dat dus.quote:Op zondag 10 april 2011 02:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn God, want een zeikerdje die Flip. Als vrouw zou ik daar al sowieso op afknappen
Dat kan het zijn, maar het kan ook zijn dat ie aan het spel denkt, wellicht mede door het Mo-Maik gedoe. (hij heeft verder alle reden terughoudend te zijn.)quote:Op zondag 10 april 2011 02:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Onzekerheid heet dat.
Andere uiterste was Aafke, die overal schijt aan had.
Ja, want je zou maar gevoel tonen....quote:Op zondag 10 april 2011 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar tot nu toe, Sharon heeft geen poging gedaan om iemand te verleiden, dus top.
http://joannaverweijen.hyves.nl/?ref=srquote:Op zondag 10 april 2011 02:38 schreef schurk65 het volgende:
kan jo der hyves niet vinden, iemand de link?
Ze kussen niet slaapwandelend, ze zijn beiden wakker. Maar je mag gerust hopen dat beide straks per ongeluk in slaap vallenquote:Op zondag 10 april 2011 02:39 schreef E.T.terBak het volgende:
Ze slapen in de tuin en niet bij hun team: beiden nominatie.
Kan het nog spannend worden.
Het is simpelweg een combinatie van.quote:Op zondag 10 april 2011 02:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat kan het zijn, maar het kan ook zijn dat ie aan het spel denkt, wellicht mede door het Mo-Maik gedoe. (hij heeft verder alle reden terughoudend te zijn.)
Heb ik gedaan!quote:
Je kunt ook gevoel tonen zonder met iemand te zoenen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want je zou maar gevoel tonen....
Sharon is sowieso te veel Tomboy naar de smaak van velen.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef bb2 het volgende:
[..]
Het is simpelweg een combinatie van.
Ik neem hem dat dan ook niet kwalijk en begrijp het dan ook volledig.
Natuurlijk zit het spel, media en alles daar bij.
Dat hebben Philip en Jo al weken lang gedaan...quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt ook gevoel tonen zonder met iemand te zoenen.
Ik vindt Sharon geweldig, als 20 jarige tussen die pubers als Mo en Joquote:Op zondag 10 april 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want je zou maar gevoel tonen....
Sharon is sowieso te veel Tomboy naar de smaak van velen.
tsja en hij deed niets?quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef Day het volgende:
[..]
Heb ik gedaan!
Ik begrijp Flip overigens wel, hoor. Dit is een vreemde actie van Jo.
Ik ben zelf een man en ik zou echt niet zomaar iemand kunnen palen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Gamey het volgende:
ja oke maar vanuit een mannen standpunt gezien
hij staat 8 weken droog, en als ze gepaald wil worden dan help je der toch ff
Is Sharon 20? Ik maar steeds denken dat ze in de leeftijdsgroep Hilde uit BB6 zat...quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vindt Sharon geweldig, als 20 jarige tussen die pubers als Mo en Jo
Ik zie ze niet naar binnengaan: die laten elkaar niet los en vallen in slaap.quote:Op zondag 10 april 2011 02:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze kussen niet slaapwandelend, ze zijn beiden wakker. Maar je mag gerust hopen dat beide straks per ongeluk in slaap vallen
Ik geniet qua tv meer van die laatsten.quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vindt Sharon geweldig, als 20 jarige tussen die pubers als Mo en Jo
Sharon is 20 en niet labielquote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hebben Philip en Jo al weken lang gedaan...
Overigens zie ik bij Sharon nooit zoveel diepe emotie (met uitzondering van tsunamivertellen).
En dat de Stem dan midden in de nacht met LUIDDE stem de kapiteins ter verantwoording roeptquote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Ik zie ze niet naar binnengaan: die laten elkaar niet los en vallen in slaap.
wthquote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Gamey het volgende:
flip: ik ben niet verliefd op je maar we liggen wel te tongen
jo: maakt dat nou uit
Ik denk dat Sharon redelijk afgestompt is door de Tsunami en dat nog moet verwerken.quote:Op zondag 10 april 2011 02:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Sharon is 20 en niet labiel
Die heeft gewone emoties, het lijkt dan net of ze geen emoties heeft omdat al die labielos zo doorslaan
Petje af. En ze staat helemaal alleen in het spel. En ze helpt iedereen, Mo Jo en Laura. En wie helpt Sharon?quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Is Sharon 20? Ik maar steeds denken dat ze in de leeftijdsgroep Hilde uit BB6 zat...
paar uur ervoor deed hij nog de statement dat je niet zomaar iemand zoent, dat deed je alleen als je 16 wasquote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Philip: Kan hier ook helemaal niet verliefd worden, dat wil ik ook helemaal niet.
Wut?
Sanctie voor TSquote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef Coos het volgende:
Ik zeg SANCTIE!!!!!![]()
1. voor het niet zichtbaar zijn
2. voor het fluisteren
3. omdat het Jo is
Waarom zou hij zeggen niet verliefd te zijn als hij dat wel is, iemand?quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Gamey het volgende:
flip: ik ben niet verliefd op je maar we liggen wel te tongen
jo: maakt dat nou uit
Daar mag ze na 7 jaar dan wel eens mee beginnen..quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharon redelijk afgestompt is door de Tsunami en dat nog moet verwerken.
dat wordt LACHU!quote:Op zondag 10 april 2011 02:43 schreef Ifa het volgende:
[..]
En dat de Stem dan midden in de nacht met LUIDDE stem de capiteins ter verantwoording roept
dat dusquote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef Mita het volgende:
[..]
Petje af. En ze staat helemaal alleen in het spel. En ze helpt iedereen, Mo Jo en Laura. En wie helpt Sharon?
Oké je vroeg erom!quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Is Sharon 20? Ik maar steeds denken dat ze in de leeftijdsgroep Hilde uit BB6 zat...
quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sanctie voor TS
HIJ HEEFT GVD HET TOPICNUMMER FOUT!!!!!
Het is 1019
Oud topic, zie de tijd.quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sanctie voor TS
HIJ HEEFT GVD HET TOPICNUMMER FOUT!!!!!
Het is 1019
Klopt, hoor het nog na echoën in mijn oor!quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
paar uur ervoor deed hij nog de statement dat je niet zomaar iemand zoent, dat deed je alleen als je 16 was![]()
Flipje is bang voor de media, flipje is een angsthaas
Dat heb ik nou ook. Verder weinig mis met haar maar ze komt zo ouwelijk over.quote:Op zondag 10 april 2011 02:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wilde ze ook doen door terug te gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar mag ze na 7 jaar dan wel eens mee beginnen..
neuh denk ik niet hoor, denk dat ze normaal reageertquote:Op zondag 10 april 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Sharon redelijk afgestompt is door de Tsunami en dat nog moet verwerken.Ze relativeert alles kapot en kan zich om kleinigheden niet meer druk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |