie best wel credit bij mij
Beetje minpuntje vind ik dan weer dat ie zich nu heel erg bekommert om wat "men" vindt.quote:Op zondag 10 april 2011 02:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
alleen al daardoor heeft ie best wel credit bij mij
datquote:Op zondag 10 april 2011 02:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van of sharon dat niet zou hebben toegelaten als er een jongen in dat huis zat die haar wel aantrekkelijk vond.quote:
Onzekerheid heet dat.quote:Op zondag 10 april 2011 02:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
Beetje minpuntje vind ik dan weer dat ie zich nu heel erg bekommert om wat "men" vindt.
Flip heeft over dit moment al 8 weken natte dromen gehad.quote:Op zondag 10 april 2011 02:36 schreef Gamey het volgende:
jo: hoe kan ik de twijfel bij je weg nemen dan
flip: ik moet er gewoon over nadenken.
jo waarover dan
flip: we hebben gezoend
jo: ja en
tip koptelefoon en hard zettenquote:Op zondag 10 april 2011 02:37 schreef Day het volgende:
Ik vind het prima dat ze onder de dekens liggen, maar ik versta er geen moer van!
Stem, zeg er wat van!
Condooms zijn zó niet SStquote:Op zondag 10 april 2011 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb jij ze het condoom al zien pakken dan?
Oke!quote:
dat dus.quote:Op zondag 10 april 2011 02:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn God, want een zeikerdje die Flip. Als vrouw zou ik daar al sowieso op afknappen
Dat kan het zijn, maar het kan ook zijn dat ie aan het spel denkt, wellicht mede door het Mo-Maik gedoe. (hij heeft verder alle reden terughoudend te zijn.)quote:Op zondag 10 april 2011 02:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Onzekerheid heet dat.
Andere uiterste was Aafke, die overal schijt aan had.
Ja, want je zou maar gevoel tonen....quote:Op zondag 10 april 2011 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar tot nu toe, Sharon heeft geen poging gedaan om iemand te verleiden, dus top.
http://joannaverweijen.hyves.nl/?ref=srquote:Op zondag 10 april 2011 02:38 schreef schurk65 het volgende:
kan jo der hyves niet vinden, iemand de link?
Ze kussen niet slaapwandelend, ze zijn beiden wakker. Maar je mag gerust hopen dat beide straks per ongeluk in slaap vallenquote:Op zondag 10 april 2011 02:39 schreef E.T.terBak het volgende:
Ze slapen in de tuin en niet bij hun team: beiden nominatie.
Kan het nog spannend worden.
Het is simpelweg een combinatie van.quote:Op zondag 10 april 2011 02:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat kan het zijn, maar het kan ook zijn dat ie aan het spel denkt, wellicht mede door het Mo-Maik gedoe. (hij heeft verder alle reden terughoudend te zijn.)
Heb ik gedaan!quote:
Je kunt ook gevoel tonen zonder met iemand te zoenen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want je zou maar gevoel tonen....
Sharon is sowieso te veel Tomboy naar de smaak van velen.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef bb2 het volgende:
[..]
Het is simpelweg een combinatie van.
Ik neem hem dat dan ook niet kwalijk en begrijp het dan ook volledig.
Natuurlijk zit het spel, media en alles daar bij.
Dat hebben Philip en Jo al weken lang gedaan...quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt ook gevoel tonen zonder met iemand te zoenen.
Ik vindt Sharon geweldig, als 20 jarige tussen die pubers als Mo en Joquote:Op zondag 10 april 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want je zou maar gevoel tonen....
Sharon is sowieso te veel Tomboy naar de smaak van velen.
tsja en hij deed niets?quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef Day het volgende:
[..]
Heb ik gedaan!
Ik begrijp Flip overigens wel, hoor. Dit is een vreemde actie van Jo.
Ik ben zelf een man en ik zou echt niet zomaar iemand kunnen palen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Gamey het volgende:
ja oke maar vanuit een mannen standpunt gezien
hij staat 8 weken droog, en als ze gepaald wil worden dan help je der toch ff
Is Sharon 20? Ik maar steeds denken dat ze in de leeftijdsgroep Hilde uit BB6 zat...quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vindt Sharon geweldig, als 20 jarige tussen die pubers als Mo en Jo
Ik zie ze niet naar binnengaan: die laten elkaar niet los en vallen in slaap.quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze kussen niet slaapwandelend, ze zijn beiden wakker. Maar je mag gerust hopen dat beide straks per ongeluk in slaap vallen
Ik geniet qua tv meer van die laatsten.quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vindt Sharon geweldig, als 20 jarige tussen die pubers als Mo en Jo
Sharon is 20 en niet labielquote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hebben Philip en Jo al weken lang gedaan...
Overigens zie ik bij Sharon nooit zoveel diepe emotie (met uitzondering van tsunamivertellen).
En dat de Stem dan midden in de nacht met LUIDDE stem de kapiteins ter verantwoording roeptquote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Ik zie ze niet naar binnengaan: die laten elkaar niet los en vallen in slaap.
wthquote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Gamey het volgende:
flip: ik ben niet verliefd op je maar we liggen wel te tongen
jo: maakt dat nou uit
Ik denk dat Sharon redelijk afgestompt is door de Tsunami en dat nog moet verwerken.quote:Op zondag 10 april 2011 02:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Sharon is 20 en niet labiel
Die heeft gewone emoties, het lijkt dan net of ze geen emoties heeft omdat al die labielos zo doorslaan
Petje af. En ze staat helemaal alleen in het spel. En ze helpt iedereen, Mo Jo en Laura. En wie helpt Sharon?quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Is Sharon 20? Ik maar steeds denken dat ze in de leeftijdsgroep Hilde uit BB6 zat...
paar uur ervoor deed hij nog de statement dat je niet zomaar iemand zoent, dat deed je alleen als je 16 wasquote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip: Kan hier ook helemaal niet verliefd worden, dat wil ik ook helemaal niet.
Wut?
Sanctie voor TSquote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Coos het volgende:
Ik zeg SANCTIE!!!!!![]()
1. voor het niet zichtbaar zijn
2. voor het fluisteren
3. omdat het Jo is
Waarom zou hij zeggen niet verliefd te zijn als hij dat wel is, iemand?quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Gamey het volgende:
flip: ik ben niet verliefd op je maar we liggen wel te tongen
jo: maakt dat nou uit
Daar mag ze na 7 jaar dan wel eens mee beginnen..quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharon redelijk afgestompt is door de Tsunami en dat nog moet verwerken.
dat wordt LACHU!quote:Op zondag 10 april 2011 02:43 schreef Ifa het volgende:
[..]
En dat de Stem dan midden in de nacht met LUIDDE stem de capiteins ter verantwoording roept
dat dusquote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef Mita het volgende:
[..]
Petje af. En ze staat helemaal alleen in het spel. En ze helpt iedereen, Mo Jo en Laura. En wie helpt Sharon?
Oké je vroeg erom!quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Is Sharon 20? Ik maar steeds denken dat ze in de leeftijdsgroep Hilde uit BB6 zat...
quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sanctie voor TS
HIJ HEEFT GVD HET TOPICNUMMER FOUT!!!!!
Het is 1019
Oud topic, zie de tijd.quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sanctie voor TS
HIJ HEEFT GVD HET TOPICNUMMER FOUT!!!!!
Het is 1019
Klopt, hoor het nog na echoën in mijn oor!quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
paar uur ervoor deed hij nog de statement dat je niet zomaar iemand zoent, dat deed je alleen als je 16 was![]()
Flipje is bang voor de media, flipje is een angsthaas
Dat heb ik nou ook. Verder weinig mis met haar maar ze komt zo ouwelijk over.quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wilde ze ook doen door terug te gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar mag ze na 7 jaar dan wel eens mee beginnen..
neuh denk ik niet hoor, denk dat ze normaal reageertquote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharon redelijk afgestompt is door de Tsunami en dat nog moet verwerken.Ze relativeert alles kapot en kan zich om kleinigheden niet meer druk maken.
Mijn dank is grootquote:
Ik vind dit ook niet "zomaar" zoenen tussen hun twee.quote:Op zondag 10 april 2011 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klopt, hoor het nog na echoën in mijn oor!
+?quote:Op zondag 10 april 2011 02:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Open GVD geen topic als je niet kan tellen
Iddquote:Op zondag 10 april 2011 02:46 schreef ItsDidi het volgende:
Ze moeten gewoon die dekens weghalen.. Wat is er nou leuk aan om naar een deken te kijken?
Ik denk dat jij eerder iets niet helemaal begrijpt....quote:Op zondag 10 april 2011 02:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Open GVD geen topic als je niet kan tellen
Dan moet hij zich kwetsbaar opstellen en dat wil hij niet? Zou ik ook niet doen in zijn geval. Jo was, tot een week geleden, geen vrijgezel.quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou hij zeggen niet verliefd te zijn als hij dat wel is, iemand?
dus dat, niemand geeft zich toch meteen helemaal bloot na 1 zoen?quote:Op zondag 10 april 2011 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moet hij zich kwetsbaar opstellen en dat wil hij niet? Zou ik ook niet doen in zijn geval. Jo was, tot een week geleden, geen vrijgezel.
Alex toch wel?quote:Op zondag 10 april 2011 02:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat, niemand geeft zich toch meteen helemaal bloot na 1 zoen?
nee maar ze zijn al weken met elkaar bezig, maar geen van 2e durfde door te zetten of het toe te gevenquote:Op zondag 10 april 2011 02:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat, niemand geeft zich toch meteen helemaal bloot na 1 zoen?
Alle credits gaan naar Stabilityquote:
Nou in bepaalde situaties wilde ze ook het 'leed' van anderen kapotrelativeren, vond ik irritant.quote:Op zondag 10 april 2011 02:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
neuh denk ik niet hoor, denk dat ze normaal reageert
quote:Laatst zei ze nog als iemand haar auto zou willen pikken dan zou ze eroverheen rijden.karim helemaal geschokt.
haha tijdens een discussie aan de ontbijttafel
Ja maar zomaar slaat op de dingen die hij hieronder zei.quote:Op zondag 10 april 2011 02:46 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet "zomaar" zoenen tussen hun twee.
"Zomaar" zoenen vind ik iemand die je toevallig ontmoet in de disco en net 2 uur kent.
quote:Op
zondag 10 april 2011 02:42 schreef PoezeligDing het volgende:
En Flip is nog steeds niet verliefd op Jo, hij vindt er alleen leuk en hartstikke lief.
quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip: Kan hier ook helemaal niet verliefd worden, dat wil ik ook helemaal niet.
Wut?
Haha dat is iets wat Flip 2 uur geleden ook zei: "Zomaar zoenen deed je rond je 16de..."quote:Op zondag 10 april 2011 02:46 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet "zomaar" zoenen tussen hun twee.
"Zomaar" zoenen vind ik iemand die je toevallig ontmoet in de disco en net 2 uur kent.
Jo was er wel allang klaar mee.quote:Op zondag 10 april 2011 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moet hij zich kwetsbaar opstellen en dat wil hij niet? Zou ik ook niet doen in zijn geval. Jo was, tot een week geleden, geen vrijgezel.
De Stem: Joanna, je dekt je hoofd af.quote:Op zondag 10 april 2011 02:46 schreef ItsDidi het volgende:
Ze moeten gewoon die dekens weghalen.. Wat is er nou leuk aan om naar een deken te kijken?
toch blijft het vanavond pas bij de eerste zoen, hiervoor was het spelen, dus ik snap best dat iemand zich niet meteen helemaal openstelt na eerst alles ontkend te hebben, oke Alex als enige danquote:Op zondag 10 april 2011 02:48 schreef Gamey het volgende:
[..]
nee maar ze zijn al weken met elkaar bezig, maar geen van 2e durfde door te zetten of het toe te geven
Dat komt misschien door die ervaring van de Tsunamiequote:Op zondag 10 april 2011 02:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Verder weinig mis met haar maar ze komt zo ouwelijk over.
Soms ben je verliefd zonder dat je het weetquote:Op zondag 10 april 2011 02:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja maar zomaar slaat op de dingen die hij hieronder zei.
Nou dan mot die ook niet zomaar zoenen met zo'n stellling
[..]
[..]
Oh dat heb ik gemist, dan van anderen ook kapotrelativerenquote:Op zondag 10 april 2011 02:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou in bepaalde situaties wilde ze ook het 'leed' van anderen kapotrelativeren, vond ik irritant.
[..]
En daar gaan de vooroordelen over PVVers....
quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, dan van anderen ook kapotrelativeren
stemt ze PVV????????
Ze komt uit Almere, have a guessquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef bb2 het volgende:
[..]
Soms ben je verliefd zonder dat je het weet![]()
(ja dat kan echt!)
quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
stemt ze PVV????????
Die is al aan het verhuizing richting het boerderijtje van laura..quote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat je al met hem voor het eerst zoent dat je al wil samenwonen
Tokkiestadquote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Flow3r het volgende:
Sharon PVV?![]()
hoezo dat dan? woont ze in ee tokkiewijk of zo
I'm afraid so..quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
stemt ze PVV????????
Hahaha jaa dat mag gebeuren.. Of een van de bewoners die de deken eraf trekt hahahaah..quote:Op [url= 10 april 2011 02:49[/url] schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De Stem: Joanna, je dekt je hoofd af.
En Joanna ook, maar die durfde het niet hardop te zeggen op tv.quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
stemt ze PVV????????
Scanman kom d'r maar inquote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Flow3r het volgende:
Sharon PVV?![]()
hoezo dat dan? woont ze in een tokkiewijk of zo
Voor mij of voor Sharon?quote:Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
ohw dat is wel jammer en zielig
-10
Hoe weet je het dan?quote:Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef AYLI het volgende:
[..]
En Joanna ook, maar die durfde het niet hardop te zeggen op tv.
Dan zou ik spontaan heimwee naar Portugal krijgen als ik Laura was.quote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die is al aan het verhuizing richting het boerderijtje van laura..
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die is al aan het verhuizing richting het boerderijtje van laura..
ja vind ik gek, ze is best bereisd, Thaliand, Amerika en andere landen, weet veel van andere culturen , dus ik had dat niet van haar verwachtquote:
Wann feestquote:Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
als we toch zijn begonnen.
ze liet wel wat meer te laten zien dan Sharon.
[ afbeelding ]
Denk gewoon dat ze niet zo slim is. Ze zei dat ze zich wel kon vinden in de uitspraken van Wilders. Maar ik vind dat zó totaal niet rijmen met haar idealen in het buitenland, dat zij die landen wil helpen opbouwen en zo. Want daar is de PVV niet van, ontwikkelingshulp.quote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Flow3r het volgende:
Sharon PVV?![]()
Dat was volgens mij in week 1 al bekend.quote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Flow3r het volgende:
Sharon PVV?![]()
Sharon vroeg: En jij? En toen probeerde ze te fluisteren met een hand voor d'r mond: "Hetzelfde als jij".quote:
Ik had het er over dat je verliefd kan zijn zonder dat je het weet??quote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja vind ik gek, ze is best bereisd, Thaliand, Amerika en andere landen, weet veel van andere culturen , dus ik had dat niet van haar verwacht
dus datquote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk gewoon dat ze niet zo slim is. Ze zei dat ze zich wel kon vinden in de uitspraken van Wilders. Maar ik vind dat zó totaal niet rijmen met haar idealen in het buitenland, dat zij die landen wil helpen opbouwen en zo. Want daar is de PVV niet van, ontwikkelingshulp.
Oh well.
oh ooopsquote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef bb2 het volgende:
[..]
Voor mij of voor Sharon?
Er stond niet voor niks een smiley van mij bij
Ah ok, heb ik niet goed opgelet, want dat gesprek erover heb ik wel gehoord.quote:Op zondag 10 april 2011 02:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Sharon vroeg: En jij? En toen probeerde ze te fluisteren met een hand voor d'r mond: "Hetzelfde als jij".
niet bij mij, maar je kan niet alles volgen dat blijkt wel weerquote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in week 1 al bekend.
Dat iemand die op haar 17e haar borsten laat vergroten, op haar 23e nog een keer, haar bovenlip op laat vullen en al volop aan de botox zit nog stemrecht heeft..quote:Op zondag 10 april 2011 02:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Sharon vroeg: En jij? En toen probeerde ze te fluisteren met een hand voor d'r mond: "Hetzelfde als jij".
Sharon wordt er op afgerekend, zij is pas 20quote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef bb2 het volgende:
[..]
Voor mij of voor Sharon?
Er stond niet voor niks een smiley van mij bij
oh sorry, dan heb ik fout gequotequote:Op zondag 10 april 2011 02:54 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik had het er over dat je verliefd kan zijn zonder dat je het weet??
toen keek ik nog nietquote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in week 1 al bekend.
CDA lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Mita het volgende:
[..]
Sharon wordt er op afgerekend, zij is pas 20
Wat heeft Mo gestemd dan?
Wel als het particulier initiatief is, maar niet van staatswegequote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk gewoon dat ze niet zo slim is. Ze zei dat ze zich wel kon vinden in de uitspraken van Wilders. Maar ik vind dat zó totaal niet rijmen met haar idealen in het buitenland, dat zij die landen wil helpen opbouwen en zo. Want daar is de PVV niet van, ontwikkelingshulp.
Oh well.
En wat zegt leeftijd dan?quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Mita het volgende:
[..]
Rechtlijnigheid is haar niet vreemd. Dat ,samen met haar sociale lompheid storen me het meest aan haar. Verder niet een bewoner waar ik sterke gevoelens bij heb, ze voegt ook weinig echt toe aan SST.quote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh well.
Dat dus!!quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat iemand die op haar 17e haar borsten laat vergroten, op haar 23e nog een keer, haar bovenlip op laat vullen en al volop aan de botox zit nog stemrecht heeft..
Tja, hoe kun je ook tegen particuliere initiatieven zijn wat dat betreft...quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel als het particulier initiatief is, maar niet van staatswege
Die was toch zelf politiek actief in Limburg?quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Mita het volgende:
[..]
dat dus, slechtste zaak ook, ontwikkelingssamenwerkingquote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel als het particulier initiatief is, maar niet van staatswege
Dubbel gevoel (ja er zijn mannen met gevoel hoorquote:Op zondag 10 april 2011 02:59 schreef akveor het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Flip wel zoent maar daarna de boot afhoud. Wat is dat voor onmannelijk gedrag. Ik eis Femke in de Daily stevig aan de tand gevoelt door Bart.
Heb je goed gekeken dan, ik stem niet PVV, maar wilders heeft ergens wel iets, daarom stemmen mensenquote:
Achja, vooroordelen maken is zo makkelijkquote:Op zondag 10 april 2011 03:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
Vrij walgelijk dat je zo'n gebeurtenis misbruikt voor dom politiek geneuzel.
Eensquote:Op zondag 10 april 2011 03:02 schreef Gamey het volgende:
zitten we hier bij secret story of bij de 2e kamer verkiezingen?
kom op mensen even terug on topic
Misschien had ie toch meer gevoelens voor Servio!!quote:Op zondag 10 april 2011 02:59 schreef akveor het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Flip wel zoent maar daarna de boot afhoud. Wat is dat voor onmannelijk gedrag. Ik eis Femke in de Daily stevig aan de tand gevoelt door Bart.
quote:Op zondag 10 april 2011 03:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien had ie toch meer gevoelens voor Servio!!
ik denk dat er iets in het zwembad ligt dat af en toe wind vangt en dan dat geluid maaktquote:Op zondag 10 april 2011 03:03 schreef schurk65 het volgende:
pist er nu 1 op de bank?? geluid klinkt zo!
Daar is Philip dus ook bang voor.quote:Op zondag 10 april 2011 03:03 schreef Day het volgende:
Als Mo er morgen achter komt dat flip en jo gezoend hebben, flipt ze de pan uit!
Dan zal ze denken wat ze eerder al dacht over de bewoners die veel gedronken hadden: dan zijn die nu de sjaak.quote:Op zondag 10 april 2011 03:03 schreef Day het volgende:
Als Mo er morgen achter komt dat flip en jo gezoend hebben, flipt ze de pan uit!
Inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 03:03 schreef Day het volgende:
Hij lijkt iig op vierkante schouders te vallen...quote:Op zondag 10 april 2011 03:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien had ie toch meer gevoelens voor Servio!!
Alleen zijn kruis dan.quote:Op zondag 10 april 2011 03:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip wil het er liever niet meer over hebben. Wat een slapkruisje zeg
mee eens, onder dat uitgestreken gezicht gaat volgens mij een heel akelig dominant mannetje schuilquote:Op zondag 10 april 2011 03:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen zijn kruis dan.
Vermoed dat de vrouw die een relatie met hem begint, helemaal niets te vertellen zal hebben.
ware gezicht liet hij zien, t.o. MO, toen zij hem had genomineerd.
En zijn ex is naar Frankrijk gevlucht.
Ja, ik probeerde het al af te kappen, mijn excuses.quote:Op zondag 10 april 2011 03:05 schreef Gamey het volgende:
[..]
simpel en berry zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze discussie via PM of een ander topic te voeren.
bij voorbaat dank
Haha.. Hoe sterk hij in z'n schoenen staat hebben we al een paar keer gezien in een confrontatie met Jo. Hij werd helemaal ondergesneeuwd.quote:Op zondag 10 april 2011 03:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen zijn kruis dan.
Vermoed dat de vrouw die een relatie met hem begint, helemaal niets te vertellen zal hebben.
ware gezicht liet hij zien, t.o. MO, toen zij hem had genomineerd.
En zijn ex is naar Frankrijk gevlucht.
bij deze genoteerd dank je voor de infoquote:Op zondag 10 april 2011 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat users mogen weten met wie ze te maken hebben.
Ik denk dat de regie op halve kracht werkt met de nachtploeg en dat er van de productie momenteel niemand aanwezig is om de regie aan te sturen. Vandaar dat we nog vrijuit kunnen luisterenquote:Op zondag 10 april 2011 03:07 schreef schurk65 het volgende:
jo heb het uitgebreid over dennis en geen sl!!! Slapen ze bij de regie of heeft dennis zijn gedreig naar sst verloren, dat er geen dingen over hem uitgezonden mogen worden!?
Dat bepalen we zelf wel. Post gewoon on topic of negeer Strawberry gewoon. Nu hebben wij last van jullie vete. Laten we het gewoon gezellig houden.quote:Op zondag 10 april 2011 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat users mogen weten met wie ze te maken hebben.
denk omdat dan het hele huis wakker is, en dan is de kans zeker verkekenquote:Op zondag 10 april 2011 03:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom is de Stem er niet?: "Joanna, je dekt je zender af..."
denk het ook, en misschien alleen portugezen met de opdracht alles te filmen, maar die verstaan er toch geen woord van en weten dus niet dat ze bij verhalen over dennis de slknop moeten indrukken hahahahaquote:Op zondag 10 april 2011 03:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de regie op halve kracht werkt met de nachtploeg en dat er van de productie momenteel niemand aanwezig is om de regie aan te sturen. Vandaar dat we nog vrijuit kunnen luisteren
Topic Report geplaatst en melding in het Feedback topic, dus daar is het dan mee klaar.quote:Op zondag 10 april 2011 03:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf wel. Post gewoon on topic of negeer Strawberry gewoon. Nu hebben wij last van jullie vete. Laten we het gewoon gezellig houden.
ja dat moeten ze wel probleem is eigenlijk dat ze elkaar willen bespringenquote:Op zondag 10 april 2011 03:12 schreef ItsDidi het volgende:
Waarom liggen ze nog steeds onder de dekens? Moeten ze niet slapen?
Mwaoh, volgens Jo heeft Flip haar doen inzien dat ze in een foute relatie zat.quote:Op zondag 10 april 2011 03:13 schreef Coos het volgende:
Ik versta er echt geen ruk van.![]()
TV staat toch vrij hard.
2e kamer is 3 straten verderquote:Op zondag 10 april 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Dus wat is er nu erg als ik zeg dat Sharon pas 20 is. Ze kan die mo jo lau aan. PVV of niet. Dat is pook maar 1x stemmen. En omdat ze een beetje dikker is. Lees ik ook alleen maar. En allemaal zeggen dat schoonheid van binnen zit. Fuck a duck
Ik vind haar wel een mooi koppie hebben. Uitstraling minder, maar niks mis met Sharons uiterlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Dus wat is er nu erg als ik zeg dat Sharon pas 20 is. Ze kan die mo jo lau aan. PVV of niet. Dat is pook maar 1x stemmen. En omdat ze een beetje dikker is. Lees ik ook alleen maar. En allemaal zeggen dat schoonheid van binnen zit. Fuck a duck
Mijn bed 13 treden verderop, ik ga klimmen. Fijne nacht allen.quote:
truste sweet dreamsquote:Op zondag 10 april 2011 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn bed 13 treden verderop, ik ga klimmen. Fijne nacht allen.
Gedaan en volgens mij zeggen ze nu niets.quote:Op zondag 10 april 2011 03:14 schreef schurk65 het volgende:
coos op de streams kun je alles heel goed verstaan, dus misschien ff de streams aanzetten?
Eens.quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
Ik vind dat Flip nu wel lang doorzeurt. Hij moet of nu opstaan en naar bed gaan of er gewoon voor gaan.
dat had ik een uur geleden al, je wil of je wil niet.quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
Ik vind dat Flip nu wel lang doorzeurt. Hij moet of nu opstaan en naar bed gaan of er gewoon voor gaan.
Ik begrijp het wel, dat hebben we net eerder ook nog besproken...........quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
Flip moet natuurlijk wel z'n fans geruststellen dat ie dit ook niet voor z'n plezier doet.quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 03:18 schreef ThomasSlayer het volgende:
heel duidelijk dat ze hem aan het pijpen is.
ja dat is besproken, maar wees dan concreet sta op en ga naar bedquote:Op zondag 10 april 2011 03:17 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, dat hebben we net eerder ook nog besproken...........
Ja dat vind ik ook! Maar er gebeurt niks..quote:Op [url= 10 april 2011 03:16[/url] schreef Day het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat hij het brave jongetjes speelt, omdat hij weet dat er gekeken wordt.quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Gamey het volgende:
[..]
dat had ik een uur geleden al, je wil of je wil niet.
maar niet dit gezeik van ik wil wel en blijf liggen maar durf niet echt
Nee, dat geeft aan dat je met een dubbel gevoel zit.quote:Op zondag 10 april 2011 03:18 schreef Gamey het volgende:
[..]
ja dat is besproken, maar wees dan concreet sta op en ga naar bed
blijven liggen geeft alleen de indruk dat je wel wil maar niet durft.
ja dat zegt ie net ook, hij is bang wat de mensen gaan denken.quote:Op zondag 10 april 2011 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat hij het brave jongetjes speelt, omdat hij weet dat er gekeken wordt.
Ja prima, ik snap het ook wel, maar ga dan naar bed. Zo wordt het ongeloofwaardig.quote:Op zondag 10 april 2011 03:17 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, dat hebben we net eerder ook nog besproken...........
trustequote:Op zondag 10 april 2011 03:21 schreef schurk65 het volgende:
Jongens ik taai af, heb het wel gehad voor nu. ajuus all en trusten voor later!
was de windquote:Op zondag 10 april 2011 03:20 schreef akveor het volgende:
Owww spooky geluiden op de achtergrond.... (Een uil?)
Er zijn dingen die bijna niet uit te leggen zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja prima, ik snap het ook wel, maar ga dan naar bed. Zo wordt het ongeloofwaardig.
quote:Op [url= 10 april 2011 03:23[/url] schreef -Strawberry- het volgende:
Volgensmij is er echt wel meer aan de hand nu......
Ik begrijp Flip's dilemma echt wel, hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 03:21 schreef bb2 het volgende:
[..]
Er zijn dingen die bijna niet uit te leggen zijn.
Laten we het houden op onzekerheid.
Hoezo?quote:Op zondag 10 april 2011 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp Flip's dilemma echt wel, hoor.
Maar ik wil verdomme naar bed!
zelfs Al Bundy doet er langer over ;Dquote:
Ik ook.quote:Op zondag 10 april 2011 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp Flip's dilemma echt wel, hoor.
Maar ik wil verdomme naar bed!
Nee, een brommertquote:Op zondag 10 april 2011 03:20 schreef akveor het volgende:
Owww spooky geluiden op de achtergrond.... (Een uil?)
Ik zit te wachten totdat mijn bier op is en dat ik moe ben om überhaupt in slaap te kunnen vallen.quote:Op zondag 10 april 2011 03:27 schreef Mita het volgende:
Gaan jullie echt serieus wachten tot dat Flip met Jo naait. Kun je nog lang wachten
Je kunt toch je lul op het gaatje leggenquote:Op zondag 10 april 2011 03:28 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten totdat mijn bier op is en dat ik moe ben om überhaupt in slaap te kunnen vallen.
Ikkuh nie, ik wacht op de bevestiging dat ze dat niet gaan doen, ondertussen nog genietend van Hilde hierboven die ook niet slapen gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 03:27 schreef Mita het volgende:
Gaan jullie echt serieus wachten tot dat Flip met Jo naait. Kun je nog lang wachten
uuuuh?????quote:Op zondag 10 april 2011 03:29 schreef Mita het volgende:
[..]
Je kunt toch je lul op het gaatje leggen
MaJo... (denk ik)quote:Op zondag 10 april 2011 03:31 schreef spapaars het volgende:
Het wordt wel allemaal beroerd in beeld gebracht.
cam 4 om het hoekje en cam 3 alleen de top van de dekens.
Morgen krijgen we weer gewoon Moniekquote:Op zondag 10 april 2011 03:31 schreef spapaars het volgende:
Het wordt wel allemaal beroerd in beeld gebracht.
cam 4 om het hoekje en cam 3 alleen de top van de dekens.
Haha klopt. En ze weten precies wanneer ze de deken ophoog moeten gooien.quote:Op [url= 10 april 2011 03:30[/url] schreef -Strawberry- het volgende:
Snelle, korte bewegingen heb je niet als je stil tegen elkaar aan ligt.![]()
Wat een blaffende honden trouwens.
Dat is de wind.quote:Op zondag 10 april 2011 03:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Snelle, korte bewegingen heb je niet als je stil tegen elkaar aan ligt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |