dat dus.quote:Op zondag 10 april 2011 02:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn God, want een zeikerdje die Flip. Als vrouw zou ik daar al sowieso op afknappen
Dat kan het zijn, maar het kan ook zijn dat ie aan het spel denkt, wellicht mede door het Mo-Maik gedoe. (hij heeft verder alle reden terughoudend te zijn.)quote:Op zondag 10 april 2011 02:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Onzekerheid heet dat.
Andere uiterste was Aafke, die overal schijt aan had.
Ja, want je zou maar gevoel tonen....quote:Op zondag 10 april 2011 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar tot nu toe, Sharon heeft geen poging gedaan om iemand te verleiden, dus top.
http://joannaverweijen.hyves.nl/?ref=srquote:Op zondag 10 april 2011 02:38 schreef schurk65 het volgende:
kan jo der hyves niet vinden, iemand de link?
Ze kussen niet slaapwandelend, ze zijn beiden wakker. Maar je mag gerust hopen dat beide straks per ongeluk in slaap vallenquote:Op zondag 10 april 2011 02:39 schreef E.T.terBak het volgende:
Ze slapen in de tuin en niet bij hun team: beiden nominatie.
Kan het nog spannend worden.
Het is simpelweg een combinatie van.quote:Op zondag 10 april 2011 02:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat kan het zijn, maar het kan ook zijn dat ie aan het spel denkt, wellicht mede door het Mo-Maik gedoe. (hij heeft verder alle reden terughoudend te zijn.)
Heb ik gedaan!quote:
Je kunt ook gevoel tonen zonder met iemand te zoenen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want je zou maar gevoel tonen....
Sharon is sowieso te veel Tomboy naar de smaak van velen.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef bb2 het volgende:
[..]
Het is simpelweg een combinatie van.
Ik neem hem dat dan ook niet kwalijk en begrijp het dan ook volledig.
Natuurlijk zit het spel, media en alles daar bij.
Dat hebben Philip en Jo al weken lang gedaan...quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt ook gevoel tonen zonder met iemand te zoenen.
Ik vindt Sharon geweldig, als 20 jarige tussen die pubers als Mo en Joquote:Op zondag 10 april 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want je zou maar gevoel tonen....
Sharon is sowieso te veel Tomboy naar de smaak van velen.
tsja en hij deed niets?quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef Day het volgende:
[..]
Heb ik gedaan!
Ik begrijp Flip overigens wel, hoor. Dit is een vreemde actie van Jo.
Ik ben zelf een man en ik zou echt niet zomaar iemand kunnen palen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Gamey het volgende:
ja oke maar vanuit een mannen standpunt gezien
hij staat 8 weken droog, en als ze gepaald wil worden dan help je der toch ff
Is Sharon 20? Ik maar steeds denken dat ze in de leeftijdsgroep Hilde uit BB6 zat...quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vindt Sharon geweldig, als 20 jarige tussen die pubers als Mo en Jo
Ik zie ze niet naar binnengaan: die laten elkaar niet los en vallen in slaap.quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze kussen niet slaapwandelend, ze zijn beiden wakker. Maar je mag gerust hopen dat beide straks per ongeluk in slaap vallen
Ik geniet qua tv meer van die laatsten.quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vindt Sharon geweldig, als 20 jarige tussen die pubers als Mo en Jo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |