Sharon vroeg: En jij? En toen probeerde ze te fluisteren met een hand voor d'r mond: "Hetzelfde als jij".quote:
Ik had het er over dat je verliefd kan zijn zonder dat je het weet??quote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja vind ik gek, ze is best bereisd, Thaliand, Amerika en andere landen, weet veel van andere culturen , dus ik had dat niet van haar verwacht
dus datquote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk gewoon dat ze niet zo slim is. Ze zei dat ze zich wel kon vinden in de uitspraken van Wilders. Maar ik vind dat zó totaal niet rijmen met haar idealen in het buitenland, dat zij die landen wil helpen opbouwen en zo. Want daar is de PVV niet van, ontwikkelingshulp.
Oh well.
oh ooopsquote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef bb2 het volgende:
[..]
Voor mij of voor Sharon?
Er stond niet voor niks een smiley van mij bij
Ah ok, heb ik niet goed opgelet, want dat gesprek erover heb ik wel gehoord.quote:Op zondag 10 april 2011 02:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Sharon vroeg: En jij? En toen probeerde ze te fluisteren met een hand voor d'r mond: "Hetzelfde als jij".
niet bij mij, maar je kan niet alles volgen dat blijkt wel weerquote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in week 1 al bekend.
Dat iemand die op haar 17e haar borsten laat vergroten, op haar 23e nog een keer, haar bovenlip op laat vullen en al volop aan de botox zit nog stemrecht heeft..quote:Op zondag 10 april 2011 02:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Sharon vroeg: En jij? En toen probeerde ze te fluisteren met een hand voor d'r mond: "Hetzelfde als jij".
Sharon wordt er op afgerekend, zij is pas 20quote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef bb2 het volgende:
[..]
Voor mij of voor Sharon?
Er stond niet voor niks een smiley van mij bij
oh sorry, dan heb ik fout gequotequote:Op zondag 10 april 2011 02:54 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik had het er over dat je verliefd kan zijn zonder dat je het weet??
toen keek ik nog nietquote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in week 1 al bekend.
CDA lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Mita het volgende:
[..]
Sharon wordt er op afgerekend, zij is pas 20
Wat heeft Mo gestemd dan?
Wel als het particulier initiatief is, maar niet van staatswegequote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk gewoon dat ze niet zo slim is. Ze zei dat ze zich wel kon vinden in de uitspraken van Wilders. Maar ik vind dat zó totaal niet rijmen met haar idealen in het buitenland, dat zij die landen wil helpen opbouwen en zo. Want daar is de PVV niet van, ontwikkelingshulp.
Oh well.
En wat zegt leeftijd dan?quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Mita het volgende:
[..]
Rechtlijnigheid is haar niet vreemd. Dat ,samen met haar sociale lompheid storen me het meest aan haar. Verder niet een bewoner waar ik sterke gevoelens bij heb, ze voegt ook weinig echt toe aan SST.quote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh well.
Dat dus!!quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat iemand die op haar 17e haar borsten laat vergroten, op haar 23e nog een keer, haar bovenlip op laat vullen en al volop aan de botox zit nog stemrecht heeft..
Tja, hoe kun je ook tegen particuliere initiatieven zijn wat dat betreft...quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel als het particulier initiatief is, maar niet van staatswege
Die was toch zelf politiek actief in Limburg?quote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Mita het volgende:
[..]
dat dus, slechtste zaak ook, ontwikkelingssamenwerkingquote:Op zondag 10 april 2011 02:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel als het particulier initiatief is, maar niet van staatswege
Dubbel gevoel (ja er zijn mannen met gevoel hoorquote:Op zondag 10 april 2011 02:59 schreef akveor het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Flip wel zoent maar daarna de boot afhoud. Wat is dat voor onmannelijk gedrag. Ik eis Femke in de Daily stevig aan de tand gevoelt door Bart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |