Sharon is 20 en niet labielquote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hebben Philip en Jo al weken lang gedaan...
Overigens zie ik bij Sharon nooit zoveel diepe emotie (met uitzondering van tsunamivertellen).
En dat de Stem dan midden in de nacht met LUIDDE stem de kapiteins ter verantwoording roeptquote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Ik zie ze niet naar binnengaan: die laten elkaar niet los en vallen in slaap.
wthquote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Gamey het volgende:
flip: ik ben niet verliefd op je maar we liggen wel te tongen
jo: maakt dat nou uit
Ik denk dat Sharon redelijk afgestompt is door de Tsunami en dat nog moet verwerken.quote:Op zondag 10 april 2011 02:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Sharon is 20 en niet labiel
Die heeft gewone emoties, het lijkt dan net of ze geen emoties heeft omdat al die labielos zo doorslaan
Petje af. En ze staat helemaal alleen in het spel. En ze helpt iedereen, Mo Jo en Laura. En wie helpt Sharon?quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Is Sharon 20? Ik maar steeds denken dat ze in de leeftijdsgroep Hilde uit BB6 zat...
paar uur ervoor deed hij nog de statement dat je niet zomaar iemand zoent, dat deed je alleen als je 16 wasquote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip: Kan hier ook helemaal niet verliefd worden, dat wil ik ook helemaal niet.
Wut?
Sanctie voor TSquote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Coos het volgende:
Ik zeg SANCTIE!!!!!![]()
1. voor het niet zichtbaar zijn
2. voor het fluisteren
3. omdat het Jo is
Waarom zou hij zeggen niet verliefd te zijn als hij dat wel is, iemand?quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Gamey het volgende:
flip: ik ben niet verliefd op je maar we liggen wel te tongen
jo: maakt dat nou uit
Daar mag ze na 7 jaar dan wel eens mee beginnen..quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharon redelijk afgestompt is door de Tsunami en dat nog moet verwerken.
dat wordt LACHU!quote:Op zondag 10 april 2011 02:43 schreef Ifa het volgende:
[..]
En dat de Stem dan midden in de nacht met LUIDDE stem de capiteins ter verantwoording roept
dat dusquote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef Mita het volgende:
[..]
Petje af. En ze staat helemaal alleen in het spel. En ze helpt iedereen, Mo Jo en Laura. En wie helpt Sharon?
Oké je vroeg erom!quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Is Sharon 20? Ik maar steeds denken dat ze in de leeftijdsgroep Hilde uit BB6 zat...
quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sanctie voor TS
HIJ HEEFT GVD HET TOPICNUMMER FOUT!!!!!
Het is 1019
Oud topic, zie de tijd.quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sanctie voor TS
HIJ HEEFT GVD HET TOPICNUMMER FOUT!!!!!
Het is 1019
Klopt, hoor het nog na echoën in mijn oor!quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
paar uur ervoor deed hij nog de statement dat je niet zomaar iemand zoent, dat deed je alleen als je 16 was![]()
Flipje is bang voor de media, flipje is een angsthaas
Dat heb ik nou ook. Verder weinig mis met haar maar ze komt zo ouwelijk over.quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wilde ze ook doen door terug te gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar mag ze na 7 jaar dan wel eens mee beginnen..
neuh denk ik niet hoor, denk dat ze normaal reageertquote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharon redelijk afgestompt is door de Tsunami en dat nog moet verwerken.Ze relativeert alles kapot en kan zich om kleinigheden niet meer druk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |