Oh dat heb ik gemist, dan van anderen ook kapotrelativerenquote:Op zondag 10 april 2011 02:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou in bepaalde situaties wilde ze ook het 'leed' van anderen kapotrelativeren, vond ik irritant.
[..]
En daar gaan de vooroordelen over PVVers....
quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, dan van anderen ook kapotrelativeren
stemt ze PVV????????
Ze komt uit Almere, have a guessquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef bb2 het volgende:
[..]
Soms ben je verliefd zonder dat je het weet![]()
(ja dat kan echt!)
quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
stemt ze PVV????????
Die is al aan het verhuizing richting het boerderijtje van laura..quote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat je al met hem voor het eerst zoent dat je al wil samenwonen
Tokkiestadquote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Flow3r het volgende:
Sharon PVV?![]()
hoezo dat dan? woont ze in ee tokkiewijk of zo
I'm afraid so..quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
stemt ze PVV????????
Hahaha jaa dat mag gebeuren.. Of een van de bewoners die de deken eraf trekt hahahaah..quote:Op [url= 10 april 2011 02:49[/url] schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De Stem: Joanna, je dekt je hoofd af.
En Joanna ook, maar die durfde het niet hardop te zeggen op tv.quote:Op zondag 10 april 2011 02:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
stemt ze PVV????????
Scanman kom d'r maar inquote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Flow3r het volgende:
Sharon PVV?![]()
hoezo dat dan? woont ze in een tokkiewijk of zo
Voor mij of voor Sharon?quote:Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
ohw dat is wel jammer en zielig
-10
Hoe weet je het dan?quote:Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef AYLI het volgende:
[..]
En Joanna ook, maar die durfde het niet hardop te zeggen op tv.
Dan zou ik spontaan heimwee naar Portugal krijgen als ik Laura was.quote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die is al aan het verhuizing richting het boerderijtje van laura..
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die is al aan het verhuizing richting het boerderijtje van laura..
ja vind ik gek, ze is best bereisd, Thaliand, Amerika en andere landen, weet veel van andere culturen , dus ik had dat niet van haar verwachtquote:
Wann feestquote:Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
als we toch zijn begonnen.
ze liet wel wat meer te laten zien dan Sharon.
[ afbeelding ]
Denk gewoon dat ze niet zo slim is. Ze zei dat ze zich wel kon vinden in de uitspraken van Wilders. Maar ik vind dat zó totaal niet rijmen met haar idealen in het buitenland, dat zij die landen wil helpen opbouwen en zo. Want daar is de PVV niet van, ontwikkelingshulp.quote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Flow3r het volgende:
Sharon PVV?![]()
Dat was volgens mij in week 1 al bekend.quote:Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef Flow3r het volgende:
Sharon PVV?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |